Login lub e-mail Hasło   

Nauki Boga a sekciarstwo

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://swami-center.org/ru/text/ecopsych(...)6.shtml
Bóg uczy nas dwojako...
Wyświetlenia: 375 Zamieszczono 16/01/2019

Bóg, który stworzył naszą planetę i zaludnił ją nami, ludźmi, wcale o nas nie zapomniał. Wręcz przeciwnie - jesteśmy Jego główną troską - Jego dziećmi, których On oczekuje w Swoim Domu. Przecież właśnie w tym celu, abyśmy tam wstąpili, dojrzewając tutaj, - zostało stworzone całe stworzenie.

Bóg uczy nas dwojako: udziela nam wskazówek, jak należy żyć, a następnie, oferując nam wolną wolę, uczy nas postępować zgodnie z tymi wskazówkami-instrukcjami w praktyce obcowania z innymi istotami i z Nim.

Zostawienie nam wolności w wyborze drogi życiowej, swobody w podejmowaniu decyzji w określonych sytuacjach to właśnie ten Jego mądry zamysł, który pozwala Jemu wyraźnie odróżnić tych, którzy szczerze podążają do Niego i tych, którzy zmierzają  w przeciwnym kierunku.

Mamy prawo podążać tak w jednym, jak i w drugim kierunku, a także dreptać w miejscu; owszem - dał nam to prawo i możemy z niego korzystać.

Jednak zmierzając ku Niemu, realnie pomnażamy swoje szczęście, błogość.

W przeciwnym razie czekają na nas choroby, nieszczęścia, cierpienia.

Mamy prawo nawet na koszmar znajdowania się wśród sobie podobnych w diabelskim eonie. Ale czy tego potrzebujemy? Czy nie byłoby lepiej, gdybyśmy stali posłuszni, pokorni wobec Jego woli? Przecież On chce naszego dobra i daje go - tylko bierz!

Czemu jednak na Ziemi jest tyle cierpienia? Dlaczego ludzie nie podążają ku Niemu? Dlaczego przestępstwa, mrok prymitywizmu, dzikość ignorancji są tak samo charakterystyczne dla "wierzących", jak i ateistów?

Czyż nie dlatego, że ludzie, zwłaszcza mający władzę, z powodu własnej ignorancji lub samolubnych pobudek, ukrywali i zniekształcali proste prawdy o Drodze do Boga, Drogi do Szczęścia?

Przecież to takie proste - zapewnić sobie zarówno władzę, jak i pieniądze, ogłaszając siebie, na przykład, pośrednikiem między ludźmi a Bogiem. Wystarczy przyoblec się w „kapłańskie" szaty i uroczyście i dumnie oświadczyć: otóż jestem obdarzony władzą prosić Boga o wasze dobro, mam prawo odpuszczenia wam grzechów, przyjdźcie do mnie, wpłacajcie, oczywiście, pieniądze, w przeciwnym razie ... - będziecie wiecznie płonąć w piekielnym ogniu! ...

Jest to wersja interesownego kłamstwa.

Można również wzmocnić to kłamstwo takim schematem: nasza cerkiew ma własną historię rozpoczętą od Adama i Ewy. Wszystkie inne kościoły są jej nieślubnymi dziećmi. Kogo więc Bóg kocha bardziej: Swoje ślubne dziecko - czy też nieślubne? ..

W rzeczywistości Bóg tak samo kocha wszystkie człowiecze  dzieci.

Albo ostatnio pojawiły się sekty sprzedające za ogromne pieniądze "prawo na obcowanie z Bogiem": należy, jak mówią, narysować taki tajemny znak (który właśnie jest sprzedawany) - wtedy Bóg będzie reagował na twoje prośby i wyśle tobie lub poprzez ciebie "Boską Energię” ... Tak, jakby Bóg był pewną maszyną, do której trzeba wrzucić żeton, aby zadziałała! ... A jednak wiele osób wierzy w to i inne podobne kłamstwa i płaci pieniądze! ..

Ale to, choć głupie, nie jest tak straszne jak wtedy, gdy "pasterze" ubrani w majestatyczne szaty wysyłają zwolenników swojej organizacji - w imię Boga! - nienawidzić, maltretować, zabijać tych, którzy im ("pasterzom") przeszkadzają w ich kłamstwie. A wtedy rozpalają się ordynarne najniższe namiętności, szaleje „sprawiedliwy gniew" ... - a cała ta "trzoda" w końcu trafia do piekła ...

Gniew i strach (zwłaszcza mistyczny strach - przed szatanem, demonami, czarownikami, wampirami - będący koniecznym atrybutem zastraszania i zniewolenia "trzody" najbardziej okrutnych i prymitywnych sekt) - oto emocje, których kultywacja predestynuje ludzi do piekła.

...Bóg zaś to Miłość. On przyjmuje do Siebie (Domu Stwórcy - przyp. tłum.) tylko tych, którzy stali się do Niego podobni.

... Bóg cały czas uczy nas tego samego przez wszystkich Mesjaszy, tylko mówi innymi słowami i inaczej akcentuje dla różnych ludzi. Te Nauki Boga są Jego Odwiecznym Prawem (w sanskrycie te słowa brzmią jak Sanatana Dharma). Polegają one na tym, żebyśmy starali się Go poznać, dążyli do Zjednoczenia się z Nim w Miłości, a także służyli Mu, kochając ludzi i pomagając im, miłując wszystkie stworzenia, rozwijając się i doskonaląc się w imię pełnej duchowej samorealizacji.


Tłumaczenie: Irina Lewandowska

Podobne artykuły


31
komentarze: 24 | wyświetlenia: 8835
113
komentarze: 226 | wyświetlenia: 35274
27
komentarze: 19 | wyświetlenia: 4843
72
komentarze: 75 | wyświetlenia: 27170
65
komentarze: 127 | wyświetlenia: 28108
52
komentarze: 21 | wyświetlenia: 16785
50
komentarze: 27 | wyświetlenia: 4595
45
komentarze: 29 | wyświetlenia: 7220
40
komentarze: 55 | wyświetlenia: 4577
39
komentarze: 19 | wyświetlenia: 6948
37
komentarze: 19 | wyświetlenia: 4292
32
komentarze: 9 | wyświetlenia: 4183
31
komentarze: 13 | wyświetlenia: 3346
31
komentarze: 143 | wyświetlenia: 16686
 
Autor
Dodał do zasobów: Irina Lewandowska
Artykuł

Powiązane tematy





  Remter,  16/01/2019

Zapamiętaj ! Tam gdzie jest władza nad człowiekiem , tam nie ma Boga.

@Remter: Zgadzam się z tym :)

  podobny,  16/01/2019

Tak twierdzi Wladimir, Irina i wielu innych … ale jeszcze inni twierdzą inaczej … czy należy ich za to potępić?

@podobny: można ich potępić, gdy chce się nimi rządzić lub uzyskać od nich jakąś korzyść :-)))

Fajny ogólnie artykuł choć ma trochę sformułowań z którymi się nie zgadzam.
Widzę to trochę inaczej. Bardziej podoba mi się "Kurs cudów" lub "Drogą serca".
Ogólnie można powiedzieć, że już jesteśmy dziećmi Boga, jesteśmy tacy jakich stworzył nas Bóg. Problem polega na tym, że zasnęliśmy snem w którym śnimy oddzielenie od Boga. A całe nauczanie Boga ma na celu - obudzenie nas.
...  wyświetl więcej

@Koriolan: Tylko tu rodzi się pytanie, z jakiego powodu tak kurczowo trzymamy się swoich snów ?

@pokrzywiony: Odpowiedz jest prosta ...
Ogólnie z dwóch, trzech przyczyn.
Pierwsza to drogą rozwoju. Świadomość śpi by się rozwinąć. Gdy dojrzeje - może się obudzić.
To coś takiego jak "śpiączka farmakologiczna".
Po drugie rozwinęło się mało osób.
"Wąska jest brama"....
To powoduje, że śpiący człowiek widzi TYLKO innych śpiących.
Moglibyśmy zapytać ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Tak to się dzieje, ale czy musi się tak dziać ?
Może warto odstawić usypiacze, przykładowo nie oglądać nawykowo i bezkrytycznie TV na zasadzie byle coś w przestrzeni brzęczało, bo jest strach przed odcięciem od reszty ?
Co to za informacja o otaczającej rzeczywistości z TV czy innych mediów ?
Popatrz jak funkcjonują piwne puby, czyż to nie sypialnie ?
Potem wychodzą z nich zombi i zamiast patrzeć jak żyć, to szukają jak zarobić na piwo. :)

@pokrzywiony: w budzeniu się jest jeden problem.
Śpiący człowiek ... NIE WIE , że śpi.
Inaczej mówiąc ...
Jak powiedzieć śpiącemu, że śpi ?
Jedyną drogą to WEJŚĆ w jego sen (pokazać mu się we śnie) i mu to powiedzieć
Ale jeśli wejdziesz do czyjegoś sny to śniący ... UWAZA CIĘ ZA KOSZMAR.
Popatrz na Henear i serpico ... Mówisz im OBUDŹ się ...
A oni ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Tak to działa, potrzebują dowodu na to że są we śnie. :)
A jak im go przedstawisz, to mówią że to nie dowód i dalej pokazują swoje projekcje.
Patrz jak to tu robi serpico od lat, jak kurczowo się trzyma tego co śni ?

@Koriolan:"Bo niestety ... Bóg wydał prawo, że człowiek się może SAMODZIELNIE obudzić ... "
Nie może lecz musi ( ale może wiecznie cierpieć ) i nie niestety tylko stety ... ;)
Ps. Znowu próbujesz dyskutować i osądzać Boże stworzenie którym jesteś, w rzeczywistości osądzasz siebie i sprawiasz sobie ból.

  Henear,  17/01/2019

@Koriolan: Śni człowiek który pozbawiony jest realnego spojrzenia na siebie oraz rzeczywistość.
A rzeczywistość jest brutalna. Jaką pewność macie że wasze "boskie świadomości" to nie jest wasz prywatny sen który wybraliście? Wasze urojenia mające zatuszować życiowe porażki? Bozia jest wyrozumiała i posiada większy plan ponieważ ją sobie wymyśliliście jako usprawiedliwienie dla swojego braku ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Masz 4 pojęcia Świadomość, Umysł, Myśl, Wiara. Poskładaj to razem w harmonijną całość i napisz o tym artykuł ... ;)

@Henear: "życiowe porażki?"
Życiowe porażki pomagają się budzić, masz ich więcej od nas ?
Nie osądzaj, nie masz do tego podstaw.

  Henear,  17/01/2019

@pokrzywiony: Hej, przecież ja śnię.
Boisz się osądzenia czy może konfrontacji z rzeczywistością?
Widzę rezultat, to wystarczy. I pod tym kątem też jest się ocenianym. No ale wy przecież jesteście inni.
Przebudzeni.

@Henear: Jaką rzeczywistością ? Czy swoje pięści nazywasz rzeczywistością czy siłą której oddajesz hołd ?
Jeśli zechcesz możesz mnie pobić, a nawet zabić. Tyko co tym udowodnisz ?
Czy swoimi sprawnymi pięściami i muskułami pokonasz siłę huraganu ?
http://bi.gazeta.pl/im/b4/cc/1(...)ity.jpg
Nawet jeśli mi coś zniszczysz, to udowodnisz tym coś ?

  Henear,  17/01/2019

@pokrzywiony: Nadal nie rozumiesz.
Huragan jest realną manifestacją sił natury.
Bozia jest widziadłem zlęknionego umysłu łaknącego opieki w chaotycznym świecie.
Widzisz różnicę?
Jedno z przykładów jest społecznym konceptem oddziałującym na co naiwniejsze umysły, drugi fizyczną rzeczywistością niepodlegającą ocenie.
Teoretycznie, jeśli bym cię pobił to udowodniłby ...  wyświetl więcej

@Henear: Ja przez całe życie uciekałem i uciekam w urojenia … w ten sposób chronię swoją psychikę przed życia brutalnością … to normalny odruch … każdy z nas tworzy własną bajkę o życiu by chronić się przed bezwzględną konfrontacją … i mają do tego prawo wszyscy wierzący w Boga i inne ideały. Bo gdyby przyznać, że życie polega tylko na jedzeniu i sraniu, na bezwzględnej walce o wpływy, stanowiska ...  wyświetl więcej

@Henear:
"Huragan jest realną manifestacją sił natury. "
Pioruny też były, i za pomocą jakiej siły zostały ujarzmione do postaci energii elektrycznej która dziś służy nam wszystkim ?
Samych sił fizycznych które na dzień dzisiejszy są już na tyle opisane że można na ich znajomości konstruować użyteczne urządzenia jest dość sporo, pisząc że liczy się tylko siła to którą konkretn ...  wyświetl więcej

  Henear,  17/01/2019

@pokrzywiony: Rozmodlenie za to, prowadzi na eiobę.
Tu nie ma nawet o czym rozmawiać.

@Henear: To nie rozmawiaj :)

  Serpico,  17/01/2019

@podobny:
Jasne, najpierw się trzepiesz przy mandze, potem jesteś pijany, a pijany jesteś w zasadzie codziennie, z czym się jeszcze obnosisz, następnie się okazuje że jesteś kurwa idealistą.
Bezwzględnie to byście walczyli o karton, cała święta trójca, gdyby nie parę szczegółów dotyczących każdego z was.

@pokrzywiony:
Ty jesteś porażką z definicji, zresztą razem jesteście i to jest dokładnie to, końcówka to zabiedzona babcia, trzymająca w rękach różaniec w trzęsących się rękach, babcie to przynajmniej nie od chlania.
Przy obecnym rozwoju medycyny, może by tak ci zrekonstruowali twarz że dałoby się ciebie gdzieś pokazać, także nie wylewaj dziecka z kąpielą hahahahah

W MBA są kosze i piłki, oraz boisko, tu wstaw zestaw epitetów.

@Koriolan:
Na początku można było odnieść wrażenie że to twoje całe RD to jest jakaś forma pracy nad sobą, kontroli emocji itd ble ble ble, prosta bo prosta, ale jakaś, teraz to już majaczysz.To już sieczkarnia, jak i artykuł.

@pokrzywiony: ech ...
Specjalnie tak sformułowałem to zdanie by zmusiło do myślenia.
Chodziło mi o to, że Bóg zdecydował iż człowiek może obudzić sam siebie.
Może się obudzić albo nie obudzić się.
Ale jeśli zdecyduje się obudzić to sam to musi zrobić :-)))
.
Tak. ...
Serpico, ham-ilton i inni są świetnym przykładem kurczowego trzymania się świata ZE ...  wyświetl więcej

@podobny: świetnie to opisałeś ...
Poza jednym. Pytanie ... KTO tworzy ten Twój "ból życia" ?
Można odpowiedzieć ...
1) ja sam go sobie tworzę
2) tworzą mi go ludzie tacy sami jak ja.
.
Reasumując
NIE MA przed czym uciekać :-)))

@Koriolan:
Pewnie że tak, pani Irina razem z rosyjskim autorem są przykładem przebudzonych i kochanych przez Boga. dlatego ich nieszczęścia nie spotykają, Bóg kocha wszystkie dzieci, te z wadami wrodzonymi w hospicjach także.
A Stalina sobie wymyśliłem.
A fakt, twojego ojca w PRL--wskim wojsku także.
AHAHAAH , jak ja się boję oceniać siebie jak jestem wobec siebie samokrytyczny ? Dlatego nie jestem wp.. w taki syf życiowy jak wy.

@Koriolan:
AHAHAAH teraz to leżę ! Was nie am co oceniać, menelnia i tyle, koniec ocen, zapuszczona totalnie, ale to ja się boję siebie ocenić AHAHAAHAHA...............
Człowieku nażryj się l-karnityny wiadrami, nawet ten wasz Jasio coś o tym pisał i jedziesz, ty odważny od ocen siebie.
Miałeś czelność wydawać mi oceny TY, razem z twoim całkowicie i do dna zrytym życiem realny ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Henear to was widział, ciebie i wykazał się odwagą cywilną jak Vivi, poszedł z wami w "miasto" i tu akurat fakt, ja taki odważny nie jestem hahahaah ............. , przecież jakbym cię zabrał gdzieś do moich znajomych, zresztą obojętnie gdzie, to by mnie pytali skąd ja ciebie wziąłem, oceno hahah ...........
Jeszcze pół biedy jakbyś miał zamknięty ryj, pół biedy i jakąś w miarę odzież, dla odmiany, ale dalej to już tragedia.

@Henear: ...
"A rzeczywistość jest brutalna. "
Tu się mylisz i po tym można poznać co myślisz i kim jesteś. Oczywiście tylko na potrzeby moich wyobrażeń, gdyż Twojego prawdziwego EGO nie poznam nigdy.
.
"... realnego spojrzenia na siebie oraz rzeczywistość. "
He he he ...
A jak odróżniasz kto ma realne spojrzenie na siebie ...
Ty ?
Ja ?
Serpico ?
.
Jak to oceniasz ?
:-))))

@Koriolan:
Będziesz mnie ruszał, będziesz dalej czytał o płodach, wiśniówkach, zatłuszczonym sercu i zdeformowanej czaszce, będę bezlitosny.Tak ohydnego typa jak ty nie widziałem i takie coś jak ty nie będzie mnie tykać, zrozumiałeś ?
A tak fakt, jeszcze o powtórnych komisjach ZUS , by zakończyć "chodzikowanie" meneli jak ty.

@Serpico: ok
Jesteśmy umówieni :-)))
Wolałbym byś nie dzwonił po Polsce w moich sprawach ...
Ale jeśli to Ci coś da .... To proszę, rób jak uważasz :-)))

@Koriolan:
Na co ? chcesz po tym tłustym pysku zebrać ? A ja bym wolał żebyś nie kłamał, nienawidzę kłamstwa i kombinatorstwa i bym wolał jeszcze parę rzeczy.
Nie bawiłbym się w żadne groźby sroźby, po prostu byś dostał taki strzał w papę, żebyś w końcu zrozumiał.
Nice idea, może doprowadziłoby to do komisji lekarskiej, kto wie.

Spotkanie z tobą bym wytrzymał 10 sekund, po tym jak żyłem i jak żyję, 10 sięć, nie więcej.Moi znajomi ciut dłużej może.

@Koriolan:
"Helen Cohn Schucman (July 14, 1909 – February 9, 1981) (born Helen Dora Cohn) was an American clinical and research psychologist. She was a professor of medical psychology at Columbia University in New York from 1958 until her retirement in 1976. Schucman is best known for having "scribed" with the help of colleague William Thetford the book A Course in Miracles (1st edition, 19 ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Pobicie ciebie jest bez sensu, człowiek się tylko poobija, Koriolana większy sens, ładnie kopy by siadały na ten worek tłuszczu.
Ciężko się od was odzwyczaić, "Kurs Cudów", książka napisana przez jakaś poschizowaną panią, która słyszała głos Jezusa.

Schizole czytają książki schizoli, nie no kurwa maks hahahahaha................

@pokrzywiony: chciałeś się Henearowi podlizać i co? Ma twoje końskie zaloty w d.... Hahahaha - napiszcie z Koriol Jankiem, że Hamilton nie daje żyć nawet 16 letniemu Henearowi. Von Sadoś z Kostką wam pomogą, a zakrawarski to uroczyście ogłosi ze swojego sracza.

  Henear,  17/01/2019

@Koriolan: No i co po tym poznałeś?
Nie jest brutalna? Żyjemy na świecie pełnym chorób, konfliktów, przemocy i niepokoju, ale także i piękna oraz dobrych rzeczy. Jesteśmy zwierzętami które osiągnęły jakiś tam poziom rozwoju.
Wyrastamy z tego świata, tej planety w nieskończonym cyklu narodzin i śmierci. To jakie posiada się geny to loteria na którą składa się niezliczona ilość czynnik ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Pozytywnym aspektem naszych dyskusji, jest to że zawsze w nich pojawia się element, który wywołuje u mnie salwy śmiechu i agresja mi schodzi całkiem. Co ty czytasz ? HAHAAHAHAH
Kurs Cudów, autorka słyszy głos Jezusa i on dyktuje jej książkę. OKAY, luz, zadaj jeszcze 30 razy pytanie co jest realne.

@Henear:
Mała prośba, nie uogólniaj, znam iluś katolików, łącznie z moją byłą, która ani razu przez 3 lata nie powiedziała Jezus haaah, o Boże czasem haahah ...
To są dewoci, co za różnica czy "wyprodukowani" przez KRK, czy przez samych siebie, poza tym ludzie BEZ WYJŚCIA.

Za co on ma żyć wiecznie ? Chyba w Tartarze.Jezus go dojedzie za 10 przykazań tak że o matko, przecież on pogwałcił wszystkie, razem nawet z nie zabijaj, co jest grzechem śmiertelnym.

@Henear:
Panie Boże chciałbym życie wieczne za to że jestem miłością, z żoną usunęliśmy ciążę, czyli generalnie zabiliśmy nowe życie, chciała być dalej nauczycielką ( no raczej ani biologii, ani etyki), potem olałem ją i pukałem parę pań, w między czasie czytając książki z Jezusem w tle, ewentualnie bez Jezusa, Budda i takie tam panie Boże.
Lubię zjeść, popić i poruchać, panie Boże, ...  wyświetl więcej

@Henear:
Idealny potwór, wszystko złe co zrobił w życiu, zanegował , bo to się "nie wydarzyło" i został .... Koriolanem uduchowionym.Ty masz inne podejście, ja bym mu gasił papierosy na twarzy jeden po drugim.
Bo masz normalne psyche, o nie ma normalnego, jest pozbawiony w zasadzie wszystkiego co można nazwać ludzkim, tylko jego majak.

@pokrzywiony: ło matko - tonacja wypowiedzi ci nie odpowiada. Wołałbyś coś w swoim stylu "pierdolona szmato, debilu, morderco, gnoju, złodzieju, oszuście, faszysto, gnoju". Kuźwa, niby pokrzywiony a jednak prostak jakich mało. Ponawiam Pytanie cZy wiErzysz w siebBe, w swoją moC sPrawczą ? Jak nie wiErzysz kiwnij głową, że TAK, a jak wierzysz to machnij na to ręką i idź spać albo zrób pusty kurs do prokuratury.

  Henear,  17/01/2019

@Serpico: To co wymieniłeś jest bardzo ludzkie.
Czemu gasiłbyś na nim papierosy? Skrzywdził ciebie albo twoją rodzinę?
Po prostu coś mu się wydaje, jak generalnie wszystkim.
Wg mnie to nie chodzi o to by sobie znaleźć ofiarę a rozwiązać problem.

@Henear:
Jest, reakcja na próby znęcania się nade mną, to robili. znęcania się za jego popierdolone życie, które nie jest moją winą, ani państwa, ani kosmitów, ani także Jezusa.Takie same próby robiła Vivi, też ma to samo, czyli "to się nie wydarzyło".
Ale ! Na niej bym nie gasił, wystarcza mi śmiech.
Czekają mnie jeszcze dłuuugie lata płacenia podatków na to coś, na Vivi już ...  wyświetl więcej

@Henear:
Jakby obu ZUS się dobrał do dupy, problem by zniknął , wiszą na starym orzecznictwie, łącznie z kombinatorstwem.
Czasu by miał mniej, więcej na zrobienie czegoś ze sobą.
No .. ewentualnie dostaliby renty na schizofrenie, owszem są, ludzie w takie coś też uciekają.

  Henear,  17/01/2019

@Serpico: Należy uznawać przeszłe wydarzenia ale nie powinno się ich obsesyjnie trzymać. Lepiej wyciągnąć wnioski i iść dalej. Jeśli ktoś tego nie potrafi to zazwyczaj jego życie jest smutne. Nie chodzi o to by uciekać od odpowiedzialności ani też kuktywować poczucie winy.
Zrozumieć i iść dalej.

@Henear:
No okay, tylko czemu mi to piszesz ? Przecież to nie ja tkwię w stagnacji 20 lat, robiąc z obiadów zajęcie artystyczne, ewentualnie znajdując nową "miłość" i pierdoląc o Jezusie 24/7.
Z kasy w markecie ich wywalą w sekundy, wszystkich razem.

@Serpico: "Nie pozwól nigdy przeszłości przekroczyć linii teraźniejszości". Kiedyś gdzieś to usłyszałem albo przeczytałem. Wprowadziłem tę zasadę do mojego życia. Mam znacznie mniej problemów.

@Henear: x...
"No i co po tym poznałeś? "
Dość prostą sprawę ...
Życie jest "obojętne" ani brutalne ani łagodne.
Jest jakie jest.
Każdy nadaje mu SWOJE znaczenie, ocenę ...
A Ty tego nie widzisz.
Tylko tyle zobaczyłem po tym fragmencie wypowiedzi.
Oczywiście, to TEŻ jest moje subiektywne spojrzenie ale daje mi ono MOŻLIWOŚĆ zobaczenia jak Ty ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Raz z byłą mi pękła prezerwatywa, zap... w nocy do lekarza, tak wygląda bycie świadomym, ty byś pewnie olał i luzik.
Wybudowałeś to obraz mnie w swoim arcie, ze swoich urojeń.Ja nic nie budowałem, jesteś menelnią, tak wyglądasz, ktoś kto pije jakiś syf z Czech jest dla mnie menelem i tyle, krótka piłka.Jeszcze narzekając na zdrowie, bez jaj.
Resztę swoich "wyczynów" ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  17/01/2019

@Henear: x...
" To jakie posiada się geny ..."
To jest następne widzenie, które sobie wybudowałeś. Świadomość jest niezależna od genów i od środowiska.
Lub inaczej ...
Świadomość potrafi zwyciężyć bez względu na geny i środowisko.
(nie kłóćmy się o skrajności np gdy ktoś ma uszkodzony mózg)
.
"... wykorzystać dobrze a nie przepieprzyć ..."
Ni ...  wyświetl więcej

@Hamilton:
Za parę rzeczy z życia mam do siebie pretensje, ale to powoduje jedynie to że nie popełniam tych samych błędów, ani czynem, ani myślą.

@Koriolan: właśnie. Tobie nawet wydaje się, że nos masz uduchowiony. A prawda jest taka, że nie uduchowiony tylko plaskaty z powodu podglądania przebierających się dziewczyn przez brudne szyby. Wzrok nie ten, przyssało cię i masz co masz. Ale i tak możesz pisać o sobie z wyższością, bo nie masz nochala czerwonego jak ogniomistrz Gombka z naszej straży pożarnej. To też wierny fan czeskich spirytusów.

@Koriolan:
Wbudować to sobie możesz obraz dobrego pana naiwniakom, ewentualnie ludziom którzy mają tak samo, lub podobnie rozkurwione życia do granic możliwości, jak panie po 4 rozwodach i 10kach związków, majaczące o losie kobiet z biedronki nie mających na leki. Paniał ? Właśnie dlatego te papierosy, właśnie dlatego, ale już od jutra znów nie palę w ogóle, wróciłem, jednak mi nie odpowiad ...  wyświetl więcej

@Henear: x...
"Realizm to inwestowanie w rzeczy dające zwrot, pomnażanie dóbr, najlepiej z korzyścią dla ogółu."
.
Możesz robić to, na co masz ochotę i na co masz dość mocy :-)))
Ja tylko wiem, że znaczenie pojęć - "realizm" , "inwestowanie", "zwrot", "korzyść dla ogółu" jest wybierana ... PRZEZ CIEBIE.

@Serpico: przeszłości nie ma. A potrzebna nam jest tylko i wyłącznie po to by nie popełniać tych samych błędów. Ja nie mam pretensji ani do siebie ani do innych. Skoro tego nie ma, to nasze emocje z tym związane są tylko i wyłącznie przeszkodą. I nie ma znaczenia czy te emocje są dobre, złe czy takie sobie.

@Koriolan:
Jeszcze napisz że tak naprawdę nie masz 30kg nadwagi i zarośniętego zapyziałego pyska, tak naprawdę jesteś Tom Cruise.Przepraszam że sobie taki obraz zbudowałem i się pytam gdzie foty z impry z Wróblem ? HAHAAHAHA

@Hamilton:
Nie ma ... moim zdaniem wszystko co się robi zostaje w człowieku, dlatego od wielu rzeczy trzymam się z daleka żeby to po prostu we mnie nie zostało.Część owszem ulega wyparciu, ale dużo zostaje, czy tego człowiek chce czy nie.
Koriolan choć raz powiedział mądrą rzecz, człowiek jest tym na co patrzy, ja na szczęście nie patrzyłem na coś takiego. W sensie na to co on, te RD ...  wyświetl więcej

@Serpico: 'dużo zostaje, czy tego człowiek chce czy nie'.
Udało mi się opracować taką nazwijmy to roboczo metodę, że nie ma już znaczenia czy ja tego chcę czy nie chcę. W ten sposób udało mi się uwolnić od wielu rzeczy. W wielkim skrócie to jest tak jakbym grał rolę w jakimś przedstawieniu ale teraz już po skończeniu spektaklu nie mam nic z tym wspólnego. To nie przychodzi od razu i nie jes ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Co nie ma ? To czemu Krzywy nie jest Hawkingiem ? A fakt ... za mało chory ? Może jeszcze na coś zachoruje ? Stwierdź jeszcze że te twoje czarodziejskie nalewki nie mają wpływu na mózg, za czym idzie świadomość.

@Hamilton:
No tak .. zgadza się, takie rzeczy można robić, u dentysty udaje że mnie nie ma :), jak Ciri z Wiedźmina kiedy ją bito.
Z tym że mi to aż tylu emocji nie budzi, pewnie wrażenie że tak jest, najważniejsze dla mnie jest teraz i jutro.

@Serpico: różnica jest. Ty swych emocji nie potrafisz ukryć, a ja już swoich nie potrafiłbym wywołać. I chyba w tym tkwi esencja "nie pozwól przeszłości przekroczyć linii teraźniejszości". Celem nie jest ukrycie emocji tylko pozbycie się ich. U dentysty nie trzeba udawać nieobecnego, wystarczy pozbyć się strachu.

@Hamilton:
No ja akurat muszę, mam straszliwie wrażliwy układ nerwowy, inaczej bym zeżarł dentystkę razem z jej "zabawkami" , znieczulają mnie zawsze parę razy, zęby mam strasznie wrażliwe.

@Serpico: ja z tym nie miałem żadnego problemu do czasu gdy w wojsku nie trafiłem na dentystkę sadystkę w szpitalu wojskowym we Wrocławiu. Ta krowa znęcała się nade mną godzinę bez znieczulenia. Na szczęście przyszedł facet i w kilka sekund załatwił to czego to krówsko nie potrafiło albo nie chciało zrobić przez godzinę. Brak doświadczenia raczej nie wchodziło w grę, bo to była raczej stara wiedźma. Jak masz ochotę zagryź dentystkę to gorąco ją polecam o ile jeszcze żyje.

@Hamilton:
No ja akurat z zębami miałem problemy, a tak te braki znieczuleń pamiętam z przychodni koło siebie, miałem wyrywaną 8 semkę bez znieczulenia, zaraz po PRL, oszczędzali na tych znieczuleniach.Teraz chodzę prywatnie.

@Hamilton:
Wąski zgryz, jedna 8 semka w ogóle krzywo rosła, nie wyrosła cała nawet, no ale aż taki głupi od tego nie jestem ahaahha ..., właśnie tą mi rwali bez znieczulenia.

@Serpico: krzywo rosła, bo jakaś pokrzywiona, a jak pokrzywiona to opóźniona w rozwoju. Słyszałem podobną historię.

@Henear:
"Teoretycznie, jeśli bym cię pobił to udowodniłbym że jestem od ciebie silniejszy. Tyle i aż tyle.
Chrześcijaństwo było szerzone ogniem i mieczem a podbite nacje wcielane do jego kultu, czy dowodzi to jego prawdziwości? - Nie. "
Żeby się nie "rozmadlać", wspomnę że zwierzęca agresja prowadząca do dominacji też jest nieujarzmioną siłą natury.
Ps. Tu masz ciekawo ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: ogólnie masz rację :-)))
Zmienił bym tylko słowo chrześcijaństwo na katolicyzm.
Wiara katolicka powstała na bazie heliocentryzmu, chrześcijaństwa, judaizmu itd. w celu ... Dominacji.
I dlatego katolicyzm szerzył się ogniem i mieczem.
Można też wspomnieć prawo Kopernika .,.
.
Pieniądz zły wypiera pieniądz dobry.
.
Co się tłumaczy ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Zauważ że to słowo "chrześcijaństwo" jest zamknięte w cudzysłowie jako część cytatu tekstu Henear'a i to nie jest mój tekst jego kończy się słowami: "czy dowodzi to jego prawdziwości? - Nie. " .
Mój tekst jest poniżej tego cytatu jako odpowiedź. Wiem że słabo widzisz ale to powoduje że wkradają się błędy.
Ps. Też bym zmienił tak jak proponujesz.

@pokrzywiony: ok ...
Masz rację :-)))

  Henear,  18/01/2019

@Koriolan: Realna siła, majątek, zdrowie, talent - to nie są rzeczy względne.
Albo się je posiada, albo nie. Możesz sobie uważać co chcesz, ale nie zmieni to faktów.

@Henear: Zdrowe ciało, układ nerwowy, mózg, to też nie są rzeczy względne albo się je ma lub nie. Jednak nie są to rzeczy które mają powodować nienawiść w tych co są nieco sprawniejsi.
Przykładowo https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)Hawking gdyby nie umożliwiono mu komunikacji z otaczającym jego umysł światem to ile by stracił rozwó ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Zabiliby go tylko w jednym przypadku, gdyby nie chciał dla nich pracować, w innym by go wozili w lektyce.Zabiliby kogoś kto byłby więcej niż przydatny dla nich ? Ciebie też by nie zabili, ze śmiechu.
Też możesz napisać książkę, "Ja i moje płacze" albo "Ja i moja płaczliwa osobowość'.

@pokrzywiony: Maniek ty jakbyś wsadził sobie żarówkę w buzię też wyrażałbyś się jaśniej i ludzkość nie musiałaby się wstydzić. Boskich mocy i zespoleń z Bogiem masz w sobie tyle, że na małego led'a powinno wystarczyć.

@Henear: źle Ci wytłumaczyłem.
Pisałem o nadawaniu wartości a nie o rzeczywistości czegoś.
No zdrowie ... Ja świadomie nadaje WARTOŚĆ zdrowiu
Czyli uznaję je za cenne, złe lub bez znaczenia.
Nie pisze o tym, że uznaję zdrowie za rzeczywiste lub nie ...
Ale za rzecz bez znaczenia dopóki nie nadasz mu znaczenia. Gdy mu nadasz to ma wartość ... Dobrą lub złą w zależności od nadanej wartości :-)))

@Koriolan:
Idealnie zobrazowałeś swoje patologiczne myślenie, zrobisz coś negatywnego, to stwierdzasz że nie ma to znaczenia, albo jest obojętne. Takich jak ty powinni gdzieś zamykać i izolować. Taki lekarz tez mógłby sobie zacząć stwierdzać że bez znaczenia jest zdrowie pacjenta.
Tak sobie wytłumaczyłeś życiowe dno, picie, świństwa, kłamstwa itd.

Na sam koniec ZUS powinien s

...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Swoją drogą odpowiesz na pytania za co dokładnie oczekujesz życia wiecznego od Jezusa :)? Obiecał .. ale za coś chyba ?

@Koriolan: aha jak masz plusy przy komentach istniejesz, jak minusy to nie istniejesz, bo brak wartości dodatniej. Czapka niewidka. Dlatego tak z Mańkiem tu dokazujecie. Struś jak wsadzi łeb w piasek to też go nie ma. I wymyślił to bez medytacji.

@Henear; x...
To wygląda tak...
Ty widzisz świat tak :
.
Zdrowie - dobre
Moc - dobra
Seks - dobry
Gdy Ciebie gwałcą - źle
Katolicyzm - zły
Sytuacja w kraju - zła
... Itd.
.
Warto zobaczyć, że każde zdarzenie, rzecz i ludzie są OBOJĘTNI. Ty masz moc by nadać im wartość. Jak masz świadomość to robisz to świadomie. W ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Aha, jako mistrzowie generowania zdarzeń, doprowadziliście z Krzywym wasze życia do stanu obecnego, czyli on grzebie po kubłach i się z tego jeszcze cieszy, ty z 30kg nadwagi, zoranymi nerkami, pół ślepy ( podobno) .
Wydaje mi się że w generowaniu zdarzeń chodzi o to żeby nie doprowadzić do degeneracji.

Grzebanie po kubłach, obojętne, wybieram złe.
Chlanie w

...  wyświetl więcej

  Henear,  19/01/2019

@Koriolan: Ciężko mi się w jakikolwiek sposób odnieść do twoich komentarzy.
Wraz z pokrzywionym przekroczyliście już pewną granicę, za którą logiczne argumenty nie działają.
Jeśli ustaliłeś sobie swój własny system wartości, który jest zupełnie odmienny od powszechnie przyjętego - nie dziw się że będziesz traktowany jak świr.
Zdrowie a chorobę dzieli nieraz cienka linia, a wy ...  wyświetl więcej

@Henear: "Wraz z pokrzywionym przekroczyliście już pewną granicę, za którą logiczne argumenty nie działają. "
Dzięki za te słowa :), nie przychodzi Ci do głowy że wasza "logika" którą się posługujecie stała się już zbyt krótka ?
W latach 70/80 o telefonii komórkowej w Polsce jedynie fantazjowano o nawigacji GPS powszechnie dostępnej nawet nie wspomnę. Ja swój kontakt z elektroniką za ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
I co z tego ? W Polsce kiedyś Olek tuningował Ładę, teraz siedzi i ustawia parametry silnika w Lancerze, a dla mnie samochód ma po prostu jechać hahhaha ...........
Co z tego że masz "wiedzę z elektroniki" jak masz zawodówkę i nic k.. więcej, nic, nul, zero, chlip.
To jest w obu was wk.... ta chroniczna obrona EGO z jednoczesnym pieprzeniem o nim.

Jak on

...  wyświetl więcej

@Henear: jak się obserwuje tych dwóch panów pozostają nam tylko dwie reakcje : śmiech lub łzy.

@pokrzywiony: Co ma piernik do wiatraka? Gdzie poruszam wątek postępu technologicznego?
Przeczytałeś mój komentarz, czy może "twoja logika żyje w przeszłości"?
Oddawanie czci swoim urojeniom, wydaje mi kwintesencją bycia zombie, ale jak tam sobie wolisz.

@pokrzywiony: szalony umyśle, sorry, nie wiedziałem Maniek, że ludzkość ma ci tyle do zawdzięczenia. Zostałeś znów brutalnie wykorzystany.
Siali ludzie mak,
nie wiedzieli jak,
Maniek wiedział,
Nie powiedział,
A to było Tak.

@Henear: Widzę że to co piszę jest zbyt trudne dla Ciebie.
Posłuchaj sobie lepiej muzyczki i wyluzuj, skoro dostrzeganie tego co oczywiste jest dla Ciebie zbyt trudne :)
https://www.youtube.com/watch?(...)98EG1Fo
" Gdzie poruszam wątek postępu technologicznego?"
A czy postęp technologiczny nie opiera się na rozwi ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
https://www.youtube.com/watch?(...)UJFZ3Jw

Kiedy GPS's wysiądą, telefonia komórkowa przestanie działać, jest Kapitan Ciota ! HAHAHAAH

  Henear,  19/01/2019

@pokrzywiony: Ja za to widzę że zwyczajnie brak ci argumentów. Masz rację, trudna jest dla mnie niepoparta niczym wiara w wyobrażenia. Cenię sobie swoją niezależność umysłową.
Sukces jakiegoś produktu zwykle zależy od poziomu jego przyjęcia w społeczeństwie, tych najbardziej sprawdzonych się już nawet nie zauważa a wciąż powstają nowsze wersje.
Jaki jest sens trzymania się szkodliwej ideologii, poza naiwnym sentymentem z dzieciństwa?
Mówiłeś coś o przyszłości.

@pokrzywiony: masz dobry słuch i lubisz muzykę. Jak będziesz duży zostaniesz cymbalistą w orkiestrze, albo nawet sygnalistą w kopalni. Tobą zachwycała się nawet Helena Vondráčková
https://www.youtube.com/watch?(...)jOJH6FM

@pokrzywiony:
Cicho tam być parszywek ahahaha .. czas na testy, dopytajmy panią Irinę, jakby wartościowała ewentualny sex z tymi dwoma panami :
http://www.eioba.org/files/use(...)125.jpg

@pokrzywiony: musisz mu pisać jeszcze prościej jak przystało na prostaka. Mam nadzieję, że wśród licznych twoich chorób nie ma prostaty. Tego byłoby już naprawdę za wiele jak na jednego wiecznie pokrzywdzonego i pokrzywionego.

@Henear: " Cenię sobie swoją niezależność umysłową."
To czemu przybiłeś swój umysł do swoich stereotypów, przecież droga do nowej przyszłości i uwolnienie się od dotychczasowych schematów na wierze się opierają. Tak trudno Ci przyjąć do wiadomości te proste fakty ?
Pomysły przełamywania barier to tylko jedna część, a postanowienie ich realizacji i konsekwentna ich realizacja opiera s ...  wyświetl więcej

@Serpico: Ta fotka i koment to mowa nienawiści, z zamiarem pozbawienia nowej Polskiej czytelniczki życia, a co najmniej poważnego uszczerbku zdrowia psychicznego. Setka prokuratorów na dyżurach czeka na uprzejme doniesienia...;-)))

@pokrzywiony: masz rację. Twoja głęboka wiara w wieku lat 30 stu zaprowadziła cię na dożywotnią rentę, ale do szuflady nie wejdziesz z tymi komentami. Wolisz uszczęśliwiać świat swoją głęboką wiarą, że lepiej mieć dwie lewe ręce i ględzić całymi dniami na eioba.pl za pieniądze podatników, którymi tak pogardzasz.

@Hamilton: a niby jak sie pozbyłeś tych emocji? pozbyłeś sie wszystkich, czy tylko co poniektórych?

@pokrzywiony: Uważam że wiara najlepiej spełnia się w roli narzędzia.
Jeśli jednak pomimo wiary, popartej odpowiednim działaniem - wyobrażenie nie stanie się rzeczywistością, to wiara (zamierzenie, sposób realizacji) powinna zostać uznana za błędną i odrzucona.
W przypadku wierzeń religijnych, nie przekonasz się o prawdziwości "życia wiecznego" dopóki nie umrzesz.
Niepoparta f ...  wyświetl więcej

@trabant: Pomyliłeś emocje z brakiem reakcji. Moja działalność rozrywkowa jest pozbawiona emocji. Brak reakcji jest wynikiem zgonu i nie ma nic wspólnego z emocjami.

@pokrzywiony:
cytuję pan Maniek :
""Nie rozumiem, po co pisze Pan to wszystko ... "

No cóż może jeszcze nie czas , by Pan coś zrozumiał ... Piszę tak bo nie traktuje rozmowy jak pola bitewnego w którym moje musi być na wierzchu. No ale skoro Panu takie gierki odpowiadają to życzę miłej zabawy :)"

...  wyświetl więcej

@Hamilton: pisnołeś do Serpico "Ty swych emocji nie potrafisz ukryć, a ja już swoich nie potrafiłbym wywołać. I chyba w tym tkwi esencja 'nie pozwól przeszłości przekroczyć linii teraźniejszości'. Celem nie jest ukrycie emocji tylko pozbycie się ich. U dentysty nie trzeba udawać nieobecnego, wystarczy pozbyć się strachu." to niby to nie jest o pozbyciu sie emocji? dla rozrywki banialuki wypisujesz ?

@Henear:
" Uważam że wiara najlepiej spełnia się w roli narzędzia.
Jeśli jednak pomimo wiary, popartej odpowiednim działaniem - wyobrażenie nie stanie się rzeczywistością, to wiara (zamierzenie, sposób realizacji) powinna zostać uznana za błędną i odrzucona. "
Spójrz na Teorie Względności i jej postulaty, które szukają swego empirycznego potwierdzenia dopiero w dzisiejszych cz ...  wyświetl więcej

@trabant: nie wiem czy zauważyłeś, ale adresatem był Serpico i dotyczyło to jego pewnych osobistych spraw, a nie pana trabanta. Włazisz waść nieproszony w cudze sprawy nie znając kontekstu. Ja myślę, że on zrozumiał o co chodzi i twoja pomoc jest mu zbyteczna. Zresztą możesz go zapytać i udzielać swej cennej pomocy.

@pokrzywiony: mój Boże Maniek. Jak się tak głęboko pochylić poniżej stóp, albo i niżej i policzyć na dzisiejszym niebie te gwiazdy, których ciągle jeszcze nie widzimy korzystając z suwaka logarytmicznego przy rozporku to zejdzie nam godzina albo i dwie godziny z hakiem. Nie daj się wyprzedzić innym i zacznij od zaraz. Będziesz Mariusz Cwajstein astrologii policzalnej.

@Hamilton: ściemniasz bratku

@trabant: to zapal sobie świeczkę i nie marudź. Nie mam ochoty ci udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

@Henear: x...
"Jeśli ustaliłeś sobie swój własny system wartości, który jest zupełnie odmienny od powszechnie przyjętego - nie dziw się że będziesz traktowany jak świr."
.
Nie przeszkadza mi to. Opinia innych to tylko ... Ich opinia. Nie mam zamiaru dostosowywać się do społeczeństwa. To czyste niewolnictwo.
"Powszechnie przyjętych" to właśnie oznacza przyjęty przez więk ...  wyświetl więcej

@Koriolan: nie zaczepiaj go do śmierci a potem zobaczysz. Nie jesteś przecież byle średniaczkiem. Moc czerwieni bije z ciebie Wulkanie Inteligencji i Intelektu.

@Hamilton: nie wielbłondem. to raczej wyglonda na opowiadacza bajek

@trabant: ty mi nie wyglonarz na wielbłonda. Bardziej pszypominaż mi żucajoncego kamieniami w śkoły podstawowowe .

@Hamilton: cóż ...
Nie planuję swojego życia dalej niż na tydzień ...
A więc pół roku to dla mnie wieczność :-)))
.
Wiem że szczyty mądrości to dla ciebie mądrość eioby.
Sorry ...
Ale dla mnie te kilka osób tutaj to w większości trollowe bagienko:-)))
Już Ci pisałem, że jesteś tu KRÓLEM :-)))
A może wolisz tytuł cesarza ?

@Koriolan: wiecznie to ty się żegnasz z eioba z patosem, łzawo i ckliwie jak panienka z dziewictwem.

  Hamilton,  20/01/2019

@Koriolan: jestem pełen podziwu dla ciebie. Taka osobowość jak ty wśród debili z eioba. A mówiłeś, że przechodzisz z eioba.pl na matołek.com.pl. Odesłali ci CV?

"W rzeczywistości Bóg tak samo kocha wszystkie człowiecze dzieci"
Oraz ...
"Bóg zaś to Miłość. On przyjmuje do Siebie tylko tych, którzy stali się do Niego podobni."
.
W/g mnie jest tu sprzeczność oznaczająca dla mnie, że Vladimir nie zaszedł daleko dalej niż kościół prawosławny czy katolicki.
Warto się zdecydować ...
Bóg kocha wszystkich czy kocha wybran ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Bardzo dziękuję za cenne uwagi. Kocha wszystkich i czeka na nas w Swoim Domu Stwórcy - eonie pierwotnym.

@Irina Lewandowska: Dom Ojca, to czysty niezmącony brudami umysł ?
A my to takie macki ... ;)

@pokrzywiony: Bóg to Pierwotna Świadomość, nie umysł (sanskr. manas). Człowiek to uświadamiająca siebie cząstka energii. Możemy wyciągać te "macki" lub chować. Czy koleżanki nigdy nie mówiły - gdy Pan do nich dzwonił - że właśnie o Panu myślały? :)

@Irina Lewandowska: "Człowiek to uświadamiająca siebie cząstka energii."
Taki foton który sobie uświadamia że należy do słońca ?
"Bóg to Pierwotna Świadomość, nie umysł (sanskr. manas)."
.. Taki pierwotny zamysł idealnej harmonii wszechrzeczy ?
"Czy koleżanki nigdy nie mówiły - gdy Pan do nich dzwonił - że właśnie o Panu myślały? " ... mówiły :)

@pokrzywiony: Z artykułu o wielowymiarowości wszechświata: Warstwa najsubtelniejszych energii to Bóg w aspekcie Stwórcy. Wygląda On jako nieskończone pod względem rozciągłości najczystsze Światło, podobne do światła porannego słoneczka — czułego i ciepłego. Nie ma w Nim żadnych kształtów. Dostawszy się do Niego wszystkie kształty od razu się rozpuszczają.

@pokrzywiony: Nie taka mała, jak foton, a wielkości mniej więcej ciała człowieka. Bóg natomiast, to bezgraniczny Ocean energii.
Czyli koleżanki odczuwały te "macki" Pana albo Pan odczuł ich "macki". Może można by było na to określenie użyć innego słowa.

@pokrzywiony: nie dziwię się twoim koleżankom. Kwadrans przed twoim przybyciem już słyszały jak dzwonisz zębami. Coś ci musiały powiedzieć. Ciepłych kaleson ci nie kupią, bo mają już swoje rodziny i wydatki.

  Hamilton,  18/01/2019

@Irina Lewandowska: "wszystkie kształty od razu się rozpuszczają". Tak, na pewno. Nie znasz krzywego Mańka. On i Chuck Norris nie wymiękają. Szybciej się roz płacze niż roz puści

@Irina Lewandowska: "Może można by było na to określenie użyć innego słowa."
Rezonans energii lub Dusz ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rezonans
Rezonans częstotliwości to od strony fizycznej, a Dusz od strony duchowej oparty dodatkowo na podobieństwach doświadczeń lub pragnień, przynajmniej ja to tak rozumie. :)
Wymiary ani formy nie mają znaczenia.

@pokrzywiony:
Halo .. Halo .. Kryśka ?
Nie ma takiego numeru, nie ma takiego numeru.

  Hamilton,  18/01/2019

@pokrzywiony: słusznie uczony kolega zauważył rezonans rezonansów w wymiarze
fizycznym i duchowym, ale dychawiczność rezonansowa to zjawisko szeroko opisane przez Hawccinga jako rezonas na bezdechu w formie, która została opisana przez macierz wielowskaźnikową którą Hawccing krótko odpowiedział na zaczepki znamiennymi słowy: "umta, umta, bere, koci bum bum prrrr", co w wolnym tłumaczeniu zn ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Ma Pan rację, dusze, które są podobne pod względem czystości energetycznej oraz poziomu zaawansowania duchowego (m.in. wg stopnia subtelności świadomości) łatwo wchodzą w rezonans, a nawet mogą uczyć się stapiania ze sobą. Jednak "macki" to co innego. Przecież można skupiać swoją uwagę na dowolnym obiekcie.

@Irina Lewandowska: By łatwiej zrozumieć i zobaczyć działanie subtelności, spróbujmy na chwile skupić swoją uwagę na jednej z najsubtelniejszych sił fizycznych jaką jest Grawitacja, ta subtelna siła staje się niewyczuwalna wobec sił przykładowo elektromagnetycznych, dlatego przy większości analiz jest ona pomijana.
Jednak jeśli się spojrzy w kosmos na ruch ciał niebieskich i też zauważy się ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: masz rację ...
Ale Irmina słusznie zwraca Ci uwagę, że subtelne energię i kontakt z innymi ludźmi to coś innego niż przywiązanie do rzeczy.
Przywiązanie do rzeczy to coś, co masz w głowie i nie pozwala Ci zobaczyć obojętność danej rzeczy. Np jesteś przywiązany do oscyloskopu i jak Ci przypadkiem spadnie na podłogę i się zniszczy to nie możesz zachować obojętności tylko Cię to wkurza :-)))

@pokrzywiony: masz rację, ta twoja Grawitacja z dużej litery to chyba Gertruda Grawitacja z domu Kajstura. O subtelności zwykłej grawitacji przekonasz się jak walniesz 2 sety, poprawisz piwem i pójdziesz pojeździć na łyżwach na miejskim lodowisku.

@Koriolan: Przywiązanie do rzeczy ( materializm ), odcina nas od zrozumienia rzeczywistości falowej.
To jakbyśmy z uporem maniaka próbowali zrozumieć naturę rzeczywistości analogiczne ujmując: badamy ekran w kinie na którym jest wyświetlany film, czy badając ekran da się zrozumieć naturę rzeczywistości ? .
Ps. Ok, robię przerwę w tej swojej pisaninie, zanim się rozmówca zdenerwuje. :)
U mnie dziś piękne słoneczko ... ;)

@Koriolan: masz rację Koriolan, ale jak ten oscyloskop spadnie mu na nogę to poziom naukowych dywagacji pokrzywionego falowo wzrośnie analogowo ujmując i Bezapelacyjnie zresztą . Jak się dowiesz co na to podłoga daj znać. To będzie ciekawy przyczynek do dalszych naukowych rozważań nad istotą struktur psychiczno - oscylacyjnych ze szczególnym podkreśleniem analizy analitycznej w swej istocie. A to moze być unikatem na skalę skali w La Scali.

@Koriolan: "Przywiązanie do rzeczy to coś, co masz w głowie i nie pozwala Ci zobaczyć obojętność danej rzeczy. Np jesteś przywiązany do oscyloskopu i jak Ci przypadkiem spadnie na podłogę i się zniszczy to nie możesz zachować obojętności tylko Cię to wkurza :-))) "
hehe, dlatego bardzo uważam przy pomiarach, bo oscyloskop nie jest tani no i czas leci który dla naszych ciał jest nieubłagany, a każda przemijająca chwila jest unikalna.

@pokrzywiony: gdybyś ty tak uważał na to o czym tu pitolisz i smędzisz jak na ten swój stary oscyloskop to społeczność eioba byłaby ci wdzięczna. Inaczej kiedyś przywiążą cię kablem do tego oscyloskopu i będziecie razem spadać na wskutek subtelnych działań pani Gertrudy Grawitacji.

@pokrzywiony : ja to z tej wdzięczności byłbym w stanie podarować ci zdjęcie reprezentacji Związku Radzieckiego w rzutach palantem. Zastanów się, takiej okazji w życiu już nie będziesz miał.

@Hamilton: Gdybyście na eiobie tak nie hejtowali, to mój poziom wrażliwości na słowa byłby znacznie na wyższym poziomie. Niestety trudno skompensować taki poziom gnoju jaki tu z serpicem rozlewasz. Ja sobie świetnie radzę, przestałem czytać co macie do powodzenia i teraz czuję się znacznie lepiej, co polecam innym użytkownikom których wasze słowa rażą, wystarczy nacisnąć minus ( ten czerwony guzic ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: hahahaha - rozumiem, że nie czytając moich komentarzy odpowiedasz mi nie odpowiadając. Twoja wrażliwa logika zawsze rzucała mną o podłogę. Teraz zanim wejdę na eioba zakładam ochraniacze na kolana, łokcie i hełm z II wojny światowej. A kiedyś można tu było normalnie.

@Koriolan: "https://www.youtube.com/watch?(...)ipGwkKk" ... Spróbuj Obejrzeć sobie bardzo uważnie ten króciutki filmik, a potem wyłap w nim moment w którym obudził się główny bohater tego filmu. Na nim można prześledzić jedną z wielu dróg jakie prowadzą do przebudzenia. Często nasze przebudzenie się jest przegapiane i wpadamy z powrotem w s ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: "... czy badając ekran da się zrozumieć naturę rzeczywistości ? . "
Jest gorzej ...
Śniąc jesteśmy postaciami NA EKRANIE.
I pytanie brzmi ...
Czy postać filmu może zrozumieć, że jest wyświetlana na ekranie ?
.
Często można zobaczyć filmy gdzie widz wchodzi w interakcje z osobą z filmu.
To stary numer :-))))

@pokrzywiony: z...
"... dlatego bardzo uważam przy pomiarach."
.
To oznacza, że boisz się przyszłości :-)))
To stwierdzenie pół żartem pół serio. Nie mówię tu o tym by oscyloskopem tłuc orzechy ale o podejściu - przywiązaniu, macce :-)))

@Koriolan: hehe, Ty sobie lepiej zobacz co tu się dzieje ? Ten biedak zaczął bluzgać już sam na siebie, smutne jest życie trolla. ;)
http://eiba.pl/37suf

@pokrzywiony: x...
Podobno KAŻDY ma sekundy przebudzenia ale świat realny powoduje, że wszyscy udają, że to NIEMOŻLIWE. Nie wiedzą co to jest i dlaczego i po co.

@pokrzywiony: o fuck ...
Serpico już jest blisko obłędu ... Biedaczek ...
Cholera ... I to jest nasz brat :-)))

@Koriolan: Nie patrz na to co "podobno" dzieje się u kogoś, a lepiej patrz na to co się dzieje w Tobie, bo przegapisz to co najważniejsze. ;)

@Koriolan: Ja go, a raczej jego EGO reanimował nie będę ;P

  Serpico,  19/01/2019

@Koriolan:
Braci możecie sobie luje poszukać przy kuble :
http://www.eioba.org/files/use(...)702.jpg
Pieprzona menelnia, polikwidować te komunalne siedliska patologii i do roboty, a jak nie obóz.

@pokrzywiony:
Powtórne komisje i do miotły, a jak nie OBÓZ. Tałatajstwo się będzie panoszyć, przed epoką netu, człowiek tylko widział jak grzebiecie po kubłach, teraz jest zmuszony was w necie znosić.

@pokrzywiony: cóż ...
Nie ma znaczenia czy patrzę jak serpico wyraża siebie czy jak ja wyrażam siebie ...
Mało kto to rozumie ... Ale ja i serpico jesteśmy tym samym. Jesteśmy JEDNYM ...
Mówię o duszy.
Więc wszystko jedno czy patrzę na niego czy na siebie.
Przy rozwoju serpico jest zerem (teraz mówię o ego serpica).
Więc chcąc się rozwijać muszę patrzeć na ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: obejrzałem "Cyrk motyli" ale napiszę Ci potem bo teraz ruszamy " w miasto" :-)))

@Koriolan: OK :)
https://www.youtube.com/watch?(...)y1yWlPA
... kurcze lubię jak Ona śpiewa :)

@Koriolan:
"Ja czytałem wcześniej biblię i "Hymn do Miłości" czyli "gdybyś miał wszystko a Miłości byś nie miał, byłbyś niczym". Oczywiście ta definicja do mnie wtedy nie dotarła. Miałem żonę, dzieci, dom, firmę ... byłem kimś.
Ale w tamtej chwili olśnienia zrozumiałem, że 'byłem niczym'. Byłem niczym wobec tego co pojawiło się we mnie na chwilę. Na chwilę, bo zaraz potem ego wróciło ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Bez wypadku ? Czary mary, nawet nie miałbym pewnie jak ciebie poznać, bo gdzie ? Byłbym na poziomie życia tak odległym od takiego genetycznego tałatajstwa jak ty i Krzywy. że pewnie nawet bym nie wiedział że istniejecie, jeśli to jak wyglądają te wasze CHORE życia, można w ogóle nazwać istnieniem, ale nawet z dwoma operacjami z zagrożeniem życia, gdzie szanse są 30 %, nawet z tym ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Weź się już kurwa mać przymknij na poważnie z tym gadaniem "nie chce taki być" , trójka dzieci, zostawienie żony z jednym, a ch... z żoną i dzieckiem, będę szukał miłości w paniach z netu, tak spędziłeś 20 lat. 20 pieprzonych lat, siedząc na rencie której mieć nie powinieneś.Usunięta ciąża w tym wszystkim, kompletny brak wzięcia odpowiedzialności za to co się robi na bieżąco, bra ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
No śpiewa, bo nie chlała stołowej, paląc radomskie to sobie może teraz pośpiewać.

  Hamilton,  19/01/2019

@pokrzywiony: kurcze, gdybyś nagrał swoje komentarze w wersji disco polo na jutuberze miałbyś lajków 10 razy tyle i doktoraty honoris causa wszystkich zaocznych szkół podstawowych dla podstarzałej młodzieży.

@Koriolan: wszyscy czekamy z wypiekami na twarzy na recenzję tego cyrku motyli jak wrócisz z miasta do swojej wioski i mamy nadzieję, że krzywy Maniek zrozumie.

  Hamilton,  19/01/2019

@pokrzywiony: hahaha - moje komentarze to zielone gówno, a twoje ociekają czerwonym złotem, a ty jesteś z tego dumny jak papuga po kopulacji z indykiem.

@pokrzywiony: x...
Ad "Cyrk motyli".
Fajny film. Pokazuje rozwój człowieka.
Życzę takiego rozwoju wszystkim ludziom.

@Koriolan: też ci życzymy dalszego bardzo intensywnego rozwoju. Cóż innego nam pozostaje. Tyś się chyba zdrzemnął przez ostatnie 35 lat i dlatego "nie nadanżasz".

  Serpico,  19/01/2019

@Koriolan:
Co ty nie powiesz, pokazałem ci kiedyś niewidomą biegaczkę, to zacząłeś pytać po co jej medale.A tobie po co społeczeństwo ? Żeby na nim żerować tylko ?
Co z tego że Krzywy się pojara filmem z kolesiem który nie ma rąk i nóg i wszystko co ma w życiu wywalczył ? Tyle z tego wynika że ty przyleziesz i zaczniesz pierdolić że ludzie z obudzoną świadomością nie walczą. Nażresz ...  wyświetl więcej

@Irina Lewandowska: "Nie taka mała, jak foton, a wielkości mniej więcej ciała człowieka."
Foton może być też wielkości wszechświata ..., no ale to musiałbym nieco dłużej tłumaczyć ... :)

@pokrzywiony: dotąd w fizyce obowiązywała stała Plancka, od dziś stała Mańka. Ty masz łeb do tej nauki. W swoim bereciku chyba zmieścisz małego fiata, pół tony kartofli, a i wielki burak się jeszcze zmieści.. Po każdym twoim komentarzu świat nauki doznaje wstrząsu i olśnienia.

@pokrzywiony: kuźwa, Maniek wszystko wskazuje na to, że taki foton pierdolnął cię w dekiel jak biegłeś z szybkością światła z tymi groźbami karalnymi do prokuratury .

Jestem tylko tłumaczką tego tekstu, nie jestem osobą przebudzoną.

@Irina Lewandowska:
Nic się pani nie martwi, tu jest pełno przebudzonych, także spoko spoko, ci dwaj to przebudzeni:
http://www.eioba.org/files/use(...)125.jpg
Z lewej pan od telefonów do koleżanek, coś mi mówi że za dużo to ich nie ma, a pani ?
AHAHAAH

  Serpico,  18/01/2019

@Irina Lewandowska:
W kwestii duszy i kolegów dyskutantów, w oryginale ! :

Если не умеешь пить, можешь душу ты пропить.
Чтобы "белку" не схватить, научись братишка пить!
Если не похмелишься, то тебе придёт кабздец.
Раз пошла такая пьянка, режь последний огурец!

Ni ma duszy :(, w sensie ni mają :( , chlip.

@Irina Lewandowska: "Jestem tylko tłumaczką tego tekstu, nie jestem osobą przebudzoną."
By dobrze przetłumaczyć tekst, to trzeba nad nim pomedytować ( skupić listę pojęć i ich odpowiedników w innym języku ) , wystarczy zauważyć że jakieś uczucie, emocja zaczyna przeszkadzać w ustalaniu pewnego porządku myśli i już jest pierwszy objaw przebudzenia.

@pokrzywiony: Postaram się dowiedzieć, na czym to przebudzenie polega. Jeżeli chodzi o tłumaczenie, to niekiedy tych odpowiedników nie ma. Dla mnie język polski jest naprawdę trudny.

@Irina Lewandowska: Rozumie że czasami trudno przenieść pewne pojęcia z jednego języka na drugi, wtedy trzeba sięgać do rozumienia tego co się czyta i tworzyć własny opis tego co się zrozumiało. Dlatego przekłady tekstów są objęte ochroną w prawie autorskim.
Pozdrawiam Serdecznie :)
Ps. W sztuce nie wyraża się jedynie tego co się czuje, ale też w jaki sposób się rozumie to co się doświadcza. Sztuka daje głębsze spojrzenie na rzeczywistość. :)

@pokrzywiony: chińskie budziki można już kupić za 4 złote. Jak się tak głęboko pochylić nad tym zagadnieniem z punktu widzenia językowych pojęć to łatwo się będziesz mógł przełączać między polską świadomością i chińskim przebudzeniem i odwrotnie. Wiem, że i tak mnie nie czytasz więc odpowiedz mi na ten komentarz jak ty to widzisz a jak Koriolan to widzi też.

@pokrzywiony:
AHAHAAHH... jak dla pani Iriny język polski jest trudny, to tego co ty piszesz z tą skopaną logiką i błędami jeszcze, w ogóle nie zrozumie, spytaj się czy grawitacja ma wpływ na rosyjską ruletkę, na pewno zrozumie o co ci chodzi hahhahah ........
O Jezu .. ale mi jej szkoda hahha ............

@Irina Lewandowska: jeżeli chcesz mogę Ci pomagać "wygładzać" teksty ale powinnaś to wyraźnie powiedzieć.
W necie ogólnie czepianie się błędów jest uznawane za niekulturalne.
Skąd znasz polski ?

@Koriolan: do tego poprawiania błędów weź sobie zakrawarskiego. Stworzycie slownik gawożenia po polskiemu. Bejecie jak profesorowie Miodek z Bralskim ino inaczej.

@Koriolan: tak, tak, tak, wszyscy chcemy byś nam pomagał pisać przy Paczkach i kawie z augustowa we wrocławiu albo w płaskiej w towarzystwie Zaskrońcuf z browarem w umenczonych naukom polskiego rencach.. Dobrze, że pani Irina nie uczy się polskiego z dzieł zakrawarskiego.

@Koriolan: Dziękuję bardzo za chęć pomocy. Jestem tym trochę zaskoczona. Teksty ze strony "Droga serca duchowego" tłumaczę od pewnego czasu na zasadach wolontariatu. Na nich mnie zależy. Nauczyłam się języka, ponieważ mieszkam tu już od dawna.

@Irina Lewandowska: Koriolan i krzywy Maniuś mogliby się uczyć języka polskiego od ciebie. Bardzo dobrze ci idzie i nie przejmuj się ich pitoleniem. Im się tylko wydaję, że mogą błysnąć na tle cudzoziemki. I nie bierz z nich przykładu, co drugie zdanie z błędami.

@Irina Lewandowska: ...
Powinno być "Na nich mi zależy."
To bardziej po polsku.
.
Jeśli chcesz to możesz tu umieszczać teksty a ja będę "wygładzał" jak umiem.
Możemy sprobowac jak masz ochotę.
Na początku dam komentarz techniczny.
Nie potrzebuje pieniędzy, też to mogę robić na ochotnika :-))

@Koriolan: najlepiej wygładzaj "pszy Paczkach i kawie w augustowie" albo zafunduj posiad z porzygiem. Oczywiście na koszt tej pani. Aby było taniej weź Mańka celebrytę z Rybnika.

@Koriolan: Hahahaha - Maniuś wypije pół piwa, przewróci się, rozpłacze i zaśnie, a ty po 10 będziesz wygładzał swój język o trotuar też na ochotnika.

@Koriolan: Dobrze, gdy będę potrzebowała pomocy z tłumaczeniem, to zwrócę się do Pana. Tylko może lepiej będzie wysłać tekst na e-mail?

@Irina Lewandowska:
Nie będzie lepiej, bo nie będzie widać, ma być widać jaki to on nie jest "dobry pan", słyszała pani kiedyś o budowaniu wizerunku ? To właśnie to.Poza tym jego komentarze są pełne błędów.

Zamiast wziąć, on pisze wsiąść.Albo pijany od popołudnia, albo ma kaca.

@Irina Lewandowska:
Z tłumaczeniem ? Jak on z rosyjskiego zacznie tłumaczyć, to wyjdzie że Jezus wisiał na krzyżu do góry nogami.

@Irina Lewandowska: Jeśli można się spytać z jakiego przekładu w "Serce Duchowe" pochodzi pojęcie "eon" ?
Bo w rozumieniu jakie sobie przyswoiłem, oznacza jednostkę czasu ...
Ps. Właśnie oglądam film "Serce Duchowe" ..., to Pani tłumaczenie ? :)

@pokrzywiony: ty sobie nie przyswajaj tylko tornister, kajecik, kredki i do szkoły. W 3 lata zrobisz pierwszą a potem pożyjesz do śmierci i się zobaczy. Jeden eon i zdasz do liceum. Drugi eon i matura twoja z czerwonym paskiem na rzici.

@Irina Lewandowska: Kori to ceniony poliglota. Weźmie dowolny wiersz do ręki i mu się wszystko jednakowo rymuje :
Tak se ino jękne,
że życie jest piękne.
Tłumacz zaprzysięgły i osobisty łopatolog krzywego Mańka celebryty.

@Irina Lewandowska: ok
Można wybrać konto (Koriolan) i po prawej stronie jest przycisk "napisz email".
Tam można napisać maila.
:-)))
Z tym, że ja mogę Ci pomóc "wygładzać" polski tekst.
Tłumaczyć z rosyjskiego się nie odważę :-)))

@pokrzywiony: to co oglądasz to przepis kulinarny "ser ce bule dusić na małym ogniu by życie było piękne". Tłumaczenie Koriego. Jego Grand Prix na festiwalu pierogów leniwych i okolicznych nierobów.

@pokrzywiony: Proszę przysłać link do tego filmu, wtedy powiem.

@Koriolan: kancelaria Koriolan i Maniek - wygładzanie tekstów, zmarszczek, puszek od piwa i portfeli butem. Solidnie, bezboleśnie i tanio.

@Irina Lewandowska: Proszę ... :)
https://www.youtube.com/watch?(...)pJ357A8

@pokrzywiony: Tak, tłumaczyłam i jestem lektorem.

@Irina Lewandowska: on jest niezwykle wrażliwy i to może zostać odebrane jako groźba karalna. Taki rozkazujący tryb. Proszę. Nie przyzwyczajony on, bo bardzo 'kurtularny' ci on jest. Woli używać eleganckich zwrotów 'szmato, gnoju, debilu, morderco, faszysto, zasrańcu, śmierdzielu, złodzieju, bandyto'. Gentelmenel pełną gębą.

@Irina Lewandowska:
Ostrożnie proszę pani , bo on tu do autorek pisuje tego typu rzeczy :
cytuję Koriolan.
"Ale ja nie żywię do niej złości
poklepał bym ją po pupię
No może tylko bez miłości.
Ech, może i piwa dałbym jej troszeczkę
Żeby zobaczyć jej piękną ... broszeczkę.
A piwo piję zacne wielce
No i w szklance
A nie jak chłop, ...  wyświetl więcej

@Irina Lewandowska: Dziękuję, mniej więcej kiedy ten film został zrealizowany ?

@pokrzywiony: mniej więcej dwa eony temu nazad. Pisze ci wyraźnie Spiritual Heart Opublikowany 21 cze 2017. Zapytaj jeszcze kiedy pani wpadła na pomysł, czy tłumaczyła rano czy wieczorem i czy nie zapomniała jeść. I ile czasu potrzeba by wybudować hotel z lodu jeśli artyści jadą go budować 3 tygodnie przed otwarciem. Bleblanie pierdoletów to twoja specjalność. I nie zapomnij zapytać skąd pani zna rosyjski. Błyśniesz inteligencją jak foton we mgle horyzontu dziejów.

@Hamilton:
HAHAAHAHA :)

@Serpico: nieładnie się się śmiać z umysłowych kastratów.Też muszą jakoś żyć bez mózgu, przynajmniej do śmierci. A potem obaj zobaczą. Może przeszczep albo proteza. Mańka chyba podłączą do lampowego komputera i będzie znacznie szybciej myślał. Farciarz ma oscyloskop to będzie mu łatwiej nawiązać kontakt ze śtucznom inteligencjom.
https://pl.wikipedia.org/wiki/ZAM-2

@pokrzywiony: Film powstał około 10 lat temu. Informacja na temat eonów czyli wymiarów przestrzennych (warstw) znajdzie Pan tu w artykule O wielowymiarowości wszechświata, a także na stronie: http://swami-center.org/pl/tex(...)l.html.

@Irina Lewandowska:
cytuję Koriolan :
"Randkowania.

Otwartości zacząłem szukać na portalu. Rozmów o wszystkim. Po pewnych perypetiach, rozstałem się z żoną. Wtedy rzuciłem się w wir randkowania. "Na pewno znajdę prawdziwą Miłość. Przecież tu są tysiące kobiet".
Rozmawiałem z setkami kobiet, spotykałem się z kilkunastoma i z nimi nawiązywałem znajomości. Znajomość oznac

...  wyświetl więcej

@Irina Lewandowska:
Wie pani .. może najpierw niech pani poczyta co on pisze i złoży to po prostu na zwykłą logikę.Piętnowana dość często fałszywa moralność katolików, czyli male przełożenie założeń na praktykę, to przy tym "Panu" , coś malusiego, przy obu panach.
Pikanterii dodaje fakt, że ich pijaństwa, jak i 20 lat randek w necie, Pana Koriolana ,odbywają się w czasie pobierania r ...  wyświetl więcej

@Irina Lewandowska: Nie mogę otworzyć tej strony, czy mogła by Pani scharakteryzować w jaki sposób zrozumiała aspekt wielowymiarowej ewolucji ? Ciekawi mnie jak problematyka wielowymiarowości jest widziana z różnych perspektyw. Przykładowo w matematyce wymiary są spajane iloczynem szerokość * wysokość * głębokość * czas * ... ( pozostałe wymiary ) Jednak do wielowymiarowości ewolucji należałoby po ...  wyświetl więcej

@Irina Lewandowska:
Tu taka inspiracja związana z mackami i rozprzestrzenianiem się energii w przestrzeni ...
https://fotoblogia.pl/8902,jak(...)sekunde
Może wielowątkowość ewolucji życia podobnie wygląda ?
Oczywiście Świadomość i Jaźń znajduje się poza wizjami ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: nie trzeba medytować aby dostrzec pustkę. Wystarczy cię poczytać i widać jak głęboko jesteś w nią uwikłany.

@pokrzywiony: No to po obejrzeniu tego wideo zrozumiałam dlaczego laptop zaczął mnie tak "kopać" przy dotknięciu... Podam Panu kolejny przykład oddziaływania"macek". Gdy ktoś na Pana patrzy, to czując to Pan np. się odwraca lub podnosi oczy. Jednak błyskawice nie mają z tym nic wspólnego.

@Irina Lewandowska:
https://www.youtube.com/watch?(...)208H-Gc
No ale to raczej ani Krzywy ani Koriolan.
To niech pani uważa, bo jeszcze matryca pani strzeli prosto w twarz.Będzie jak matrix.

  Hamilton,  21/01/2019

@Irina Lewandowska: nasz Maniuś nawet dodaje za pomocą iloczynu. Bez macek by mu się to nie udało. Dużo kopie w nosie i może dlatego coś nie tak z tym laptopem. To efekt jego wielowymiarowości Życia w aspekcie nadludzkiej wyobraźni. Nie do końca przeszedł etap wielowymiarowości ewolucji zatrzymując się na kilka milionów lat by nieco odsapnąć.

@pokrzywiony: Proszę spróbować otworzyć ponownie http://swami-center.org/pl/tex(...)pl.html .

  Serpico,  21/01/2019

@Irina Lewandowska:
Mógł spróbować przeczytać napis "main page", no ale on zna .. zna ...w zasadzie nie wiem co on zna.Nie .. wiem, sąsiada może znać.

  Hamilton,  21/01/2019

@Serpico: niewykluczone, że przeczytał "main page" i siedzi gdzieś ze strachu pod stołem, bo cicho.

@pokrzywiony: Dusza zaczyna się budzić, kiedy wchodzi w kontakt z prawdziwą wiedzą i zaczyna żyć świadomie zgodnie z tą nową wiedzą. Przebudzeni to ci, którzy nie są już oczarowani i pochłonięci jedynie ziemskimi radościami i zmartwieniami, którzy zrozumieli prawdziwy sens życia na Ziemi, widzą go zatem w osobistym samodoskonaleniu i dążeniu do Jedności ze Stwórcą. "Zasłona mayi (iluzja)" spadła z ...  wyświetl więcej

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Można by tak od żłobka, ewentualnie przedszkola mówić dzieciom że nic co ziemskie nie ma sensu, bo i tak umrą.
To co pani opisała to żadni "przebudzeni' to "przegrani", trochę inne słowo.
Samodoskonalenie w celu żeby umrzeć doskonałym ? Aha.
Czyli poświęcenie życia na to żeby umrzeć.............

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Wie pani co ? Każdy żyje jak chce, kwestia wyboru, czy ktoś będzie się zajmował swoimi problemami i swoim życiem, może się nie zajmować, chodzić w szmatach i żreć korzonki.Jednak te nazewnictwo, "obudzony" jest przynajmniej nadużyciem, sugeruje że jest lepszy, nie jest.
Pisze pani takie rzeczy pod artem, który ma w tytule "sekciarstwo", ileś takich osób to już sekta.

@Irina Lewandowska: fajne wytłumaczenie :-)))
Z tym, że ja uważam iż dusza rozumiejąc obojętność spraw ziemskich znajduje nowa wiedzę w sobie w ten sposób, że nowa wiedzą zewnętrzna, nowe teorie rezonują z nią bądź nie.
.
Ale ogólnie fajnie to Pani wytłumaczyła :-)))

@Irina Lewandowska: Filmik o piorunach to tylko taka inspirująca migawka dla pobudzenia naszej lokalnej świadomość, jednak pozaczasowa Świadomość Absolutu czy też Boża ewolucji nie wymaga bo już jest kompletna, to świadomość duszy dąży do tej pełni. Świadomość Pozaczasowa Absolutu, działa niezależnie od czasu nie wymaga całek ani różniczek czasowych, z niej wszystko się odradza nie tylko żyjące or ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: zgodzi się ze mną szanowny kolega, że rózniczka jako wyniczek odejmowanka odradza się algorytmicznie w sposób pernamentny i Absolutnie absolutny z czasoprzestrzeni iloczynu służącego do dodawanka i siusianka. Ba, byłbym skłonny iść dalej i się nieco pocofać w rozwoju by empirycznie zapoznać się z empirią doświadczenia. Szanowny kolega też by się jeszcze cofnął w swym rozwoju lecz na wskutek horyzontu zdarzeń nie ma już gdzie.

  Hamilton,  22/01/2019

@Koriolan: pożyjemy do śmierci i sie zobaczy - rezonują albo nie rezonują. Chyba, że nie umrzemy i sie nie dowiemy. Pokrzywiony niech się pochyli nad tym zagadnieniem. Innej szansy dla ludkości nie widzę.

@Irina Lewandowska:
"Gdy ktoś na Pana patrzy, to czując to Pan np. się odwraca lub podnosi oczy. Jednak błyskawice nie mają z tym nic wspólnego."
W ewangelii: Marka 5
"28 Mówiła bowiem: «Żebym się choć Jego płaszcza dotknęła, a będę zdrowa». 29 Zaraz też ustał jej krwotok i poczuła w ciele, że jest uzdrowiona z dolegliwości. 30 A Jezus natychmiast uświadomił sobie, że moc wysz ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: Biblia o tobie :
"Tego, co wykrzywione, nie da się wyprostować, a tego, czego mu brak, nie da się policzyć".
Kazn. 1:15
" Umrze on z braku nauki, pobłądzi z ogromu głupoty”. Prz 5,21-23 (BT).
"Głupi nie lubi się zastanawiać, lecz tylko swe zdanie przedstawić". - Prz. 18:2

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: no, rzeczywiście w tym fragmencie Biblii aż roi się od błyskawic. Nie chlapnąłeś ty wczoraj za dużo ? Swoją normę bezsensownego bleblania chyba do wieczora wyrobisz.

@Hamilton: "Głupi nie lubi się zastanawiać, lecz tylko swe zdanie przedstawić". - Prz. 18:2
No to sobie policz ile twoich komentarzy przypada na jeden mój ?

@Irina Lewandowska: Błyskawice to też moc elektryczna, tylko że ona fizyczna pozbawiona własnej świadomości ..., taka moc szukająca ujścia, a szukanie to takie macanie w przestrzeni ... ;)

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: zgodzisz się ze mną szanowny i gromowładny kolego, że taka błyskawica pozbawiona jest świadomości, bo nie ma mózgu i szuka macając mackami wielkości wszechświata w przestrzeni całego lata z szybkością błyskawicy zwanej przez innych piorunem licząc różniczkę odejmowanka między twoimi i moimi komentami stanowiąc foton fotonów w zwierciadle mocy fizycznej dnia siódmego co może, ale nie ...  wyświetl więcej

@Serpico: Gdy w dzieciństwie dowiedziałam się, że kiedyś umrę, to sama myśl tym była dla mnie chyba najokropniejszą ze wszystkich. Dopiero w Polsce dowiedziałam się, że istnieje Bóg i dusza nie umiera. Pan uważa inaczej?

  Hamilton,  22/01/2019

@Irina Lewandowska: w Polsce dowiedziała się szanowna Pani o takiej polisie ubezpieczeniowej, która nie daje żadnej gwarancji, a jest w sumie dość kosztowna. Z reguły ci co ją głoszą i rozdają nieźle z tego żyją.

@pokrzywiony: i tak gitary zabrały głos w sprawie błyskawic zwanych piorunami, które są fizycznie pozbawione własnej świadomości ..., ale gitary znalazły ujście, bo gitarzysta macał je w przestrzeni dźwięku z wdziękiem słynnego i cenionego cymbalisty , który linkuje i pogardy do siebie nie czuje.

@Koriolan: W ten sposób jest traktowane to pojęcie w tej szkole. Zapytałam też: Czy jest to widoczne na poziomie niematerialnym, że dana osoba jest przebudzona?
To trudne pytanie. Są ludzie, którzy z poprzednich wcieleń mają bardzo duże osiągnięcia: rozwinięte struktury energetyczne, czystą energetykę, ogromną świadomość... Jednak w tym wcieleniu oni wcale nie są zainteresowani życiem ducho ...  wyświetl więcej

@Hamilton: Akurat z takiej "polisy" nie korzystam :)

@Irina Lewandowska: I słusznie, taka polisa nie gwarantuje 100% życia doczesnego ( wystarczy uważnie poczytać umowy takich polis ) , a co dopiero Życia pozamaterialnego, Które może zagwarantować jedynie Bóg ( pozaczasowa siła życia powodująca odradzanie Życia i planet, układów słonecznych i całych galaktyk )
Jest spora różnica pomiędzy miłością do bliźniego, a lgnięciem do Miłości Bożej ... ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: najlepszym gwarantem Życia pozamaterialnego jest utrata renty w ZUS-ie. Trzeba będzie się Złapać roboty i Mądrości krzywego Mańka na eioba - kaput. Ludzkość będzie załamana.

@Hamilton: Równie dobrze możesz stracić emeryturę, a wtedy eiobowe niescałkowanie się skończy i bedzie trzeba zacząć żyć miedzy ludźmi nie tylko klepać głupoty na kompie. Żebyś choć troszkę rozumiał na jakich ideach i fundamentach trzyma się ZUS, to byś takich głupot nie gadał. Jeśli mi by mieli odebrać rentę, to tobie musieli by też odebrać emeryturę, a to oznacza koniec ZUS'u. Wcale nie liczę na to że to zrozumiesz.

@pokrzywiony: nie słyszałem by komuś odebrali emeryturę, chyba, że nastąpiła pomyłka. Słyszałem natomiast o wielu rencistach, którzy przestali być rencistami. W tym gronie moja żona. Nie martw się więc o mnie. Ja mam ZUS tam gdzie mam. Mam własne kupony do obcinania. Nie miałem dwóch lewych rąk i łba wypełnionego bzdetami i pierdoletami. Oj słabiutka jest ta twoja wiedza. Pisz już lepiej o fotonach wielkości wszechświata.

@Hamilton: Nie masz pojęcia o czym gadamy, jak przyjdzie co do czego to tymi swoimi kuponami będziesz mógł sobie podetrzeć. Nawet z nich zupy nie ugotujesz.

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: jasne, najlepszy kapitał w życiu to dwie lewe kończyny, platfus i pusty łeb. Ty wiesz o czym mówisz. To widać, słychać i czuć Maniek na odległość. Wystarczy, ze otworzysz jamę ustną i wszystko jasne. Martw się o swoje zupki, a ja o swoje.

@pokrzywiony: Była raczej mowa o "polisie" na życie pozagrobowe.... Tak, to Bóg jest miłością i daje ją wtedy, gdy człowiek jej szuka i jest przygotowany. Odczuć ją można w głębi serca. Jeżeli chodzi o odwzajemnienie się, to trzeba się zastanowić, co Bóg może od nas oczekiwać i to właśnie czynić.

  Hamilton,  22/01/2019

@Irina Lewandowska: jeśli Bóg jest Bogiem to na pewno nie potraktuje mnie gorzej niż ja swojego psa. Mogę zatem być zupełnie spokojny. Jeśli mnie skarze na wieczne męki to nie jest żadnym Bogiem tylko despotą. Religia oparta jest na strachu, który ma wymusić posłuszeństwo wobec hierarchii religijnej. Bóg z religiami nie ma nic wspólnego. Po prostu jest. A nasze relacje z nim niech będą naszą osobistą sprawą.

@Serpico: Oczywiście trzeba starać się uczyć dzieci miłości, a nie opowiadać to, o czym Pan napisał... Jenak jeżeli człowiek już będąc dorosłym cofa się, degraduje, to naprawdę może w końcu Kalpy umrzeć, zamieniając się w homogenizowaną puruszę.

@Irina Lewandowska:
"Była raczej mowa o "polisie" na życie pozagrobowe.... "
No to już całkiem nie ma o czym gadać bo takiej nie ma, Bogu te nasze srebrniki na co ?
"Jeżeli chodzi o odwzajemnienie się, to trzeba się zastanowić, co Bóg może od nas oczekiwać i to właśnie czynić."
Czegoż to Bóg mógłby od nas oczekiwać, po za radosnym uśmiechem i złapaniem dziecięcą "rączką ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: o mój Boże Maniek sieje 'zborze' pewnie na 'ugoże' siedząc w 'noże' i walcząc na "norze". 'Dopże rze nie oże'. Oj bobasku znuf pszypódrowałeś nosek bogowi.

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: gdybyś Maniek poświęcił 1/4 tego bleblania na naukę to za 10 lat robiłbyś wrażenie w miarę normalnego.

@Serpico: To, co Pan pisze potwierdza właśnie to, że Bóg uczy nas dwojako...

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Tak uważam inaczej, jestem ateistą. Co dla pani oznacza degraduje ? Brak wiary w Boga to degradacja ? Brak wiary w życie pozagrobowe i porusze, także ? Dużo ludzi na tej planecie w takim razie żyje zdegradowanych, pewnie cała Mensa.

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
To co ja piszę niczego nie potwierdza, pani natomiast usiłuje przebić jakieś chore tezy, typu ludzie niewierzący, pozbawieni miłości, pojawiły się porusze, a to hinduizm, na miksy religijne to już mam konkretną alergię, czuje jak mnie wysypuje.Poza tym nadal używa pani stwierdzeń stawiających wyżej osoby które wierzą w Boga, co jest z definicji bzdurą.

p.s.
Co znaczy dopiero w Polsce ? Prawosławie skasowali w Rosji ?

@Serpico: Wcale nie miałam na myśli Pana. Degradacja następuje, gdy ktoś kultywuje swoje ego, pielęgnuje w sobie nienawiść, agresję, złość, gniew, skąpstwo, przemoc.

  Serpico,  22/01/2019

@pokrzywiony:
Poza, ja też mam oczekiwania, nie tylko Bóg, oczekuje że dojedzie was za chlanie, kłamstwa itd.Siedzisz na starym orzecznictwie, z łaski dali ci dodatek za pracę w "toksycznym środowisku" żebyś nie zbierał szpachelką tynku ze ściany do jedzenia.Nie nadajesz się do żadnej pracy, ale do jeżdżenia po Polsce i chlania browarów już tak ?
Zbór sobie załóż i zostań guru zboru. Zborze ........

@Serpico: Czy mówiłam, że ludzie niewierzący nie mają w sobie miłości? Nigdy tak nie myślałam. Wręcz uważam, że ateiści często są o wiele mądrzejsi, niż grono osób wierzących.

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Nie napisałem że miała na myśli pani mnie, co to znaczy kultywuje ego ? Skąpstwo ? Najwięcej o skąpstwie to mówią ludzie którzy oczekują od innych czegoś, nie koniecznie pani. Agresja ? Agresji jest ileś rodzai.Reszta ? Z jakim powodów ktoś inteligentny ma tolerować idiotów ? Może ich tolerować, dopóki nie będą w niego wciskać że są bardziej inteligentni, ewentualnie to on ma ich rozumieć.

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Niby tak, jednak pisze pani o przebudzonych, czyli o ludziach którzy zrozumieli coś tam i wierzą w Boga, stawiając ich jakby automatycznie ponad ateistów.

Głównie skupia się na sobie, widzi tylko własny interes, nie bierze pod uwagę innych ludzi. Kochany Panie Serpicu, nie warto na denerwowanie się tracić swoje życie i szkodzić tym samemu sobie. Każdy, jak Pan to mówi, "żyje jak chce, kwestia wyboru"... Nienawidzieć, irytować się jest o wiele łatwiej, niż kochać i zachowywać spokój.

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Mhm, a te wszystkie ścieżki duchowe z "zaglądaniem w swoje wnętrze", czakrami itd, to jest skupianie się przepraszam na czym ?

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
Niekoniecznie, poprawka.Ja nie jestem Jezus i nie nadstawiam policzków,

@Serpico: Czakra to swego rodzaju okno do innego wymiaru, przy tego typu ćwiczeniach człowiek doskonali swoją świadomość, a nie skupia się na sobie.

  Serpico,  22/01/2019

@Irina Lewandowska:
HAHAA , dobre :) , a to mnie pani ubawiła :) , ech te kobiety :);)

@pokrzywiony: Czegoż to Bóg mógłby od nas oczekiwać, po za radosnym uśmiechem i złapaniem dziecięcą "rączką" za nos Ojca ? Bardzo mi się spodobało to Pana skojarzenie. Nasunął mi się wtedy koan z buddyzmu Zen o klaszczącej dłoni. ...Jak można złapać za nos ocean?

  Hamilton,  22/01/2019

@Irina Lewandowska: Maniuś umi, bo Maniuś rencista, gotuje zupki, widzi wiele wszechświatów i widział fotony wielkości wszechświata. Od zaszłego lata oświecony latarką z przeceny z Lidla i puszką piwa.

@Irina Lewandowska: ... też mi to tak przez myśl potem przemknęło, "Jak można złapać za nos ocean? " ma Pani racje, chodzi o czerpanie radości z tego co się otrzymuje, a z tym nosem to troszkę przegiąłem ... ;))
Radość to taka fajna ( substancja ) sprawiająca że ( ocean ) staje się mniej burzliwy ..., fajne te skojarzenia :)))

  Serpico,  22/01/2019

@pokrzywiony:
Wypas, panie zborze.Nie masz żadnej dysleksji, jesteś po prostu lumpem i okay, można tolerować, tylko do momentu jak lump się nie zaczyna rzucać.
I tak się rodzi agresja.

@Serpico: Ups, miało być "zboże". Dzięki :)

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: Maniuś co tam dla ciebie ocean, jak ty w locie chwytasz fotony wielkości wszechświata. Nie myślałeś by gotować z nich zupki. Zupka fotonówka. Otworzysz bar dla rencistów i tych emerytów co im emerytury pozabierali. Dalej będą głodni, ale przynajmniej ich oświecisz fotonem. A na deser im podasz kota Schrodingera sponiewieranego w 'zborzu' i czerwonym burakiem z eioba.

  Hamilton,  22/01/2019

@pokrzywiony: "Jeśli mi by mieli odebrać rentę, to tobie musieli by też odebrać emeryturę," Woźny w ZUS ci powiedział, że będziesz miał rentę do końca świata i jeden dzień dłużej? Emerytom zabiorą by Maniusiowi zanieść do domu. No, no ty to masz chody. Dbaj o tego woźnego jak o siebie samego i noś mu zupki.

@pokrzywiony:
Jaki Serpico ? Jestem Ania, kim pan jest ? AHAHAAHA ............
Jestem Ania do odwołania.Teraz będziesz się jeszcze do mnie przymilał ? No do Ani możesz, atakuj.Zobaczymy czy Koriolan będzie mnie "rwał" :)



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska