Login lub e-mail Hasło   

Jak dobrać gadżety reklamowe?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://artelis.pl/art-168,6,12,Biznes_i_(...)e_.html
Zbliżają się Święta, Nowy Rok – warto podarować swoim klientom jakiś niezapomniany prezent! Jak wybrać odpowiedni radzi portal Gadzety.biz – miejsce, gdzie wyślesz z...
Wyświetlenia: 1.135 Zamieszczono 21/11/2006
Zbliżają się Święta, Nowy Rok – warto podarować swoim klientom jakiś niezapomniany prezent! Jak wybrać odpowiedni radzi portal Gadzety.biz – miejsce, gdzie wyślesz zapytania ofertowe do wielu dostawców gadżetów reklamowych!

Po pierwsze – dobierz prezent do obdarowywanego. Pomyśl, co może być mu przydatne, a co od razu wyrzuci czy schowa do szafy. Jeśli przygotowujesz prezenty dla kadry kierowniczej – pamiętaj, by zaakcentować pozycję osób obdarowanych. Zwykłe kubki czy długopisy będą tu raczej kiepskim pomysłem.

Po drugie - pamiętaj o profilu swojej firmy i do niego dobierz [url=http://www.gadzety.biz]gadżety reklamowe[/url]. Jeśli prowadzisz sklep z artykułami budowlanymi – na pewno budowlańcy ucieszą się z np. ciekawej miarki z logo twojej firmy. Będą jej używać na co dzień, a gdy przyjdzie do zakupu materiałów budowlanych... całkiem możliwe, że przypomną sobie o Twoim sklepie!

Po trzecie - budżet nie zawsze ogranicza. Czasem upominki skromne, ale z pomysłem mogą być skuteczniejsze od prezentów droższych aczkolwiek nieprzemyślanych.

Po czwarte - pamiętaj o porze roku! Jesienią – w modzie są polary i parasolki, latem – czapeczki, akcesoria plażowe. Uważaj – jeśli ktoś dostanie obrandowany parasol w lecie, do jesieni pewnie zdąży o nim zapomnieć!

Po piąte –nie tylko gadżet się liczy. Bardzo ważne jest opakowanie i sposób dostawy. Na opakowaniu można także umieścić nadruki, a ciekawy i niebanalny sposób dostawy skoncentruje uwagę na naszym prezencie.

Po szóste: na jeden raz – czy uniwersalny? Czekoladki firmowe są słodkie, ale do jednorazowego spożycia. Ciekawy kubek może natomiast stać się ulubionym naczyniem do kawy i przypominać o marce przez długie miesięce!

Po siódme - pamiętaj o spójności komunikacji wizerunku firmy. Używaj takich samych kolorów, tego samego logo. Po pewnym czasie będą jednoznacznie kojarzyły się z firmą i jej produktami.

Po ósme - unikaj sztampy. Jeśli konkurencja obdarowuje klientów koszulkami, nie musisz robić tego samego! Ciężko wiele razy używać tych samych gadżetów – nie chcesz chyba być posądzony o brak kreatywności?

Po dziewiąte....a może podarujesz swój produkt? Oczywiście nie seryjny, prosto z linii produkcyjnej. Odpowiednio przerobiony, udziwniony, na pewno przyciągnie uwagę a przy okazji wywoła zainteresowanie Twoimi produktami, pozwoli zapoznać się z ich wyglądem, jakością.

I wreszcie po dziesiąte - pamiętaj, że w wyborze gadżetów reklamowych pomoże ci portal, Gadzety.biz, gdzie możesz złożyć zapytanie ofertowe, które zostanie wysłane do wielu dostawców! Jeśli nie masz jeszcze konkretnego pomysłu – napisz w zapytaniu, czego oczekujesz, kogo chcesz obdarować, jaki masz budżet – zarejestrowani na naszej platformie dostawcy na pewno coś ciekawego dobiorą!


Informacja o serwisie:

Serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych. Na jego stronach znajduje się m.in. katalog firm i produktów, zapytania ofertowe, nowości i promocje oraz najnowsze informacje z branży. W chwili obecnej swoje produkty za pomocą serwisu Gadzety.biz oferuje 200 dostawców artykułów reklamowych z całej Polski.

Podobne artykuły


48
komentarze: 17 | wyświetlenia: 6356
39
komentarze: 16 | wyświetlenia: 5895
16
komentarze: 10 | wyświetlenia: 6475
14
komentarze: 10 | wyświetlenia: 2609
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 20244
12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 6946
7
komentarze: 1 | wyświetlenia: 7331
5
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1571
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 11758
13
komentarze: 3 | wyświetlenia: 5890
10
komentarze: 6 | wyświetlenia: 7630
 
Autor
Dodał do zasobów: artelis.pl
Artykuł

Powiązane tematy





Unikanie "sztampy" jest nie zawsze dobrym pomysłem. Zwróćmy uwagę na to, że świadome i znające swoich klientów firmy, wiedzą, czego ów klient oczekuje. Zatem popatrzmy na wyniki badań ConQuest Consulting, a dowiemy się, że najbardziej pożądanym, a jednocześnie praktycznym, przydatnym gadżetem są: reklamowe pamięci usb. Na podium znajdują się także "sztampowe" kubki - ukochany przez klientów gadżet ...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska