Login lub e-mail Hasło   

Poeci...

gnostyk:Wybacz END, ja publikuję poezję i tego rodzaju dyskusja mnie nie wciąga.
Wyświetlenia: 436 Zamieszczono 10/02/2018
W artykule "Pis Polak Anno Domini 2017" zamieszczonym 8-12-2017
Zacytowałem 28 faktycznych przypadków z prasy w Polsce
Trzy pierwsze cytuje dla przypomnienia:
1.Bije Niemca profesora za to, że ten mówi swoim językiem w Polse // Fakt dokonany.
2.Wiesza na szubienicy portrety polskich europarlamentarzystow // Fakt dokonany
3.Pali kukłę Żyda. // Fakt dokonany, plus 25 innych.
.
Te realne fakty spotkały się z nastepujacym komentarzem poety jatko49
Cyt. jotko49,
Dyrdamały Waści płodzisz, ciekaw żem ja komu słodzisz. Zaciągnołeś gdzieś szaleju i pozbywasz się oleju. Zamiast szukać tu zaczepki poukładaj swoje klepki i w poglądach stać okrakiem - twierdząc nadal żeś "polakiem"...
.
W artykule pt. Kielce zamieszczonym 5-2-1018
zamieścilem czarno białe zdjęcie przedstawiające pogrzeb Żydow
zabitych w pogromie kieleckim w powojennej Polsce.
.
Ten spotkal sie z takimi komentarzami poety jotko49
Cyt. jotko49,
@zakrawarski: Prowokatorze plujący na Polskę zza miedzy, wyjątkowo...zdjęcie z spędu typowego dla lat ówczesnych prawdziwe, łącznie z być może niektórymi bliskimi "tobie" udziałowcami...Do dziś znajdujesz ich tu na eiobie. Reszta twych wypocin i kwiczenie by wypromować "twą" chorą ideologie i parcie na szkło(popularność) jest godna szambonurka bez facjaty zakrawarskiego...Do swego poziomu szukaj dalej klakierów, merdaj ogonkiem pryncypałom za judaszowe srebrniki. Pluj jadem lecz do czasu, po owocach czuć cię z daleka. Dla dociekliwych lecz nie jak ty obłudników, jedne z wielu pozycji...
I choćbyś się zapluł, nie zaszczycę cię rozmową doputy nie dowiedziesz swego rodowodu bez "von..." graff..," czy choćby rudej facjaty, a co do Żydów, lubię ich i wielu szanuję, lecz gojów także klęczących nie akceptuję...B.O. 
.
Inny poeta do tych cytowanych faktów dorzuca swoje dzieło:
gnostyk,  Dla takich właśnie postaw Juziu przestałem publikować na eioba, szkoda mi było opuszczać 
tego portalu, ale wiele wspaniałych postaci które uczestniczyły w nim też przestały zabierać głos,
pozdrawiam serdecznie a przede wszystkim dziękuję za świetną ripostę.
.
Na co poeta pierwszy odpowiada:
.
jotko49@gnostyk: Rysiu nie podbijajmy "Szmalcownikom" komentami wypocin ...zakrawających.. na ówczesne "uprzejmie donoszę" wyłapywanych przez Rodaków na placówkach pocztowych. Szkoda że aż tak podrożał dziś użyteczny ołów... 
Dopóki takie pomioty tu paskudzą, wolę skrobać jak dawniej do szuflady. Pzdr. Rysiu. 
.
Rozwścieczony czytaniem cytowanych faktów Poeta -jotko- przysyła jeszcze jedno dzielo na moj profil
jotko49:   "Pociotku grafini a wypierdku von tuska i miropodobnych szmalcowników odsłoń przyłbicę i okaż swój pysk bym zdążył w onego splunąć nim twe płody mnie uprzedzą..." do profilu zakrawarski.
.
Wszystkie te dzieła poeci stworzyli inspirowani czytaniem 28-smiu
faktów z prasy oraz zdjęciem z pogrzebu pomordowanych, niewinnych ludzi. 
.
Nic nie rozwściecza kolaborantów tak jak czytanie faktów o ideałach
którym sami hołdują.
.
Z mojej strony nie użyłem ani jednego słowa które mogłyby mierzyć się
z wysokimi walorami poetów jotko49 oraz, gnostyk.
.
Warto dodać, jak poeta -gnostyk- ocenia swoje pisarstwo 
słowami skierowanymi do END END...
.
gnostyk:Wybacz END, ja publikuję poezję i tego rodzaju dyskusja mnie nie wciąga.
.
N i e ! Wielkim poetom przeszkadzać nie należy, bo jak poradziłaby sobie 
ludzkość bez ich poezji.
Strach pomysleć !

Podobne artykuły


17
komentarze: 50 | wyświetlenia: 1701
17
komentarze: 71 | wyświetlenia: 1742
16
komentarze: 15 | wyświetlenia: 1119
14
komentarze: 2 | wyświetlenia: 1042
14
komentarze: 15 | wyświetlenia: 955
13
komentarze: 16 | wyświetlenia: 966
12
komentarze: 8 | wyświetlenia: 875
12
komentarze: 53 | wyświetlenia: 674
12
komentarze: 0 | wyświetlenia: 1029
11
komentarze: 92 | wyświetlenia: 566
11
komentarze: 34 | wyświetlenia: 875
11
komentarze: 37 | wyświetlenia: 406
 
Autor
Artykuł

Powiązane tematy





  Hamilton,  10/02/2018

Pamiętam czasy późnego Gomułki. Wtedy też każdy kto miał inne zdanie niż PZPR był na usługach odwetowców z Bonn, zaplutym karłem reakcji, sługusem amerykańskiego imperializmu. Najśmieszniejsze jest to, że ci co walczą z postkomuną używają z taką lubością dokładnie takich samych prymitywnych mechanizmów rodem z PRL. Wolność słowa jak widać jest zarezerwowana wyłącznie dla nich, a wszyscy inni muszą ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Tymi slowy ratujesz honor wielu, i dajesz dowod, ze obluda, zawisc,
chamstwo, antysemityzm, podjudzanie przeciw tym ktorzy daja swiadectwo -niewygodnej prawdzie-
nie sa jednak w wiekszosci !

..Ty fortuny skurwysynu,
Gówniarzu uperfumowany,
Co splendor oraz spleen Londynu
Nosisz na gębie zakazanej,
I ty, co mieszkasz dziś w pałacu,
A srać chodziłeś pod chałupę,
Ty, wypasiony na Ikacu,
Całujcie mnie wszyscy w dupę.
..............J.Tuwim (Żyd)

... I ty półhrabku z Ruskiej Budy
co Putinowi liżesz zadek,
sprzedaj

...  wyświetl więcej

@jotko49: zapisz się do klubu mikrointeligencji minilorda Lipskiego. On też czerpie inwencje "tfurczom" z tego portalu szowinistycznych oszołomów. I nie stylizuj się na Tuwima, bo takim jak ci blogerzy odpowiadał :
Próżnoś repliki się spodziewał
Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
Nie powiem nawet "Pies cię jebał",
bo to mezalians byłby dla psa.

@Hamilton Starszy:
Żal dupsko ściska "mój" chamiltonie
jak ślizgasz się smętnie na owej stronie,
gdzie babrzesz się w smrodliwym błocie
mając tematów lepszych, zapewne krocie...

Gnębisz w ten sposób wątpliwą wenę
durniów wpychając tutaj na scenę.
Więc lepiej zagraj spokojnie w "klipę"
miast parać się "ryżym" marnym dowcipem.

Wiedząc

...  wyświetl więcej

@jotko49: ja zagram w klipę a ty wyreguluj sobie zwieracze odbytu, bo narobisz sobie wstydu i całą twą wrażliwość poetycką szlag trafi. Nie mogę zrozumieć na czym polega "przestępstwo zdrady" tej Róży Thun. Jestem zbyt głupi, może ty mi to wyjaśnisz. Byle merytorycznie, bo poetyckim pluciem w mordę zaimponujesz jedynie kolegom z ONR.

@Hamilton Starszy: jotko49 pokazuje wreszcie swoja prawdziwa facjate.
Gdzies wspomnial, ze pisze do szuflady.
Pomyslec jakie skarby ukrywa przed swiatem
No ale teraz pokazal probki swoich poetyckich zdolnosci wiec jest nadzieja,
ze swiat sie jakos od nich obejdzie.
Poniewaz teraz znajduje sie na krawedzi wscieklizny bedzie interesujace
co zaserwuje nastepn ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: zaskoczył mnie mocno, bo zawsze uważałem go za bardzo poukładnego i inteligentnego gościa. Może uległ urokowi Ewci Bugały z TVPartyjna.

@Hamilton Starszy:
Moje zwieracze są ciut dziewicze, ja nie daję a więc nie kwiczę. Nie wiem czyś głupi.. na słowo ci wierzę, sprawdzać nie będę gdyż niżej mierzę.
Zaś co do różyczki głupa tu palisz idąc w zaparte, stąd twa głupota-synapsy zdarte. Ponadto... w partiach nie mam kolegów, a wymieniłeś najgorszych z brzegu.
Dodam na koniec iż snu ci brakuje, a pomyślunkiem już w p ...  wyświetl więcej

@jotko49: z wzajemnością, ulgą i ogromnym zadowoleniem. Wieszokleceniem kończą się dysputy gdy argumentów brak.

Ten art -Poeci- w 90-ciu % cytuje poetow -jotko49- oraz -gnostyk- ktorzy odrzucili swoje dziela
po raz pierwszy wykazali sie odwga okreslajac swoje dziela jotko49 jako Niska jakość oraz -gnostyk- jako Spam
co dowodzi, ze przyzanaja sie, ze ich petyckie dziela sa wlasnie tyle warte....nieprawdziwe wiadomosci oraz spam.
Moze jest jednak nadzieja dla waszej tworczosci
Jotk ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Nawet bym go nie odrzucił bo nie schodzę do Twojego poziomu,
chodziło o motto które zamieściłeś u góry, każdy kto czytał komentarze pod Brzaskiem
wie że nie dotyczyła dyskusji z Tobą. Tyle i aż tyle.

@gnostyk: Pozostaje fakt: odrzuciles twoje wlasne dzielo okreslajac je jako spam.
To szlachetne a twojej strony.
Do twojego poziomu ani mi sie przymierzac.
Na tyle chory nie jestem.
Pisz poezje , bede czytal z wielkim zainteresoawaniem !
Jestes Wielki: przyznaje bez twojego opluwania !

@gnostyk: ""chodziło o motto które zamieściłeś u góry""
Motto u gory bylo cytatem twoich slow do END !
...
gnostyk, Dla takich właśnie postaw Juziu przestałem publikować na eioba.
Te postawy byly cytatami z prasy w Polsce.
....
Potwierdza sie przyslowie "prawda w oczy kole" ale dlaczeo w twoje....nie wiem.

  gnostyk,  11/02/2018

@zakrawarski: Jesteś rozżalony Zakrawarski jak dziecko, dobrze, wytłumaczę Ci,
minęło siedem lat jak zaistniałem na eioba, poznałem tu wielu ludzi, to portal
dyskusyjny, każdy ma prawo wyrażać na nim własne zdanie na wszystkie tematy,
możemy się różnić w poglądach politycznych, obyczajowych, możemy oceniać
styl i tematy artykułów, krytykować lub zbywać milczeniem i w ty ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/02/2018

@gnostyk: ja myślę, że ta histeria jest częścią planu Kaczyńskiego. Comiesięczne wygibasy na grobie brata przestają działać, Macierewicza schował, do 500 plus ludzie się przyzwyczaili więc gra cynicznie i rozdrapuje wojenne rany. To co budowano z trudem przez wiele lat można rozpierdolić w kilka miesięcy. Dyktator musi mieć wroga. To podstawa. Jeśli lud jest wystraszony odda więcej władzy w ręce " ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Hamiltonie, wszyscy wiemy że jesteś jedną z najinteligentniejszych
postaci na eioba, co twoim zdaniem rozpieprzył Kaczyński ? Bo moim układy, cwaniactwo
i wiele patologii rodem z PRL. Wiele spraw socjalnych które od lat funkcjonują na
zachodzie zainicjowano w Polsce, nie jestem fanatykiem religijnym ale wiesz doskonale
że religie tworzą wspólnoty, Czy ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  11/02/2018

@gnostyk: o dzisiejszych przekrętach dowiemy się za kilka lat. Koło każdej partii kręcą się cwaniaczki. Gdyby ludzie nie kradli nie byłoby przykazania. Zjawisko ma kilka tysięcy lat. Było, jest i będzie. Socjal jest taki na jaki stać państwo. 500 plus nie finansuje Kaczyński, finansujemy wszyscy. Nie widzisz dążenia do dyktatury? A ja dostrzegam i nie chcę żyć w "silnym" państwie gdzie rację ma ty ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: W większości zgadzam się Tobą Hamiltonie, świętych nie ma, w PiS-sie
jak w każdej partii są różni ludzie, ale czy jesteś w stanie podać jakąś skuteczną receptę,
jak może funkcjonować państwo bez rządu, nastąpiłaby totalna anarchia, liberalizm nie
nie jest tym co mnie akurat trafia do przekonania. Zobacz co najwięcej zamieszania i konfliktów
budzi na p ...  wyświetl więcej

@gnostyk: Tęsknisz za wiosną ?
https://www.youtube.com/watch?(...)As4QjQQ
... gdy dojrzejemy, rządy i polityka nie będą potrzebne, a żyć będziemy powodowani jednym Duchem ...

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: A co jeśli ja w duchy nie wierzę ? ;)

@gnostyk: A jakie jest Twoje wyobrażenie ducha ?
https://www.youtube.com/watch?(...)Y38lqFk

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: Energia, niewyobrażalna w ludzkiej percepcji :)

@gnostyk: Energia w pojęciu fizycznym nie jest duchem ... :)
https://www.youtube.com/watch?(...)aG45xM8

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: Energia w pojęciu fizyki nie posiada jak dotychczas żadnej konkretnej definicji :)

@gnostyk: Energia w ujęciu fizycznym składa się z 3 wymiarów ( potencjał, natężenie, czas ), w ujęciu Duchowym tych wymiarów jest więcej i ma raczej postać przenikającego pola niż osobowej postaci.

  Hamilton,  11/02/2018

@gnostyk: nie staram się zaogniać niczego, przeciwnie staram się łagodzić tę histerię. Pewnie dlatego też jestem szmalcownikiem, zdrajcą, kanalią, ubekiem itp. Bo to jest histeria. Kto niby nas oskarża o współudział w holokauście? Stanowisko MSZ Niemiec i kanclerz Merkel jest jednoznaczne. Stworzyliśmy bubla prawnego. Nic tak bardzo nie ośmiesza państwa jak prawo, którego to państwo nie jest w sta ...  wyświetl więcej

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: O tym mówię, tymczasem udaje nam się ją mierzyć tylko w pewnych jednostkach
fizycznych.

  gnostyk,  11/02/2018

@Hamilton Starszy: Musimy się jednak bronić Hamiltonie, prawo prawem ale prawdy
nie można negować.

@gnostyk: ... tak, bo swoje odczuwanie ( pomiar ) ograniczyliśmy do 3 wymiarów ...
https://www.youtube.com/watch?(...)d_dg-64
... posłuchaj to niby tylko anergia akustyczna, ale czy niesie ze sobą coś więcej niż fizyczne doznania ?

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: Ciekawy temat, tyle że wymagałby szerszej dyskusji :)

@gnostyk: To prawda ... :)

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: Podobne tematy podejmowałem kiedyś, napisałem wtedy 5 artykułów
które skasowałem, pozdrowionka :)

@gnostyk: Pamiętam, do pewnych tematów trzeba dojrzeć ;)
Pozdrawiam Ciepłem swego serca :)

  gnostyk,  11/02/2018

@pokrzywiony: Dziękuję i wzajemnie :)

  Hamilton,  11/02/2018

@gnostyk: Piłsudski powiedział "Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją". I tak jest. My mamy swoje prawdy i musimy ich bronić, ale inni też mają swoje. Problem polega tym by te prawdy poznać, zrozumieć i czasem zaakceptować też te bolesne. Bez tego nie ma pojednania. Nie jesteśmy narodem śnieżno-białym, bo nie ma takiego narodu nigdzie na świecie.

  gnostyk,  11/02/2018

@Hamilton Starszy: Ależ Hamiltonie, przecież ja i Jodko tylko o tym mówiliśmy, dzisiaj
nikt, nawet opozycja temu nie przeczy, były niechlubne wyjątki tylko nie możemy przypisać
tego całemu Narodowi. Niepotrzebna awantura. Pozdrawiam :)

  Hamilton,  11/02/2018

@gnostyk: wszyscy wiemy, że nam przypisują te winy, ale nikt nie wie kto i nikt go nie widział. Na tym polega właśnie histeria.

  gnostyk,  11/02/2018

@Hamilton Starszy: W tym rzecz Hamiltonie, zakończmy to rodzimym porzekadłem,
" Gdzie drzewo rąbią tam wióry lecą " Pozdrówka :)

@Hamilton Starszy: To ja napisalem prawde cytujac: 1.Bije Niemca profesora za,
2.Wiesza na szubienicy portrety polskich europarlamentarzystow
3.Pali kukłę Żyda.

I za to utytulowany poeta stworzyl dzielo cyt: "odsłoń przyłbicę i okaż swój pysk bym zdążył w onego splunąć"
Kogo bawi spluwanie komus w pysk ? To nie sa slowa normalnego czlowieka i jego giermka !
Cyta

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  14/02/2018

@zakrawarski: jak PIS obraża to tylko "wióry lecą", jak oni czują się obrażeni to inni muszą "zamknąć swoje zdradzieckie mordy". Gnostyk podjął jakąś próbę dialogu, a jotko bohatersko spierdolił. Taki kogucik - napluł i ucikł. Wracając do tego nobilitujesz ich w jakiś sposób, a to nie jest warte splunięcia.

  gnostyk,  14/02/2018

@Hamilton Starszy: Hamiltonie, bądź obiektywny, ja nie obrażam się na nikogo kto ma
odmienne poglądy polityczne, żyjesz na świecie nawet dłużej ode mnie, pogrom Kielecki
miał również inne aspekty i obaj o tym wiemy, nie będę wyszczególniał teraz bo muszę
wybyć ale możemy później podyskutować. Jotko moim zdaniem zaprotestował
słusznie i ja się w to włączyłem, opluwanie m ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy:
Dowcip godny satyryka, chcesz dosłużyć się pomnika?
Będac zaś wybitnym trolem staniesz pewnie pod Opolem
za solidnym zdrowym krzakiem na gałęzi wraz z Pietrzakiem.
Nie zburzysz swej głupoty brukselskiej mury
plując na Polskę z "mordą" do góry...
Nas nobilitujesz? nie art. pleśnią zarosły?
aż takie z was tępe brukselskie osły?
...  wyświetl więcej

@gnostyk: pogrom kielecki miał miejsce i nie da się od tego uciec. Jako najbardziej prawdopodobną hipotezę IPN uznał wersję, że wydarzenia kieleckie z 4 lipca 1946 r. miały charakter spontaniczny i zaistniały wskutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności natury historycznej i współczesnej. Trudno podejrzewać IPN o nadmiar miłości do Izraela. Bądźmy obiektywni. Jeśli obozy koncentracyjne były niemiec ...  wyświetl więcej

@jotko49: tak się szczęśliwie składa, że ja mam cię dokładnie w tym samym miejscu. Dogadaliśmy się jak Polak z Polakiem.

@jotko49: reprezentujesz w pełni linię PIS. Kto nie Z PIS to zdradziecka morda, komuch, szmalcownik, ubek, zomowiec, resortowe dziecko i kanalia. Ile w sobie trzeba mieć pychy i buty. Zeżarliście już wszystkie rozumy świata. Teraz pozostaje wam wpierdolić swój własny z musztardą. Oby jak najszybciej.

  gnostyk,  14/02/2018

@Hamilton Starszy: Widzę że ani Ty a przede wszystkim Zakrawarski w artykule nie uwzględnia
wielu innych okoliczności, kto zainicjował całą akcję..? Niby mały chłopiec, do akcji przystępuje
KBW, UB, żołnierze LWP i rzeczywiście cywile. Kto strzela ? UB i KBW, tłum faktycznie
uczestniczy, zdaniem historyków to była prowokacja wymierzona w zbrojne podziemie.
A co sugeruje ...  wyświetl więcej

@gnostyk: myślę, że nadinterpretujesz. Ten art mówi o pogromie ale niczego w tej kwestii nie sugeruje. Pogrom nie jest tematem. Tematem artykułu jest fakt nakładania cenzury i próba zamykania ust. Pogrom jest tłem. Jako przykład tematów, które być może chce się ocenzurować. Myślisz, że nauczanie historii za pomocą prokuratorów i więzienia jest dobrym pomysłem? To mógł wymyślić jedynie idiota. To b ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: W którym momencie ustawa o której mówimy zamyka usta na temat
pogromu, nikt za to nikogo nie zamierza wsadzać, ale fałszywe lub niepełne przedstawianie
faktów to oszczerstwo, On nie pisze o czasie i okolicznościach, nie pisze że Kraj był
pod Ruską okupacją ani szczególiku na ten temat, tak jak pisałeś wcześniej, prawda
jest jak dupa, każdy ma swoją. J ...  wyświetl więcej

@gnostyk: ta ustawa jest krytykowana nawet przez oddane Kaczyńskiemu środowiska prawicowe. Narobiliśmy sobie zupełnie niepotrzebnego kwasu na całym świecie. Nawet Waszczykowski twierdzi, że jego resort miał poważne zastrzeżenia do niej. Też zdrajca i szmalcownik? Przeczytaj. Określenia tam zawarte są tak ogólne, że wszystko tam da się wsadzić. Takie prawo tworzyli sowieci i hitlerowcy. Tu nie o to ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Hamiltonie, ale pozytywne reakcje już dostrzegamy, ja nie przeczę
że można by coś tam zmienić, ale w sumie Żydom chodzi o kasę i o tym wszyscy wiemy.

  Hamilton,  14/02/2018

@gnostyk: To żaden argument, bo ta ustawa akurat niczego w tej kwestii nie rozstrzyga. A kasę mogą sobie chcieć. Każdy ma prawo do roszczeń. O zasadności roszczenia decydują polskie sądy. To zwykła histeria.
Art. 935 polskiego kodeksu cywilnego:
„W braku małżonka spadkodawcy, jego krewnych i dzieci małżonka spadkodawcy, powołanych do dziedziczenia z ustawy, spadek przypada gminie ost ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Nie jestem prawnikiem Hamiltonie, czytałem jednak troszkę
o tych roszczeniach, nie mam na to wpływu więc szkoda słów, pozdrówka :)

@gnostyk: dla mnie największym upokorzeniem jest to, że małe Węgry muszą nas bronić przed światem. To już jedyny nasz sojusznik. Kaczor doprowadził do tego, że staliśmy się kondominium Węgier. A Orban go ogra jak małego kotka. To q..wa jest wstyd. Jakie wy widzicie korzyści z tych wszystkich cyrków, z tego pierdolenia o wstawaniu z kolan. Polityka zagraniczna to pogorzelisko. Czego się dotkną to spierdolą. Sukcesem jest to, że jeszcze z nami rozmawiają.

@Hamilton Starszy: Zwroc uwage na:
Poeta nr 2 twierdzi ze:"Żydom chodzi o kasę i o tym wszyscy wiemy" (on to wie i to za wszystkich)
Kiedy ty dajesz odpowiesz "To żaden argument, bo ta ustawa akurat niczego w tej kwestii nie rozstrzyga"
To poeta raptem stwierdza "nie mam na to wpływu więc szkoda słów"
Hipokryzja warta hipopotama.
Jak sie nie wie to nizabiera sie glosu !!

@zakrawarski: pisowska propaganda gra na emocjach i instynktach, a nie na wiedzy i argumentach i to skutkuje. Zamiast myśleć łatwiej pluć i kopać.

@gnostyk: ta ustawa to taki sukces, że nikt się już do niej nie przyznaje. Nie dziwi cię fakt, że ustawa przeleżała przez wiele miesięcy, by potem w ekspresowym tempie 48 godzin zostać przegłosowaną. Pewnie Izrael kazał. Bardziej rozgrywka wewnętrzna. Miała być kolejna wojenka a wyszła wojna z połową świata.. Zręczność stada bawołów w sklepie z porcelaną chińską.

@Hamilton Starszy: ""Zamiast myśleć łatwiej pluć i kopać."""
Czyli ! Aby byc poeta nalezy-nalezyc do pisu !?
A to znowu znaczy umiesc .....pisac ? (niekoniecznie rozumiec)

Ostatni raz.
Wygrzebalem w prasie opis 28 realnych zdarzen i zamiesciem w arcie pt.
"Pis Polak Anno Domini 2017" zamieszczonym 8-12-2017
W arcie Kielce zamiescilem zdjecie a pogrzebu ofiar pogromu kieleckiego.
Poeci jotko49 oraz gnostyk oblali mnie paskudnymi pomyjami (nie wiem za co)
jotko49/gnostyk jesli bedziecie wymiotowac nastepnym raze...stancie przed lustrem...blisko !

Zakrawarski zamieszcza tylko zdjecie niczgo nie sugerujac
poza tym, ze IPN pod kierunkiem piskacza zabrania
o tym mowic i pisac.co jest niezaprzeczalnym faktem.
Prawo juz jest podpisane przez prezydenta pieczatke i dziala.
Rzyganie i opluwanie to dziela poetow ktorzy teraz usiluja albo "odpukac" albo przerzucic na niewinnych.
Typowa reakcja ludzi nieodpowiedzialn ...  wyświetl więcej

@zakrawarski: Do póki nie zmienisz narracji wobec Polski to nie będę z Tobą dyskutował.

@gnostyk: atak na Kaczyńskiego i PIS jest atakiem na Polskę? To jak z Gomułką i PZPR-em. Coś ci się po........ Mamy 2018 a czuję się jakbym czytał Trybunę Ludu w 1968.

  gnostyk,  14/02/2018

@Hamilton Starszy: Byłeś kiedy w pokoju dźwiękoszczelnym na SB ? Kiedy
pracowałem w Stoczni milicja mnie skatowała za nic, może w końcu dostrzeżesz
pewne różnice...

Zamiescilem kilka slow pt. Swiety sznurek II o odkryciu zycia pod lodami Antarktyki
ktore nie widzialy swiatla 120 tysiecy lat. Kilkuslowna informacja.
'Poeta nr. jeden skomentowal:
...
"jotko49, Aleś się natrudził, tymi zmęczonymi obgryzionymi wściekle paluchami po donosach...BIEDAKU! :-(
Ale lamentu będzie, nie płacz:-( skocz wpierw po śliniaczek:-))
...
To oczywisty dowod niezwyklej inwencji pierwszego poety, a co na to ten drugi ?

  gnostyk,  14/02/2018

Kiedyś nasz serdeczny Kolega zamieścił artykuł z dwóch lub trzech słów, " Wróbelek ma
jedną nogę " i nikt go nie krytykował, jak, myślisz, dla czego ? Podpowiem Ci, nie był
prowokatorem...

@Hamilton Starszy: Hamiltonie, zmobilizuj się i napisz obiektywny artykuł o sukcesach
koalicji PO-PSL wtedy będziemy mogli podyskutować merytorycznie
o wszystkich za i przeciw w zestawieniu tego i tamtego rządu. W tej chwili przerzucamy
się tylko argumentami wyrywanymi z kontekstów. Każda polityka jest brudna, w moim
odbiorze lepszą jest ta która robi coś na rzecz ludzi ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  15/02/2018

@gnostyk: zgadzam się z tobą. PO i PSL narobiły wiele błędów. Zapłacili cenę polityczną, bo wyborcy powiedzieli im "spierdalać". Teraz są niemrawi i nieudolni jak dzieci we mgle. Tych co nakradli powinno się wsadzić do pierdla. Nie zamierzam ich ani bronić, ani chwalić. Jednak błędy poprzedników nie mogą nikogo usprawiedliwiać. Każda ekipa niech sobie odpowiada za siebie. Jeśli chodzi o te program ...  wyświetl więcej

@Hamilton Starszy: Hamiltonie, znamy się już kilka ładnych lat, nigdy mi nawet do głowy nie
przyszło że człowiek Twojego formatu, mam na myśli inteligencję, styl, format, wykształcenie
chciałby się babrać w jakichś brudach, Ty masz inną opcję polityczną, ja inną ale już pisałem
że mnie to naprawdę nie przeszkadza. Gdyby Arystoteles wstał z grobu to by pewnie za głowę
si ...  wyświetl więcej

""pomówienia o jakieś masowe zbrodnie na Żydach wręcz mnie doprowadzają do pasji""
""""pomówienia"""to tylko originalna fotografia z pogrzebu, czyli ....niewygodny fakt.
Reszta to tylko dowod, ze miedzy uszamu...hula halny ! I ten jest powodem ....pasji !



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska