Login lub e-mail Hasło   

Pytania na które odpowiedzi boi się system...

1. Dlaczego istnieje dzisiaj tak niewiarygodne pomieszanie pojęć ? 2. Dlaczego ludzie nie wiedzą ... jaka ideologia znajdowała swój rozwój w tak zwanym marksizmie...
Wyświetlenia: 859 Zamieszczono 09/04/2017

 1. Dlaczego istnieje dzisiaj tak niewiarygodne pomieszanie pojęć ?

 2. Dlaczego ludzie nie wiedzą ... jaka ideologia znajdowała swój rozwój w tak zwanym marksizmie?

 3. Czym jest wolność ujmowana w kategoriach normalnego życia społecznego ?

 4. Dlaczego system nie pozwala na realizację samego siebie zgodnie z prawem i możliwościami własnej woli ?

 5. Dlaczego okrada się zwykłego człowieka z dóbr, jakie pozwalają żyć zgodnie z własną wolą ?

 6. W jaki sposób można nabyć dobra potrzebne do realizowania wolnej woli?

 7. Czego potrzebuje wolna wola do spełniania się zarówno w fizycznym wymiarze, jak i duchowym ?

 8. Kim jest człowiek bez dóbr materialnych i niematerialnych w obecnym czasie ?

  9.Jak winna się kształtować wolność w praktyce ?

10. Czym jest bicie piany poprzez mówienie o wolności bez odpowiedzi: skąd mają się brać dobra potrzebne do jej realizacji ?

11. Co jest warunkiem realnej wolności ?

12. Na jakie sposoby można zdobyć dobra potrzebne do produkowania wolności?

13. Co jest naturalnym rozwojem człowieka ?

14. Po co są tworzone filozofie, które mają w 99 % zakryć pustkę pojęciową ?

15. Jak można nazwać człowieka, który mówi wiele o wolności nie posiadając dóbr do jej zrealizowania ?

16. Czy człowiek jest w stanie nauczyć się sam z siebie coś produkować ?

17. Co trzeba uczynić aby człowiek odkrył w sobie możliwości umiejętności produkowania dóbr?

18. Dlaczego powyższa odpowiedź jest bardzo ważna dla człowieka ?

19. Aby wyjść z postawy zwierzęcia , co należy poprzez proces nauczania lub wychowywania zastosować w stosunku do człowieka ?

20. Czy ktoś się zastanowił nad tym ; dlaczego od świtu do nocy jesteśmy bombardowani sloganami wolności ?

21. Czy traktujesz wolność, jako rzecz osobistą , która ci się rzekomo należy, czy ... jako klucz do nauki płynącej z jej zbawienia ?

22. Jeżeli z niej korzystasz nie wkładając żadnego wkładu w jej produkcję ... to czy pragniesz, aby ci, co ją potrafią produkować - nazwali Cię złodziejem ?

23. Czy potrzebujesz wyzwolenia z niewolniczej roli złodzieja ?

  Zbliża  się tydzień, w którym chrześcijaństwo odegra własny spektakl, jaki przeraża człowieka myślącego. Era Barana, której przedstawicielem był Jezus - zakończyła się w latach 60-tych na początku Ery Ryb.  Na scenę wkroczył Rybak... który miał jedno zadanie zamknąć ludziom usta i uśpić ich czujność. Era Barana była Erą ukazywania dobrego Pasterza ... natomiast Era Ryb - erą zniewolenia wolnej woli człowieka i złapania go w sieć... aby wpuścić w korytarz, z którego ucieczki już nie ma .... Na pomoc niebawem nadleci Wodnik z wielkim kubłem zimnej wody... aby ryby mogły złapać oddech i ujrzeć złego Rybaka... Pasterz przekazał owcom tajemnicę wolności, to że jej podstawą jest; własnymi rękoma wyprodukowany dobrobyt, za który można realizować wolność. Natomiast świadomość niewolnicza, a raczej jej brak ... tworzy filozofię wolności - zacierając jej pojęcie właściwe, "tyle możemy mieć wolności ile jej wyprodukujemy osiągając dobra materialne i niematerialne wskutek zdobycia umiejętności ich tworzenia." A teraz przykład zniewolenia człowieka zwanego Polakiem w jego rzekomo Ojczyźnie; Mieszczuch, który zapragnie tworzyć swój dobrobyt na wsi ... nie może zakupić kawałka ziemi od rodaka ... ponieważ aby ją kupić musi co najmniej 5 lat być na tym terenie zameldowany.

Pytam się ... w czyim interesie?

te "ptaszki" w Sejmie ustanowiły takie prawo! W interesie "panów"?, którzy pod postacią czarnych wron skupują ziemię dla obcych osesków... Rolnicy zadłużeni będą zmuszeni sprzedawać ziemię gminom wyznaniowym... po bardzo niskich cenach...

Władza jest zdegenerowana już całkowicie... ciągnie na dno tych, którzy jej ufają...

Podobne artykuły


17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1522
16
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1027
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 954
14
komentarze: 32 | wyświetlenia: 894
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 797
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 836
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 676
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1020
13
komentarze: 4 | wyświetlenia: 885
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 718
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 478
12
komentarze: 30 | wyświetlenia: 733
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Hamilton,  09/04/2017

"Mieszczuch, który zapragnie tworzyć swój dobrobyt na wsi ... nie może zakupić kawałka ziemi od rodaka ... ponieważ aby ją kupić musi co najmniej 5 lat być na tym terenie zameldowany".
Pytam się ... w czyim interesie?
Mieszczuch idzie do księdza proboszcza i sprawa załatwiona. Ksiądz może. I na pewno pomoże.
Pytań bez odpowiedzi będzie coraz więcej. Prezes wie, ale nie powie.

  Hamilton,  09/04/2017

Na większość pytań potrafię sobie odpowiedzieć. Mam jednak kłopot ze zdefiniowaniem pojęcia SYSTEM w twoim znaczeniu. Tworzysz taki obraz rzeczywistości, że oto my szlachetni, uczciwi, wielkoduszni, prawi i sprawiedliwi, pełni cnót wszelakich jesteśmy gwałcenie przez bliżej nieznane moce zła zwane SYSTEMEM, którym sterują równie złe i wrogie siły. Taka koncepcja jest niedorzeczna.

  Remter,  09/04/2017

@Hamilton Starszy:: Mylisz się ... nie tworzę walki na słowa... a naturę , która nie zazna kierowania się wolną wolą opłaconą własnym trudem za który nabyła dobrobyt zowię zwierzęcą... bo tylko zwierzę kieruje się instynktem... i o tym dobrze wiedzieli myśliciele marksistowscy . Mogę mówić jedynie o systemie w Europie... bo tu żyję . Jest to system, którego nie uczą w szkole, ani nie wyjaśniają za ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: A ja rozumiem tutaj występujące słowo system. Rozumiem to jako sposób rządzenia i rządzącą grupę interesów. Kiedyś szlachta, wielcy posiadacze ziemscy, wielki przemysł, banki, dziś system urzędniczy i korporacje /demoralizujące system urzędniczy/. Brzmi to głupio? To na przykładzie działania prawa, zastanów się, kto nie odpowiada dziś prawnie za popełnione błędy, czyli kto jest ...  wyświetl więcej

@Remter: "natura , która nie zazna kierowania się wolną wolą opłaconą własnym trudem za który nabyła dobrobyt zowię zwierzęcą... bo tylko zwierzę kieruje się instynktem... i o tym dobrze wiedzieli myśliciele marksistowscy".
Komunikatywne jak "praktyka dnia codziennego dowodzi, że stały wzrost ilości i zakres naszej aktywności pociąga za sobą procesy umożliwiające wyższe formy oddziaływania".

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: W tym zdaniu zawarłam coś co wydarzy się 23 kwietnia w Sejmie... Sejm zezwoli na zasiewy naszej ziemi ziarnem GMO... ziarno GMO nie nadaje się nawet jako karma dla zwierząt. Czyli zafunduje narodowi "dobrobyt własny - śmierć w męczarniach" . I wszystko zależeć będzie od sumienia i wolnej woli rolnika... nie producenta żywności ... czy jeszcze będziemy mogli zasmakować zdrowej ży ...  wyświetl więcej

Dobre pytania, takie filozoficzne, ale rozsądne, idealne na prowadzoną lekcję z Polskiego w dobrej szkole. A odpowiedzi? 5. Dlaczego okrada się zwykłego człowieka z dóbr, jakie pozwalają żyć zgodnie z własną wolą? Tu taka dewaluacja, okrada obywatela, bo traci wartość pieniądza, ale zarabia administracja, dodrukowując papier i biorąc za nie "pieniądze". To i krótkotrwałe rozwiązanie i patologiczne ...  wyświetl więcej

@Janusz Nitkiewicz: masz jakiś sposób by zlikwidować dewaluację? Podziel się. Ja nie widzę. Jest sterowana przez administrację, która ma z tego korzyści? Jakie korzyści? Administracja to marsjanie?

@Hamilton Starszy: Nie dodrukowywać pieniędzy, gdy nie przybywa dóbr na rynku.

@Janusz Nitkiewicz: Pieniądz musi być dodrukowany. To nie ulega wątpliwości. Ale jak z aptekarską dokładnością wyliczyć dodruk pieniądza? Jeśli będzie go za mało skutki będą jeszcze gorsze, bo zahamowana zostanie płynność finansowa. Nikt nie jest w stanie przewidzieć ruchu cen milionów towarów, kursów walut i tysięcy innych czynników. Przemyślałeś to co piszesz, czy sobie ponarzekamy?

@Hamilton Starszy: Ceny dopasowują się do wartości pieniądza, nie odwrotnie. A płynność transakcji nie zostanie zahamowana, a wprost przeciwnie, administracji państwowej będzie zależało na rozwoju kraju i przedsiębiorczości, gdyż umożliwi to dodruk pieniędzy.

  Hamilton,  09/04/2017

@Janusz Nitkiewicz: "Ceny dopasowują się do wartości pieniądza, nie odwrotnie". Totalna bzdura. Cena jest wynikiem równowagi między podażą i popytem wyrażonej w pieniądzu. Na szali zawsze jest popyt i podaż. Pieniądz to tylko wskaźnik tej wagi. Jeśli kupujący i sprzedający nie dojdą do porozumienia nie ma handlu. Możesz sobie zaklinać te swoje papierki i miedziaki jak chcesz. Miałeś chłopie jakiś podręcznik ekonomii w ręce?

@Hamilton Starszy:
Napisałeś: „Cena jest wynikiem równowagi między podażą i popytem wyrażonej w pieniądzu”. Gdy nikt nie chce czegoś drogiego kupić, to rozdają to za darmo? A na allegro te same nowe towary mają różne ceny /czemu nie jedną?/. To, że cena dopasuje się do popytu i podaży, to prawda, ale to prawda dla ekonomicznych laików. Sorry. Fachowcy wiedzą, że pieniądz też jest towarem /i ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  10/04/2017

@Janusz Nitkiewicz:
- towary nie mają jednej ceny, bo jest to wynikiem konkurencji.
- pieniądz też jest towarem - niczego nie odkryłeś.
- pieniądz niekoniecznie bywa pożądanym, np. złotówka w prlu.
a twoje podsumowanie jest kuriozalne. Jak chcesz zmienić wartość pieniądza? Wydasz dekret.
Czary mary od dziś złotówka warta dolara? I jesteśmy 4x zamożniejsi?
...  wyświetl więcej

  Remter,  10/04/2017

@Janusz Nitkiewicz: Jako naród potrzebujemy dobrego Pasterza a nie Wodza... potrzebna jest nam nić Ariadny, aby wyjść z labiryntu zwanego marksizmem kulturowym ... Wolna wola kształtuje się w kulturze, jaką sama wyprodukuje...

  Remter,  10/04/2017

@Janusz Nitkiewicz: Pieniądz już nie istnieje... to tylko chore porozumienie, że wyprodukowany papier zapewni dobrobyt ... a co będzie kiedy Ci co produkują dobrobyt nie przyjmą tego papieru za własny trud ? Izajasz opisuje taki stan ... Pozdrawiam.

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Tak pieniądz jest towarem ... ale nie bilet płatniczy... kiedyś za pieniądz mogłeś w banku nabyć złoto ... a złoto to nie towar ?
A teraz za ten bilet możesz jedynie pasożyta kupić ...

@Hamilton Starszy:
"O wartości pieniądza też decyduje rynek". A dałeś się kiedyś przekonać? Przyjąłeś kiedyś jakieś słowa, ale nie czyjeś slogany? Piszesz dowcipnie, wydaje się facet inteligentny, a potem dyskusja i tu następuje wymiana sloganów. O wartości pieniądza, kiedyś decydowało pokrycie w złocie. Dziś decyduje państwo dodrukowując banknoty czyli papiery, często bez potrzeby, aby prz ...  wyświetl więcej

@Janusz Nitkiewicz:zamiast sloganów napisz artykuł w którym przedstawisz tę koncepcję waluta - parytet złota. Jak to zrobisz? Ty operujesz sloganami i pierdołami. Tak jak wszyscy, z którymi próbuję dyskutować o tym. Mądrzy i potem cisza. Zabawmy się wobec tego w taką intelektualną grę. Polska jest jednym z najpoważniejszych producentów srebra na świecie. Wydobycie na poziomie ok. 1 300 ton rocznie ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  10/04/2017

@Janusz Nitkiewicz: różnica w cenach może mieć wiele przyczyn. Konkurencja, wyprzedaż zbyt wysokich zapasów (magazyn pełny towaru, którego termin spożycia minie za miesiąc), towar kradziony (np. części samochodowe na Allegro) z tym się spotkałem, ukryte wady, podróbki, nowszy model wyrobu, więc należy pozbyć się starszych. Jeśli braknie mi pieniędzy sprzedam taniej część towaru by zapłacić zobowią ...  wyświetl więcej

@Remter: teraz też możesz nabyć złoto. Ile chcesz. Będziesz tak pobekiwać, bo złoto nie z banku to nie złoto. Jesteś mieszaniną wystraszonego świadka jehowych z przerażonym sovieticusem.

@Hamilton Starszy:
Masz rację, to samo napisałem wyżej, że wiele czynników może wpływać na cenę towaru, nie jedynie popyt i podaż. I tu także wpływa na cenę towaru wartość pieniądza /ta dziś, ale i przewidywana w przyszłości. Tu kredyty we frankach, tu pieniądz jako lokata i tu wartość pieniądza w czasie /gdy się dewaluuje walutę (dodrukiem), to ta wartość nabywcza pieniądza spada/. I to wi ...  wyświetl więcej

Dlaczego istnieje dzisiaj tak niewiarygodne pomieszanie pojęć ?
Ja moje pojęcia mam poukładane.
2. Dlaczego ludzie nie wiedzą ... jaka ideologia znajdowała swój rozwój w tak zwanym marksizmie?
Wielu wie. Kto chce może się bez problemu dowiedzieć.
4. Dlaczego system nie pozwala na realizację samego siebie zgodnie z prawem i możliwościami własnej woli ?
Mogę się r ...  wyświetl więcej

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Nie ja mam problem... ale Ty go masz ... z własną moralnością .. Przeczytaj Manifest Komunistyczny Marksa - można go jako pdf pobrać w Internecie. Jak poznasz prawdziwe pojęcie wolności... wówczas będziesz mógł się w ograniczonym zakresie realizować.... na ile ktoś na Tobie wymusi nauczenie produkcji dóbr ... bo z natury i mądrości zwierzaka "robota to głupota"...

@Hamilton Starszy: "4. Dlaczego system nie pozwala na realizację samego siebie zgodnie z prawem i możliwościami własnej woli ? Mogę się realizować". Tak ci się wydaje, dopóki nie wychodzisz poza swoją codzienność. Byłem nad Narwią w Tykocinie i piłem piwo, a po mieście jeździły patrole policji /wycieczka była z Izraela, jak się okazało/, to zastanawiałem się, czy się nie przypieprzą. I co wtedy? M ...  wyświetl więcej

@Remter:ty masz problemy sama z sobą. Co ma moja moralność do manifestu Marksa? Autorko nonsensu i groteski. Pojęcie wolności tak naprawdę każdy definiuje sobie sam. Naczytałaś się Izajasza i się pogubiłaś, mnie to śmieszy.

@Janusz Nitkiewicz: a jeszcze dawniej za takie poglądy jak moje palili na stosie. To wszystko wina systemu, Marksa czy Tuska.

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Jako niewolnik możesz cieszyć się nawet z prawa do zjedzenia posiłku i to uznasz jako wolność a nie potrzebę...

@Remter: naczytałaś się Izajaszów i stałaś się niewolnicą swoich własnych lęków i fobii.

@Janusz Nitkiewicz: "Byłem nad Narwią w Tykocinie i piłem piwo, a po mieście jeździły patrole policji /wycieczka była z Izraela, jak się okazało/, to zastanawiałem się, czy się nie przypieprzą. I co wtedy? Można pić nad rzekami, ale... "państwo” łamie prawo i taki sm, czy policjant mówi o zakazie picia w miejscu publicznym /czego nie ma w żadnym akcie prawnym/." To stanowczo powiedz to sm lub policjantowi, nie mnie. Kto ma bronić twoich praw. Ja?

@Janusz Nitkiewicz: straszysz mnie, że za dowcipy mnie zamkną, boisz się wypić piwa nad rzeką. Ględzicie o wolności. Kto ją ma wam przynieść na tacy, człowiek wolności?
Ludzie, których można wystraszyć mokrą szmatą zasługują na wolność?

  Hamilton,  10/04/2017

@_serpico_: nie piję wcale alkoholu, więc jest mi to akurat obojętne, ale chodzi o pewną postawę. Nie można ględzić o wolności jednocześnie dać się zastraszyć byle czym. A we Wrocławiu jestem zakochany, spędziłem w Elwro w sumie prawie rok.

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Tylko ten człowiek (zwierzak) który widzi bramę ucieczki nie lęka się ... natomiast ten , który wchodzi w osaczenie bez drogi wyjścia ... miewa silne lęki...

@Hamilton Starszy: Przepraszam, że się wtrącę...a czemuż to panie Starszy nie spożywasz pan tegoż wyskokowego napitku?

  Hamilton,  10/04/2017

@szubrawiec: jestem wybrakowanym genetycznie Polakiem drugiego sortu.

@Hamilton Starszy: Hmm...a wiele to już lat żyjesz pan z taką, że tak powiem wybrakowaną genetycznie diagnozą?

  Hamilton,  10/04/2017

@_serpico_: Nie jestem w stanie zrozumieć jej myśli przewodniej, o szczegółach nawet nie marzę.

  Hamilton,  10/04/2017

@szubrawiec: mógłbyś dostać zawału lub wylewu z przerażenia. W trosce o twe zdrowie zostawię tę informację w dziale informacji poufnych.

@Hamilton Starszy: Ok.ciekaw byłem, bo takowe wybrakowanie genetyczne też posiadam.

@Hamilton Starszy:
Sami powinniśmy walczyć o przestrzeganie praw obywateli, może samosądy? Po to jest finansowana przez nas: sm, policja, administracja i sądy. I tu widać czyja ta demokracja, nie jest ona niestety obywatelska. Zwyczajnie w Polsce dwóch obywateli nie przyjęłoby mandatu i poszło do sądu. Sąd popatrzyłby na interes obywatela – jak nie ma zapisu w prawie o zakazie picia w miejs ...  wyświetl więcej

@Janusz Nitkiewicz: zanim naprawimy cały świat to może wróćmy do początku. Jak tam twoje prace nad parytetem złotówka-srebro.

Fajny artykuł.
W połowie niezrozumiały dla mnie ale kierunek słuszny.

  Hamilton,  09/04/2017

@Koriolan: z cyklu naprawiamy świat za pomocą kilkudziesięciu priorytetów.
I pytań w rodzaju "czy bierzesz łapówki, czy już przestałeś?" Odpowiedz " tak" lub "nie"
" Czy traktujesz wolność, jako rzecz osobistą , która ci się rzekomo należy, czy ... jako klucz do nauki płynącej z jej zbawienia ?" Kto to jest w stanie zrozumieć?

@Hamilton Starszy: he he ...
Wyszedłem z tej dusznej zajoby. ...
Owionał mnie ciepły wiosenny wiaterek i mi trochę pojasniało w głowie. ...
Ale dzisiaj to już późno ...
Czas na inne zajęcia :-)))

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Ten kto pokochał dobrobyt własnych możliwości ...

@Remter: dobrobyt własnych możliwości. Sypiesz pojęciami jak kałasznikow nabojami. I on i ty nie bardzo rozróżniacie jedno od drugiego. Ja nie nadążam.

  Remter,  10/04/2017

@Hamilton Starszy: Odpocznij... to jeszcze nie czas dla ciebie na kule kałasznikowa ...

  Koriolan,  10/04/2017

Dla mnie artykuł fajny ale ma wady i to spore.
Po pierwsze system, jak go nie określać nie powstał za sprawą Marksa. Powstał dużo wcześniej. Czytając biblię już widać, że wtedy był i pewnie dużo, dużo wcześniej powstał. W/g mnie silne grupy zmieniają system pod swoje potrzeby w tym i 'komuniści', kościół, korporacje, banki i inne.
Druga rzecz to pogląd, że można uzyskać wolną wolę s ...  wyświetl więcej

  Remter,  10/04/2017

@Koriolan: Odzyskają wolną wole nieliczni... którzy będą nowym zaczynem ... Wolność nie znosi ani jednolitości, ani równości ... a tego nie wszyscy się wyrzekną ..

@Remter: Nie chodzi mi o to kto czego się wyrzeknie tylko o to, że agresywne narody wybijają inne narody czy cywilizację. Pojedyncze jednostki w ogóle nie osiągają wolności ... chyba, że mówisz o Robinsonie Kruzo (Nie chce mi się sprawdzać jak się pisze).
Lub tylko o wolności w granicach systemu ... jak Drzymała.
Na wieksza skale ... naród czy państwo mogą być wolni w określonym czasie. Potem nadjeżdża kawaleria ...

@Koriolan: nikt, nigdy, nikomu niczego nie dawał, nie daje i nigdy nie da, na ZAWSZE. Wolności też. Jej trudno to zrozumieć.

@Hamilton Starszy: też tak myślałem ...
Ale dowiedziałem się co to jest świadomość i zmieniłem zdanie. Można być Wolnym i ludzie mogą być wolni.
Nie wiem czy świadomość całej ludzkości wystarczy. Po prostu nikt tego jeszcze nie praktykowal :-)))
A Remter ? Fajne na myślenie ... choć i kupę ograniczeń :-)))
Zresztą jak kazdy :-)))

  Henear,  10/04/2017

A mi się wydaje że najwięcej szkód wyrządziła trwająca obecnie Era Jelenia - ofiar wciąż przybywa.

  Henear,  10/04/2017

@Dyl Sowizdrzał: Najbardziej przejebane mają frankowcy

@Dyl Sowizdrzał: a gdzie jest napisane, że profesory muszą być mundre. Bywają mądrzy. Literki przed nazwiskiem są dla niektórych jak znaczki dla filatelisty.

@Henear: nie wszyscy. Niektórzy wyszli na swoje. To jednak temat rzeka.

  nse,  11/04/2017

@Henear: "Era Jelenia" ... świetnie ujęte :)

  Remter,  11/04/2017

Komuna w UE umieszcza człowieka w manekinie na którym zawiesza takie szatki jakie ona uważa za prawidłowe... a on uważa je za swoje ...

@Remter: hmm ...
Dla mnie nie ma znaczenia czy to komuna czy kapitalizm.
Oba systemy działają tak by zmienić ludzi. Mają tylko inne nazwę.
.
Walka z komuną gdy mamy kapitalizm ...
Jest trochę głupia.
Niby wszystko można. Możemy i walczyć ze Swiatowidem ... tylko po co ?

  Remter,  11/04/2017

@Koriolan: Tak masz kapitalizm państwowy ...j
Państwowy kapitalizm – pojęcie ekonomiczno-polityczne wykorzystywane w różnych znaczeniach przez liberałów oraz marksistów (przede wszystkim trockistów), a także przez niezależnych ekspertów.
W swoim klasycznym znaczeniu kapitalizm państwowy oznaczał gospodarkę, w której kapitalistyczne stosunki produkcji, oparte na własności prywatnej, z ...  wyświetl więcej

  Remter,  11/04/2017

Serpico ;Czy lubisz być żebrakiem ?

  Remter,  11/04/2017

@_serpico_: Chciałbyś z takiego przykładu skorzystać ?

@Remter: Ok
Wszystko się zgadza ...
Tylko ...
Po pierwsze NIGDY nie było 'ustroju' dbającego o jednostkę. Coś Ci to mówi ?
Powinno mówić jedno. Społeczeństwo/państwo powstało bardzo dawno i dba o swoje interesy bo takie ma zasady.
By dążyć do wolności trzeba poznać i 'odwrócić' te zasady.
Jak ?
Nikt jeszcze tego nie wymyślił ...
Ja stawiam na ...  wyświetl więcej

  Remter,  11/04/2017

@Koriolan: System boi się mocy Człowieka ... bo ta moc go spali ... Czy zastanawiałeś się kiedyś nad słowami Piotra; "teraźniejsze niebo jest przeznaczone na dzień Sądu i Ognia .. " Co może oznaczać niebo ?

@_serpico_: pani Remter uwielbia zadawać pytania typu:
"bierzesz łapówki czy przestałeś?".
"wolisz być złodziejem czy oszustem?".
"chcesz być zdrowy czy chory?".
"wolisz myć ręce czy nogi?".
"kto jest twoim idolem i dlaczego Jezus?"

@Remter: Ok
Artykuł mi się podobał bo zadał ciekawe pytanie :
"Jak wyprodukować sobie wolnosć".
Mnie też interesuje zagadnienie wolności a takie postawienie sprawy jak Ty ujęłaś jest niespotykane. Ale widzę, że dalej nie pójdziemy.
Miłego dnia.
.
Takie są proroctwa, że wolność, świadomość zwycięży.
Niestety nie dodano tabliczki kiedy to się stanie :-)))



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska