Login lub e-mail Hasło   

Rendering? To się sprawdza!

Coraz częściej, zamiast filmować tradycyjną kamerą, agencje reklamowe decydują się na pełny rendering produktów.
Wyświetlenia: 318 Zamieszczono 10/08/2016

Przemawia za tym wiele, bo wizualizacja 3D kryje w sobie liczne zalety w porównaniu z tradycyjnymi metodami.

Renderowanie jest przetwarzaniem komputerowego modelu obiektu zawartego w scenie i tworzeniem animacji na jego podstawie. Przeprowadza się je w większości rodzajów oprogramowania 3D. Najczęściej wykorzystywaną metodą, która uwzględnia wiele rzeczywistych zjawisk fizycznych jest śledzenie promieni. Renderowanie to proces skomplikowany i czasochłonny, ale dzięki ulepszanemu oprogramowaniu i coraz bardziej wydajnym komputerom, pozwala zatrzeć granicę między obiektem rzeczywistym a wymodelowanym.

Rendering zyskuje na popularności, co widać oczywiście po największych hollywoodzkich produkcjach. Niektóre ujęcia bywają trudne do zrealizowania metodą tradycyjną – wymagają odpowiedniej scenerii, kaskaderów czy po prostu warunków atmosferycznych. Renderowanie zmniejsza ryzyko i pozwala m.in. na ukazanie bohatera filmu czy konkretnego przedmiotu w każdej możliwej konfiguracji.

Pełnię zalet animacji 3D wykorzystała ostatnio krakowska agencja reklamowa People. W rekordowo krótkim czasie udało się specjalistom od renderowania stworzyć 8 skomplikowanych animacji prezentujących najważniejsze cechy komputerów Lenovo. Była to największa, jak dotąd, kampania reklamowa firmy Lenovo.

Morgan Advertising na zlecenie: People Sp. z o.o., www.peopleagencja.pl, foto: peopleagencja.pl, tekst: Zuzanna Bełz

Podobne artykuły


111
komentarze: 32 | wyświetlenia: 61586
54
komentarze: 58 | wyświetlenia: 32969
54
komentarze: 68 | wyświetlenia: 31608
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 64059
49
komentarze: 18 | wyświetlenia: 65451
39
komentarze: 50 | wyświetlenia: 23642
39
komentarze: 30 | wyświetlenia: 29373
37
komentarze: 9 | wyświetlenia: 28902
36
komentarze: 37 | wyświetlenia: 24032
34
komentarze: 21 | wyświetlenia: 26571
33
komentarze: 78 | wyświetlenia: 12793
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy






Brak wiadomości


Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska