JustPaste.it

Dlaczego warto zainwestować w e-PR?

Szybka i bezpośrednia komunikacja, błyskawiczna reakcja na pogłoski – to tylko niektóre powody, dla których warto zainwestować w działania e-PR.

Szybka i bezpośrednia komunikacja, błyskawiczna reakcja na pogłoski – to tylko niektóre powody, dla których warto zainwestować w działania e-PR.

 

e-PR to przyszłość

W dobie internetu, wirtualna komunikacja stała się nieodłącznym elementem kontaktów międzyludzkich. Tradycyjne działania Public Relations okazały się być niewystarczające, a internet otworzył przed specjalistami ds. PR nowe możliwości komunikacji. Niestety firmy, które jeszcze tego nie rozumieją, mogą bardzo dużo stracić! Dlaczego e-PR jest tak bardzo ważny? Poznajcie najważniejsze powody, dla których warto zainwestować w działania e-PR?

  • Budowanie wizerunku firmy

Komunikacja w sieci pozwala w szybki i skuteczny sposób dotrzeć do szerszego grona odbiorców oraz skutecznie wypracować wizerunek firmy.

  • Bezpośrednia komunikacja

Za pośrednictwem mediów społecznościowych można w prosty i bezpośredni sposób komunikować się z otoczeniem firmy. Portale społecznościowe pozwalają zbadać potrzeby grupy odbiorczej i zbudować z nią relacje oparte na wzajemnej lojalności;

  • Łatwiejszy kontakt z mediami

Sami dziennikarze przyznają, że internet jest ich jednym z najważniejszych źródeł i sposobów zdobywania informacji o firmach, organizacjach czy agencjach.

  • Inwestowanie w przyszłość

Młode pokolenie najlepiej rozumie nowe technologie i „uzależnione” jest od form komunikowania się za pośrednictwem internetu. W przyszłości te młode osoby będą Twoimi potencjalnymi klientami. Warto już teraz mieć to na uwadze i być tam gdzie są i oni.

  • Czas ma znaczenie

Informacje w internecie rozchodzą się w błyskawicznym tempie, co ma niewątpliwie duże znaczenie dla rozwoju Twojej firmy.

  • Szerokie grono odbiorców

Po raz pierwszy, komunikat bez zbędnych pośredników, dociera na tak szeroką skalę do potencjalnych odbiorców.

  • Źródło informacji

Internet to globalna sieć umożliwiająca szybki dostęp do zasobów wiedzy z każdej dziedziny. To najpierw w internecie potencjalni klienci szukają informacji o Twojej firmie.

  • Nic nie kosztuje

Założenie profilu na serwisach społecznościowych nie jest skomplikowanych zadaniem, a co najważniejsze – jest darmowe.

  • Szybka reakcja

Możemy szybko zareagować na pogłoski i zdementować plotki, unikając sytuacji kryzysowych oraz katastrofy wizerunkowej firmy.

  • Tłum nie może się mylić

Wiele firm przekonało się o tym, że zorganizowana wirtualna społeczność, która identyfikuje się z danym produktem, to efektywny sposób na kształtowanie więzi z potencjalnymi klientami.

Jak łatwo zauważyć, działania e-PR dają wiele możliwości dla promocji firmy. Jednak by nie zaszkodzić wizerunkowi przedsiębiorstwa i nie doprowadzić do gwałtownego spadku zaufania dla firmy czy produktu warto skrzętnie zapoznać się z narzędziami, jakie daje nam e-PR lub zatrudnić profesjonalistów.