Login lub e-mail Hasło   

System Sprzedażowy - Temat dla przedsiębiorców!

Reklama jednostopniowa czy reklama wielostopniowa?
Wyświetlenia: 614 Zamieszczono 09/02/2016

Gdy wszyscy kierują ludzi z reklamy od razu do oferty produktu lub usługi, Ty zrób odwrotnie.

Przygotuj sobie stronę Squezze Page, na której będziesz rozdawał darmowy raport, mp3 lub wideo. Po podaniu adresu e-mail dopiero przedstaw swoją ofertę, większość i tak nie kupi, bo Ci jeszcze nie ufa. Dlatego musisz mieć przygotowany autoresponder z ustawioną kolejką maili 5, 10 czy 100. Wtedy w tych e-mailach możesz przekonywać do zakupu klienta jeszcze wiele razy.

Dzięki takiemu systemowi jesteś w stanie przekonwertować większość potencjalnych klientów do których masz adres e-mail w ciągu kilku miesięcy.

A co gdy nie masz takiego systemu? No nic. Popełniasz ten sam błąd co wszyscy. Kierujesz potencjalnego klienta od razu do oferty, On nie kupuje i nie masz szans ponownej próby sprzedania mu. Tym samym spuszczasz pieniądze na reklamę w toalecie.

Podobne artykuły


11
komentarze: 172 | wyświetlenia: 495
10
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1150
8
komentarze: 0 | wyświetlenia: 308
6
komentarze: 48 | wyświetlenia: 676
6
komentarze: 81 | wyświetlenia: 347
6
komentarze: 58 | wyświetlenia: 2496
5
komentarze: 62 | wyświetlenia: 1041
124
komentarze: 52 | wyświetlenia: 141792
118
komentarze: 23 | wyświetlenia: 239834
91
komentarze: 20 | wyświetlenia: 111188
90
komentarze: 29 | wyświetlenia: 122184
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska