Login lub e-mail Hasło   

Czy znasz te sprawdzone sposoby na płaski brzuch?

Wiosna i lato to czas, kiedy spoglądając w lustro - znacznie bardziej krytycznie oceniamy to co tam widzimy. Z rozpaczą stwierdzamy że nowe kilogramy, to nowe fałdki na brzuchu.
Wyświetlenia: 360 Zamieszczono 24/04/2015
sposoby na plaski brzuchNa szczęście, w każdej chwili można powiedzieć stop - i zacząć skutecznie walczyć o ładniejszą sylwetkę. Dlatego zapoznajcie się z trikami, dzięki którym walka o płaski brzuch będzie znacznie prostsza.
 
  1. Wypychanie żołądka i jelit surowo zakazane. Od dzisiaj przykładamy znacznie więcej uwagi do tego co spożywamy. Staramy się unikać białego pieczywa, makaronów, warzyw powodujących wzdęcia: kapusty, roślin strączkowych, brukselki, kalafiora. 
  2. Unikamy także produktów tłustych i ciężkostrawnych. 
  3. Ostatni posiłek staramy się jeść najpóźniej o 19 -tej tak aby żołądek miał czas na jego przetrawienie. 
  4. Deser zaraz po obiedzie nie powinien być jedzony. Najlepiej, aby była przynajmniej godzina przerwy między obiadem a deserem. Dzięki temu unikniemy procesów fermentacyjnych w jelitach - które powodują wzdęcia. 
  5. Staramy się pić 2 litry wody dziennie niegazowanej i średnio zmineralizowanej. Oczyścimy organizm z toksyn i pobudzimy pracę nerek
  6. Unikamy soli. Jej ilość w pożywieniu gotowym jest tak duża że w zupełności pokrywa nasze zapotrzebowanie na ten związek. A nadmiar soli zatrzymuje wodę w organizmie i sprawia że czujemy się ciężkie i wypchane
  7. Unikamy alkoholu. Jest bardzo kaloryczny i co gorsze sprawia że tłuszcz znacznie szybciej odkłada się na brzuchu. Szczególnie u Panów są bardzo dobrze widoczne skutki systematycznego rozwijania na brzuchu "mięśnia piwnego"
  8. Unikamy popijania jedzenia. Ten nawyk powoduje rozcieńczenie kwasów żołądkowych przez co trawienie jest gorszej jakości.
  9. Staramy się przeżuwać jedzenie. Dzięki temu osiągniemy podwójną korzyść. Szybciej przekonamy nasz organizm że się najadł i jednocześnie dostarczymy żołądkowi znacznie bardziej rozdrobnione jedzenie - przez co łatwiej mu będzie je strawić
  10. Ratujemy się Body wrappingiem - szybki i prosty sposób na usunięcie nadmiaru wody w organizmie, poprawę wyglądu skóry - jej elastyczności i jędrności i sprężystości. Zmniejszenie odwodów i jeśli jesteś kobietą radykalnego zmniejszenia cellulitu. Zabieg bardzo prosty i do wykonania w domu. Wystarczy godzina czasu, odpowiedni koncentrat i folia do owinięcia ciała
  11. Zaczynamy ćwiczyć. Nawet jeśli uważamy że nie mamy na to siły, ochoty i czasu to efekty wynagrodzą początkową niechęć. A dobrym ćwiczeniem - które można wykonywać praktycznie w każdej sytuacji jest po prostu wciąganie brzucha. W ten sposób nie tylko od razu będziemy wyglądały lepiej - ale także ćwiczymy mięśnie brzucha i w ten sposób wzmacniamy je
  12. Masaże - często niedoceniane a mające wielką siłę. Wystarczy że podczas kąpieli czy prysznica weźmiesz szorstką gąbkę i będziesz masowała brzuch przez kilka minut. Można także zaopatrzyć się w specjalne urządzenia. Najważniejsza zasada - nie ważne jak - ważne że systematycznie

Podobne artykuły


25
komentarze: 84 | wyświetlenia: 1841
17
komentarze: 32 | wyświetlenia: 989
16
komentarze: 8 | wyświetlenia: 1632
15
komentarze: 134 | wyświetlenia: 2034
15
komentarze: 3 | wyświetlenia: 1329
14
komentarze: 21 | wyświetlenia: 708
14
komentarze: 60 | wyświetlenia: 521
14
komentarze: 119 | wyświetlenia: 932
14
komentarze: 33 | wyświetlenia: 862
14
komentarze: 11 | wyświetlenia: 1119
13
komentarze: 21 | wyświetlenia: 819
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 507
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 1110
12
komentarze: 144 | wyświetlenia: 513
12
komentarze: 3 | wyświetlenia: 828
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska