Login lub e-mail Hasło   

Czym jest świadomość?

Odnośnik do oryginalnej publikacji: http://swami-center.org/ru/text/chto-tak(...)ye.html
Ktoś powie, że to jest to samo, co umysł, intelekt ...
Wyświetlenia: 308 Zamieszczono 13/02/2019

Już za czasów "sowieckich" w Rosji był powszechnie używany termin "świadomość społeczna”, tzn. uogólniona opinia "mas" ...

Jednak w rzeczywistości znaczenie tego słowa jest ściśle związane ze zjawiskiem samoświadomości - uświadamiania, realnego odczuwania siebie nie jako ciało i nie jako umysł (który jest jedynie jedną z funkcji świadomości i nie może odczuwać siebie), a właśnie myślącą, posiadającą pamięć, emocje itp. żywą energią, która może być scalona w mniejszym lub większym stopniu z materialnym ciałem lub być całkowicie wolną od niego podczas przebywania w stanie odcieleśnionym.

Słowo świadomość jest odpowiednikiem sanskryckiego słowa buddhi i właśnie w tym znaczeniu jest używane w literaturze duchowej.

Jest też dusza (w sanskrycie - dżiwa). Dusze - to określenie wcielanych przez Boga w ciała materialne względnie małych cząstek żywej energii,  które powinny się rozwijać, żyjąc w tych ciałach. Każda taka dusza przechodzi długi szereg inkarnacji. W najbardziej typowym wariancie następuje to sekwencyjnie w ciałach roślin, potem zwierząt, a następnie ludzi. Istota tego tkwi w jakościowym i ilościowym rozwoju dusz, aby w końcu osiągnęły  one Boską Doskonałość i połączyły się ze Stwórcą, wzbogacając Go sobą.

Dusza (dżiwa) znajdująca się na ludzkim etapie rozwoju może zacząć się przeobrażać w świadomość (buddhi) - gdy już dojrzeje do tego, rozwinąwszy swoją funkcję myślową (intelekt).

...Dusza powinna wzrastać i rozwijać się w trakcie każdego konkretnego wcielenia w materialnym ciele. Na etapie bycia świadomością (buddhi) taki człowiek już urasta poza rozmiary ciała i naturalnie uczy się żyć poza jego granicami.

Wiele osób próbowało i stara się nauczyć „wychodzenia z ciała", przebywać poza nim  - na wcześniejszych etapach rozwoju, gdy dusza nie jest jeszcze do tego przygotowana. W tym celu używają preparatów, zwanych narkotykami lub truciznami, np. mocz. Prowadzi to do zakłócenia rozwoju i zaburzenia, osłabienia przede wszystkim funkcji intelektualnej.

A przecież jedną z najważniejszych rzeczy, którą wcielona dusza powinna rozwijać w sobie - jest właśnie intelekt.

Ważnym etapem w rozwoju duszy jest ulokowanie w sobie podstawowej wiedzy religijnej. Nazywa się to wiarą - wiarą w istnienie Boga. W celu dalszego rozwoju - wiara jest potrzebna. Aczkolwiek powinna ona być poprawną. Zależy to zarówno od posiadania odpowiedniej wiedzy, jak i zdolności konkretnego człowieka do dostosowywania tej wiedzy, włączenia jej do swojego światopoglądu we właściwy sposób.

Można zaobserwować groteskową różnicę między wierzeniami różnych ludzi. Mogą to być zarówno wysokie i najwyższe poziomy duchowości - jak i prymitywizm, składający się z nienawiści i wrogości wobec wszystkich, którzy różnią się pod względem tych czy innych cech ode mnie lub od "nas": tzn. wspólnoty ludzi o mniej więcej tym samym poziomie rozwoju - w stylu sekty religijnej.

Kriszna, poprzez Bhagawad-Gitę, mówił o istnieniu metod rozwoju, które są zawarte w rozdziale wiedzy duchowej zwanej buddhi yoga. Wszyscy Boscy Nauczyciele ludzkości osiągnęli Swój stan właśnie dzięki technikom buddhi jogi.

Buddhi joga to najwyższy etap w metodologii rozwoju duchowego.

Przy tym jest bardzo pożądane, aby nie nauczać jej skomplikowanych technik na razie jeszcze nierozumnych ludzi, bowiem może to im zaszkodzić. Powodem jest niezdolność młodych jeszcze dusz zarówno do ulokowania w sobie zasad etycznych, które Bóg nam zaleca, jak i integracji oraz zróżnicowania wiedzy metodologicznej.

Natomiast sposoby rozwoju serca duchowego można oferować wszystkim, w tym dzieciom, ponieważ nie mogą zaszkodzić i umożliwią zbudowanie fundamentu dalszego pomyślnego rozwoju duchowego, być może po latach lub nawet znacznie dłuższych okresach, gdy właśnie pojawią się sprzyjające ku temu warunki.

... Osiągnięcie odpowiednich poziomów a) subtelności świadomości i b) jej ilościowego wzrostu - na tle przyswojonej nieskazitelności etycznej - pozwala nauczyć się bezpośredniego klarownego postrzegania Duchów Świętych. Odtąd stają się Oni osobistymi Boskimi Nauczycielami takich duchowych aspirantów i prowadzą ich do Domu Przedwiecznego, do Zjednoczenia się z Nim.

* * *

Powiem też kilka słów o egzystencji w stanie odcieleśnionym ludzi o różnych poziomach rozwoju.

"Pośmiertny" los każdego z nich jest zdeterminowany przez dwa główne czynniki: a) wielkość (i ściśle z nią związany poziom zdolności do działań) oraz b) poziom niesubtelności - lub wysubtelnienia.

Ci, którzy rozwinęli w sobie ordynarne cechy emocjonalne trafiają do piekła, gdzie są dręczeni przez podobnych do siebie.

Dusze, które przyzwyczaiły się do subtelnej czułości zyskują raj: życie pomiędzy również podobnych do siebie - w czułych emocjach z nimi i w trosce o wcielone istoty, które są godne takiej opieki.

Między rajem a piekłem istnieje wiele pośrednich możliwości bytowania - w warstwach tak zwanego "planu astralnego".

Najbardziej prymitywne dusze - bez względu na ich religię, obrządki i modlitwy - po śmierci ich materialnych ciał mogą nadal identyfikować się z nimi, a więc cierpieć z powodu gnicia swoich trupów. Albo - przebywają w groteskowym przerażeniu, podczas palenia ich zwłok w krematoriach ...

Natomiast ci, którzy osiągnęli Doskonałość są przyjmowani przez Stwórcę w Jego Królestwie, łączą się tam na zawsze w Powszechnej Miłości z Innymi, Którzy Dosięgli i następnie przejawiają Siebie wobec wcielonych istot - jako Duchy Święte. Mogą nawet na nowo wcielać się w ludzkie ciała, aby bardziej skutecznie pomagać osobom wcielonym. W ten sposób stają się Boskimi Nauczycielami i/lub Cudotwórcami, demonstrując ludziom ich (ludzi) potencjalne możliwości.

I przecież każdy człowiek ma do wyboru: w którą stronę pokierować swoją drogę przez życie...

Tłumaczenie: Irina Lewandowska

Podobne artykuły


9
komentarze: 0 | wyświetlenia: 6846
94
komentarze: 44 | wyświetlenia: 14848
13
komentarze: 2 | wyświetlenia: 853
52
komentarze: 20 | wyświetlenia: 8806
11
komentarze: 18 | wyświetlenia: 621
35
komentarze: 17 | wyświetlenia: 19208
14
komentarze: 20 | wyświetlenia: 5191
31
komentarze: 29 | wyświetlenia: 5805
30
komentarze: 7 | wyświetlenia: 82736
27
komentarze: 17 | wyświetlenia: 21404
8
komentarze: 5 | wyświetlenia: 975
26
komentarze: 11 | wyświetlenia: 19507
 
Autor
Dodał do zasobów: Irina Lewandowska
Artykuł



  Henear,  13/02/2019

Same dogmaty lecz brak odpowiedzi na tytułowe pytanie.
Tak jak mówiłem, filozofia starszych, zmęczonych życiem ludzi kiedy niewiele już mogą z powodu wieku.

@Henear: Zgadzam się z tym, że starsi ludzie już niestety niewiele mogą zrobić w zakresie rozwoju psychoenergetycznego... Jednak nie ma reguły bez wyjątków. :)

@Irina Lewandowska: Problematyka Starszych ludzi różni się od problematyki młodych ludzi, jednak to Starzy ludzie ze względu na większy zakres doświadczeń posiadają większą świadomość Życia, a młodzi tą Świadomość zastępują swoją wiarą, a często bywa że i swoją arogancją.

  Henear,  13/02/2019

@Henear: Ktokolwiek mnie minusuje, niech poda raczej argumenty, inaczej potwierdza tylko moją rację.

  Koriolan,  13/02/2019

@Henear: daj spokój ...
To tylko gierki hejterów :-))))
Dałem Ci plusiki :-)))

  Henear,  13/02/2019

@Henear: Brak argumentów wynika pewnie ze słabo rozwiniętej funkcji myślowej (intelektu).

  Koriolan,  13/02/2019

@pokrzywiony: nieźle ...
Zwłaszcza, że młodzi gonią za seksem, rodziną, mieszkaniem, pieniędzmi itd.
A starzy JUŻ to mają :-)))

@Henear: To najpierw Pan musi podać swoje argumenty.

  Henear,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: Terminologia użyta e artykule jest nie precyzyjna, dlatego może znaczyć wszystko - przez to nie ma tu miejsca na logikę, artykuł obala się sam.

@Henear: To problem.

  Henear,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: Zgadza się, na szczęście nie mój.

@Henear: "Zgadza się, na szczęście nie mój." ... do czasu nie twój.

Świadomość to nie tylko wiedza w tu i teraz przykładowo "mnie boli głowa", ale świadomość to wiedza wychodząca daleko po za zakres "tu i teraz". Świadomość to także wiedza tego z czego ten ból wynika i jaką ten ból zapowiada przyszłość. Dzięki takiej Transcendentalnej Świadomości wiadomo jak reagować na bodźce w "tu i teraz", dawniej świadomość obejmowała przestrzeń czasu trwania jednej emocji i l ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Świadomość Transcendentalna podpowiada mi dwa rozwiązania z tym bólem głowy.:
_ jak cię boli głowa i jesteś panienką to masz migrenę, ale jak nie jesteś to cię Maniek po prostu łeb napier..... Następnym razem jak masz apetyt na ogórki wsadź głowę do beczki, a nie do słoika. Wyciągniesz bez bólu i ta twoja Świadomość Trans.... też nie ucierpi. Chyba, że potrzebowałeś benzyny i nie przewidziałeś skutków jakie spowoduje taka popitka.

@pokrzywiony:
Kretyn hahaha... znaczy przepraszam, chory psychicznie, oj jesteś. Dzieci wierzyły w bociany, a nie dorośli ludzie i przez to małe dzieci, jeszcze niedojrzałe seksualnie, nie łączyły przyjemności seksu z bólami porodowymi.
Napisać takie bzdury i jeszcze je poważnie traktować, może tylko idiota, albo osoba chora psychicznie, dla mnie osobiście ty jesteś chory i to postęp ...  wyświetl więcej

@Serpico: No właśnie jesteś jak te dzieci wierzące w bociany, nie potrafisz przewidywać efektów swoich działań. Najpierw wszystkich obrażasz, wyzywasz, a potem się boisz i chcesz biec na policje i do prokuratury, bo jak twierdzisz boisz się o swoje życie. A wszystko tylko po to by ludzie przestali cię olewać, jednak nie chcesz zrozumieć że jesteś olewany ze względu na swoje zachowanie. Kaleką to j ...  wyświetl więcej

  Koriolan,  14/02/2019

@pokrzywiony: hi hi hi ...
On jest jak panienka ...
Chciała bym - a boję się ...
:-)))

@Koriolan: ... :)))))))

@pokrzywiony:
Nic się nie martw o mnie, zbieraj siły, ja całe życie beznadziejny jestem, tu też, za pana :
http://www.eioba.pl/youngcontr(...)rticles
Dostawałem dużo minusów, nikt nie rozumiał kim jest, a on w międzyczasie wcisnął waszą królową tu :
...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Akurat ty chcesz zwrócić uwagę, braciszku, buziaczki, pozdrawiam braciszka, wieczny dupowłazik, zasłaniający się 300 stoma chorobami, ale jaki kozak w necie ooo prze kozak, to sobie pokozaczysz, bo wlazłeś nie w te tyłki.
Pajacyk z zawodówką, tysiącem chorób, a mędrzec u lala.

@Koriolan:
Chciałabym.
cytuję podobny :
" jeśli lubisz walkę … Twój wybór, ale każda taka walka kosztuje … a sukces? Czym miałby być sukces? Zwycięstwem nad hejtem? Udowodnieniem racji? A mnie się wydaje, że jak coś gnije i jest gangrena, to nie walczy się z tym, tylko się to … odcina."
http://eiba.pl/37v8t ...  wyświetl więcej

@Koriolan:
Umyj się, ogol, na koniec to może jeszcze media będą podobny chciał, taki cyrk wam razem zrobię, że sobie na razie tego nie jesteś w stanie wyobrazić.
Nic, ale to nic, was nie ratuje, podobnego Anglia, reszty NIC.

  Koriolan,  13/02/2019

Artykuł zawiera mieszaninę pojęć i religii różnych wyznań, najczęściej wschodniej.
Niestety nie jest to mieszanka, która cokolwiek wyjaśnia a jedynie wskazuje kierunek - ludzie rozwijajcie ...
Ale co ?
.
Reasumując
Artykuł jest mieszaniną mitów i teorii wprowadzającą więcej pytań niż dającą odpowiedzi.
.
Np " żywą energią".
Czy cała energia ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Bardzo dziękuję, chodzi oczywiście o niskie wibracje. Nie mogę znaleźć odpowiedniego słowa i zastanawiam się nad tą propozycją użycia tu słowa "ciężki".

@Irina Lewandowska: " niskie wibracje" Pojęcie niskich wibracji jest takie dość "tajemnicze", właściwie niby coś jest ale nikt nie wie co ?
Według mnie tu bardziej chodzi o płytkie emocje, gniew, strach, popęd seksualny, itp ... emocje krótkotrwałe, ale za to bardzo porywające nie mające nic wspólnego z wyższymi ludzkimi uczuciami.

@pokrzywiony:
Emocje krótkotrwałe i popęd seksualny ? Aż tak krótko ? A potem gniew i strach ? HAAHAHAHA...............
Odnośnie popędu, pisz do Mirka, spec.
A tymczasem piosenka :
https://www.youtube.com/watch?(...)GjC5Ybs

@Koriolan: "Metody rozwoju siebie jako serce duchowe pozwalają stopniowo osiągnąć coraz to większą swobodę od materialnego ciała,... przy tym ciało staje się coraz zdrowsze. Świadomość (dusza) staje się nieporównywalnie większa, niż ciało materialne".

  koLo,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: A kto to zbadał? Kto udowodnił te bzdury???

@koLo: Niestety nie da się tego zbadać za pomocą przyrządów materialnych. Tak twierdzi autor. Pan nie wierzy w to, że SERCE DUCHOWE może być ogromne?

@Irina Lewandowska:
Wie pani, można tak twierdzić, tak jak Koriolan twierdzi że jest Miłością i wie jak powinna wyglądać miłość, jak wygląda ma pani tu :
http://eiba.pl/4ho
http://eiba.pl/1l

To że akurat on krytykuje, jest przezabawne, a dalej jednak dener

...  wyświetl więcej

@Koriolan:
A co rozwija twój rozwój duchowy ? Ducha ? Bóle wątroby ci rozwinął, a od nieróbstwa masz 30kg nadwagi.
A może te wizje cię wystraszyły co ? Wedle artykułu, twoja dusza to taka zgnilizna że uuu, nie mówiąc o ciele.
http://www.eioba.org/files/use(...)125.jpg

Z prawej jakbyś zapomniał który jesteś.

@koLo: Przecież nawet się mówi, że ktoś ma wielkie serce. Dla Pana/Pani to określenie to tylko słowa?

@Koriolan:
cytuję Koriolan :
"Ciekawych odsyłam do innych materiałów. Ale tu wspomnę tylko o medytacji w kierunku pozbycia się jakiegoś lęku. Gdy ktoś bardzo boi się śmierci, może medytować wyobrażając sobie swoje gnijące zwłoki :-)))"
http://eiba.pl/1k

...  wyświetl więcej

  koLo,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: No właśnie, jak Pani napisała "sie mówi"........ I niech się mówi, a nie twierdzi i wmawia innym, że to prawda.
Mdli mnie już od tych bajek, albo jak Pani woli - opowiastek. Świat zalewają informacje o wielkości i roli tzw. "duchowości", tylko jakoś efektów nie widać a gadać można te pierdoły do śmierci. Co to da?? Gów*o.
Czas skupić się na realnym życiu TU i TERAZ.

@koLo: Pan ma takie śliczne sowy... Cieszę się, że u Pana wszystko jest poukładane. Życzę Panu jak najlepiej. Nie warto czytać tego, co mdli. To przecież jakiś sygnał.

  koLo,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: Dziękuję za dobre życzenia. Oby się Pani przebudziła po właściwej stronie życia. Rzeczywistości nie da się niczym zastąpić.

@Koriolan: "Czy ciało jest energią ? ". Pisałeś przecież, że wszystko jest energią. No, tak, ale to było w poniedziałek, a dziś jest środa. Niezmienny budda coś popierd.. jak zwykle. Najdalej w piątek ciało znów będzie energią. Do soboty rana, a potem pożyjemy do śmierci i się zobaczy.

  Koriolan,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: "pozwalają stopniowo osiągnąć coraz to większą swobodę od materialnego ciała,"
.
W/g moich teorii dusza (serce duchowe) nie zwiększa się ani nie uzyskuje większego luzu od ciała. Zmienia się tylko świadomość. Świadomość budzi się w sensie odzyskuje kontrolę nad myślami, emocjami, działaniami człowieka.
Po buddyjski mówiąc - zmniejszają się zaciemnienia, czy ...  wyświetl więcej

@Koriolan: Boża Świadomość się nie zmienia, zmienia się jedynie "przyleganie" Duszy do Tej Świadomości ...
Boża świadomość jest stała i nie zmienia się w czasie, bo jest poza czasem. :)

@pokrzywiony: dobrze to interpretuje aż w sensie ... Ja interpretuję to podobnie.
Inaczej zaś widzę duszę. W ogólności JEST TO świadomość boża z tym, że nasze przywiązanie (nasza uwaga) jest związana z ego. U ludzi przyziemnych prawie cała u ludzi oświeconych prawie wcale
Jezus stwierdził ... "Ja i Ty jedno jesteśmy".
Co oznacza w ogólności że świadomość Chrystusowa jest świadomością Boga.

@Koriolan: Dusza to procesor, a Świadomość to cała sieć procesorów połączona w jedną funkcjonalną globalną architekturę ... :)

@pokrzywiony: coś w tym sensie ...

@pokrzywiony:
A Świadomość zbiorowa, to świadomość ludzi którzy grzebią po kubłach, no raczej nie, bo ktoś musi wyrzucić coś do śmieci, żeby taki mógł pogrzebać, czyli mamy różne zbiory świadomości zbiorowej.
Ile potrzebne jest procesorów do grzebani po śmieciach ? A może kwantowy jest potrzebny ?

Powiedz mi cwaniaczku, jak można być takim ? Da się ? Grzebać po śmieciach, cieszyć się z tego i "filozofować" ?

@Koriolan:
To samo ty, jak można spędzić 20 lat na niczym i filozofować ? Co ? Cwaniaczki ?
Świadome społeczeństwo złożone z takich jak wy ? Do czego miałoby być ? Kraj stenotypistów piszących w kółko to samo o niczym ?

  Serpico,  13/02/2019

@pokrzywiony:
"Boża Świadomość się nie zmienia, zmienia się jedynie "przyleganie" Duszy do Tej Świadomości ...
Boża świadomość jest stała i nie zmienia się w czasie, bo jest poza czasem. :)"

Przyleganie duszy do "świadomość Boga" pięknie ... jeszcze masz jakieś schizy ? Jak ty ( tu sobie wstaw) możesz ocenić jak "wygląda" świadomość Boga, czyli "kogoś" kto stworzył Wszechświa

...  wyświetl więcej

@Serpico: niezmienny Koriolanek co godzinę nadaje co innego. Klękajcie narody. Idzie guru. Byłby świetnym politykiem. Kto wie, może zrobi karierę u prezi dętki z Katowic. Podlizał się, zagłosował i czeka na propozycję. Może będzie prymusem ds moralności nowego episkopata i spowiednikiem hejterów. Pożyjemy do śmierci i się zobaczy.

@pokrzywiony: "nie zmienia się w czasie, bo jest poza czasem". Łał, a pokrzywiony nie zmienia się w occie, bo jest poza octem! Gdyby nie to byłby Mańkiem marynowanym w zalewie octowej a nie jest. Gdyby czas nie istniał nie miałbym tej przyjemności czasem się pośmiać.

Techniczny ...
"preparaty" - preparatów ?
"w tym dzieci" - w tym dzieciom ?
"poziom zordynarnienia - lub wysubtelnienia." -
Hmm ...
W Polsce najczęściej słyszałem przeciwstawne słowa ciężki - subtelny.
Ordynarny to na ogół chamski, nieprzyjemny. Nie do końca tu pasuje.
A więc może lepiej ...
"poziom ciężkości - lub wysubtelnienia." ?
Czasem używa się słów wysokie lub niskie wibracje.

  koLo,  13/02/2019

Misz-masz nie do zaakceptowania.

To ja wybieram ścieżkę, która prowadzi do "cierpieć z powodu gnicia swoich trupów." To musi być inspirujące i nie tak nudne i mdłe jak w "Powszechnej Miłości z Innymi",

@podobny: he he he ...
Indywidualista z Ciebie ...
Wszyscy do góry ... To Ty w dół :-)))
Chyba dawno wątroba Cię nie bolała :-)))

@Koriolan:
Wątroba jest nieunerwiona, nie boli, a jeśli ktoś odczuwa bóle w jej okolicach,to już mocne.Tak się znasz na fizjologii człowieka, kawałku mięsa.
Boli co ? i bardzo dobrze.
Żarłeś, chlałeś to teraz masz plony świadomościowe.

@podobny: ja ciebie i Koriolanka podziwiam. Wy jesteście w stanie budować państwo religijne z panią Geb i będziecie umierać w Laickiej za świeckość Polski, obdarujecie swą miłością nazistowskie otoczenie pani prezidentki i wyślecie do gazu 'faszystę' Hamiltona za mowę nienawiści. Wasze zdolności adopcyjne do zmieniających się warunków to mistrzostwo świata. I biskupy katolickie i imamy muzułmański ...  wyświetl więcej

@Koriolan: … to tak instynktownie … dla równowagi! ha, ha!

@podobny: twoja równowaga emocjonalna też jest godna uwagi. Pożyję do śmierci, a potem zobaczę (jak mawia eiobowy fizoloff) czy iść w twoje ślady. Tylko nie wiem teraz czy głosować jak wariat na wszystko jak leci na eioba czy przeciwnie odrzucać jak pofyrtany pomyleniec.

@Serpico: on nie jest fizjologiem tylko pozbawionym ego fizolofem walczącym z hejtem. Bo nasz fizolof nie lubi jak hejterzy pokazują mu, że co innego pieprzy rano, co innego w południe i co innego wieczorem. Więc walczy jak leff.

@podobny: no tak ...
Trzeba się od czegoś odbić :-)))

@Koriolan: najlepiej sobie odbić nerki albo wątrobę. Oczywiście jeśli nie są dziś iluzją.

"Świadomość - posiada emocje"
Nie bardzo mi się to podoba ...
W/g mnie pierwotna Świadomość lub inaczej mówiąc najwyższą Świadomość powinna być ... Niezmienna. A więc nie podlegającą emocji.
Ale ok ...
Jeśli Świadomość ma emocje to jakie ?
Złość, gniew, zadowolenie, smutek ?
I jak ma się to do prawdziwej Miłości ?
.
Naprawdę artykuł rodzi strasznie dużo pytań ...

@Koriolan:
Jaki był zakres wyboru w czasach "sowieckich" ? Jak sądzisz gdzie tatusia dusza, PRL-owskiego oficera przebywa ?
Skoro ty masz już gwarantowane życie po śmierci za świństwa które zrobiłeś w życiu, to on pewnie też ?

Chyba będzie to co ?
"Dusze, które przyzwyczaiły się do subtelnej czułości zyskują raj: życie pomiędzy również podobnych do siebie - w czułych e

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  13/02/2019

@Koriolan: "I jak ma się to do prawdziwej Miłości ?" Ano tak się ma jak u ziejącego miłością Koriolanka niezmiennego buddysty z psiej budy:
'Byliśmy ostatnio w górach ...
Hamilton pewnie podglądał zza krzaka ...
Nachylił się, tyłek wystawił ...
To może go jakaś owca dorwała ?
Albo baranowi zrobił laskę ? '

@Koriolan: A może do określenia tego pojęcia lepiej użyć słowo jaźń?

@Koriolan: Wiele osób próbowało i starało się nauczyć „wychodzenia z ciała". Dla Koriolanka skończyło się to katastrofą.

  koLo,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: Proszę pani, powiela Pani bzdury nie dające się w żaden sposób udowodnić. Wierzy Pani w to, co ktoś wymyślił i próbuje Pani manipulować tą wiarą wmawiając wszystkim, iż jest to jedyne i słuszne. Jeśli powiem, że umrze Pani za tydzień, uwierzy Pani?? Takie same podstawy do tego twierdzenia mam, jak Pani i ci wszyscy opowiadający te bzdury.

@koLo: Dziękuję za próby uchronienia mnie przed manipulacjami. Wierzę, że Pan mówi to z dobrego serca. I wierzę w to, co tłumaczę. Mam na to prawo. Poza tym też mam pewne doświadczenia w sferze rozwoju duchowego.

  koLo,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: Moja wypowiedź wynika z dojrzałości emocjonalnej i tzw. rozsądku oraz wiedzy. Jednakże nie przeszkadza mi to w życiu uczuciowym, w którym kocham bliskich i jestem kochany. I nie w sercu rodzi się uczucie miłości, tylko w szyszynce.

Ma Pani prawo nawet do pisania, że umrze Pani za tydzień. Czy to starczy żeby uwierzyć?

Glupoty może gadać każdy.

@Irina Lewandowska: Jaźń może oznaczać to samo co serce Duchowe ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)A%C5%84
Według tej definicji Jaźń stanowi pewien rdzeń, Oś; podobnie jest pojmowane pojęcie serca jako pewne centrum, jądro na którym potem tworzą się powłoki ... ?

@pokrzywiony:
Cały czas wstawiasz wiki, a przecież negujecie razem wszelkie definiowanie i sami sobie wymyślacie definicje i piszesz takie bzdury ze głowa człowiekowi wysiada.
cytuję :
"choć z tym pojęciem wymiarów też jest ciekawe kiedy wymiary fizyczne zaczynają się załamywać pod wpływem wymiarów matematycznych, choć to nie załamywanie wymiarów fizycznych tylko umiejętność w ...  wyświetl więcej

@Serpico: Czas jest wymiarem fizycznym, jednak w matematyce jest traktowany tak samo jak wymiary przestrzenne które fizycznie posiadają inne właściwości.
"SIECZKA, której nie jesteś w stanie wyjaśnić." .. w tym miejscu znów się mylisz, zresztą jak zwykle się mylisz.

@pokrzywiony:
Dalej nic.Tak poględzić to może każdy, to ględzenie jest, a "serce duchowe" to metafora.
Z zawodówką, bez matury, sobie możesz pomajaczyć wstawiając non stop wiki.

@Serpico: Ględzę troszkę lepiej od ciebie, bo z twojego ględzenia wynikają tylko szkody; zero inspiracji, zero wniosków, to co wypisujesz nawet śmieszne nie jest.
...
"Z zawodówką, bez matury, sobie możesz pomajaczyć wstawiając non stop wiki."
...
Tylko że tobie nawet ta "matura" na którą się tak chętnie powołujesz nic nie daje, pewnie dali ci ja z litości, bo poziom jaki tu sobą prezentujesz przeczy jakiemukolwiek wykształceniu.

@pokrzywiony:
Tak tak, 20 lat marginesu, to jest troszkę lepiej twoje.Powodzenia.Mało dziwne że do niczego się nie nadajecie, patrząc na wasze "myślenie".
Teraz grzebiesz w kubłach komunalnych i się cieszysz, to troszkę gorzej.
To co ty wypisujesz też nie, bo to już schizoid.

@pokrzywiony: jak na sercu utworzą się powłoki to najczęściej potem wynoszą zwłoki. A osią dalszych działań jest centrum pogrzebowe, a rdzeniem trumna.

@Serpico: Maniek ma rację, bo tylko kolektywne działanie w pojedynkę daje nam szanse na byt w niebycie należycie i to zimą w pachnącym spaloną gumą zielonym życie. Matematycznie rzecz ujmując oczywiście i mgliście.

@pokrzywiony:
cytuję nse :
"Świeżo narodzony kotek ma mniejszą świadomość niż jego kocia mama, chodzi o wykraczanie świadomości po za wyznaczony przez biologiczną naturę wymiar :) ... koty nie piszą dzieł dla potomności by ich dzieci nie powtarzały przez nich popełnionych błędów ..., chodzi o wymiar ( w pojęciu matematycznym ) "

Tworki Be Inspired, choć nawet z Tworek by cię

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: twój poziom dowodzi, że już jako dziecko konsultowałeś wiele zagadnień współczesności z woźnym i jego żoną co miała na imię Luśka i imadło w paluśkach. Pani Luśka cię ukształtowała i twoje dalsze kształcenie uznano za zbędny balast.

  Koriolan,  13/02/2019

@Irina Lewandowska: trudno to ocenić ...
Jaźń i świadomość czasem jest używana zamiennie.
Nie jestem tutaj żadnym specjalistą.
Ja używam słowa świadomość bo określam tym świadomość jednego człowieka. Natomiast Świadomość z dużej litery oznacza w moich słowach jedną globalną świadomość.
Trudność polega na tym, że niektórzy jaźń używają w sensie ego.
Więc mętlik słownikowy w polskim języku jest spory.

@Koriolan: EGO jest właściwie powłoką Jaźni ( taką skórką ), dla tych którzy nie mieli odwagi sięgnąć głębiej EGO jest postrzegane jako Jaźń. Podobnie jak kiedyś wierzono że podstawowym składnikiem materii był niepodzielny atom. :)

@Koriolan: ty jesteś jednym wielkim mętlikiem. Każde z tych pojęć jest od dawna ściśle zdefiniowane. Ty masz problem, bo zamiast zaglądać do fachowej literatury od rana do wieczora ględzisz i pociskasz tu te swoje popierdółki. Teraz napisz do zakrawarskiego skargę, a on niech się 3 razy poślini o mojej mowie nienawiści.

@pokrzywiony: masz rację ...
Jeszcze wcześniej wierzono w eter ...
Wszystko jedno jak geometrycznie określimy ego, to jest ono strukturą z którą się utożsamiamy.
RD jest pozbywanie się przywiazań a co za tym idzie przenoszenie utożsamiania z ego na świadomość.
Można to inaczej nazwać - budzenie świadomości gdyż wtedy świadomość bardziej panuje nad naszymi myślami i dzia ...  wyświetl więcej

@Hamilton:
Obaj mają, główny ich problem to pobyt na marginesie społecznym, nic z tym nie zrobili, efekty widać, Krzywy filozofuje na siłę, Koriolan zaprzecza sobie 24/7.
Najgorsze ze ani jeden ani drugi nie zrobili z tym NIC.

@pokrzywiony: ty miałeś odwagę sięgnąć głębiej, poślizgnąłeś się na skórce od banana i masz halucynacje, że EGO jest skórką Jaźni. Nie wiem co u ciebie bardziej ględzi, jaźń, skórka czy ego. Chiba wszyćkie trzi na raz. Zamiast tyle bełkotać poczytajcie obaj Junga.

@Koriolan: Sercem systemu komputerowego jest procesor ( jednostka arytmetyczno-logiczna wraz z rejesstrami ), jednak informatycy jako serce systemu przyjmują jądro systemu, przykładowo tak jest z Linuxem ... ( jadro systemu jest w rzeczywistości odpowiednikiem EGO i zarządza architekturą procesora ) Jeśli będzie wadliwe EGO to cała reszta też będzie wadliwie działać i nawet najwyższej klasy proces ...  wyświetl więcej

@Hamilton:
Junga to oni podeptali, Jung jeszcze byłby prosty, Freud już nie.Krzywy przeczytał Biblię i to pewnie we fragmentach i broszurę 200 stron o uzależnieniach, ale dużo ma do powiedzenia :).

@pokrzywiony:
"jadro systemu jest w rzeczywistości odpowiednikiem EGO i zarządza architekturą procesora "
Kretyn, który to już raz dziś ? Jeszcze zacznij pisać że modyfikuje je fizycznie, jak Koriolan o świadomości która zmienia świat fizyczny, a potem się zakopcie po uszy.

W sumie aż tak szkodliwi nie jesteście, bo mało kto już to czyta, a w real nie słucha was nikt oprócz t

...  wyświetl więcej

@Koriolan: 'A bycie ego jest uważane za etap przejściowy rozwoju świadomości'. Ty chyba dopiero dotrzesz do tego punktu, że masz EGO za kilka lat. A to twoje Ego jest nad wyraz dobrze rozwinięte.

@pokrzywiony: uważam, że źle to interpretujesz.
Sercem (duchowym) jest jądro systemu. Ego jest obudową, otoczką a więc programami użytkowymi, ewentualnie sterowniki, ewentualnie programy jadra, np program wyświetlający znaki na ekranie.
Ego to program który uważa - ja jestem komputerem ...
Ale wkracza jądro i kasuje ego z pamięci (śmierć człowieka).

@pokrzywiony:
Ty teraz jesteś guru od RD ? Czy on ? Rok temu bardziej świadoma niż on była jego córka 20 letnia, a ty odkryłeś że koty nie piszą książek, twoim zdaniem przez to żeby kocięta nie popełniały błędów kotów dorosłych hahahaha ...........

@Koriolan: Serce Duchowe to procesor nie jadro systemu, Mylisz EGO z Duszą. :)

@pokrzywiony: nie daj się. Jak będzie podskakiwał wylej na niego zawartość nerek duchowych i poszczuj duchową wątrobą, albo nie, może cię rozboleć głowa, postrasz duchową wątrobianką i bezdusznym salcesonem. Załatwisz go i bez wiagry Ego mu nie wstanie.

@pokrzywiony: to tylko analogię, przykłady ...
Możesz przykładać co chcesz jak chcesz ...
Ja rozumiem to troszkę inaczej :-)))

@Koriolan:
A ja rozumiem co innego, dwóch no lifów, się wzięło za oceny "świadomości Boga " i psychologię, z tym że cała psychologia, jest ukierunkowana na funkcjonalność jednostki, panowie dysfunkcyjni.
To powinno zamknąć temat, 3 lata temu, a nie prowadzić do twoich i jego zachowań.
Musi się za was policja wziąć, no musi, tylko wnerwia mnie że nie mam czasu.

@Koriolan:
Co rozumiesz ? Wy się nadajecie na psychiatrię, jako pacjenci, bez, sąd i policja na głowie.

@Koriolan: Wiem rozumiesz EGO jak brud którym zarasta rurka przez którą płynie Życie ... :)
Jednak struktura EGO spełnia też pewne ważne funkcje, my nie jesteśmy zaprojektowani jak "kaczki" przez które ma Życie przelatywać, ale też musimy umieć z przepływającego przez nas Życia czerpać, inaczej staniemy się jak kanalizacja.
...
życie => potocznie rozumiany przebieg wydażeń
Życie => Energie witalne dzięki którym funkcjonujemy

@pokrzywiony: Masz rację z tym, że należy czerpać z płynącego przez nas życia ...
Ale to się właśnie dzieje. Z tym, że jeśli najpierw zaciśniesz się a potem CZERPIESZ to wyglądasz jak ... Serpico - prawie martwy od lat w sensie biblijnym.
"Niech umarli chowają umarłych"
Jeśli natomiast otworzysz przepływ życia na cały regulator to ... Masz z czego czerpać i życie w Tobie po pr ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: x...
Więc my jesteśmy bardziej jak jelito przez które coś przepływa i jednocześnie czerpiemy z tego życiodajne soki.
Heiterzy serpico i Hamilton są jak jelita z zaciśniętym na stałe zwieraczem ... Rozsadza ich :-)))
.
Dlatego Osho mówił .... Wyluzuj :-)))

@pokrzywiony: x...
"... przez które ma Życie przelatywać, ale też musimy umieć z przepływającego przez nas Życia czerpać, ..."
.
Dotarłeś do BARDZO ISTOTNEGO miejsca w którym warto zadać sobie pytanie ...
Czym jest TO przez co życie przepływa ?
.
Ja stwierdziłem jedynie, że przepływające przez nas życie karmi i nas.
Ale warto zadać pytanie ...
CZYM to jest przez co przepływa życie ?
.

@Koriolan:
A wy dotarliście do tego punktu:
https://capd.pl/pl/prognozy/16(...)017-rok
W sumie najbardziej Vivi, ale to trzeba być jednak naiwnym i głupim, na koniec wyskakiwała z nazwiskiem, tylko jej nazwisko gnije w tym także.

PRL nie był wieczny, Russkij Mi

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
To sobie przygotuj te rurki na skonstruowanie w miarę sensownej i umytej osobowości która się nie będzie jąkać co drugie zdanie, jęczeć co trzecie i odpowiadać na pytania, grzecznie i jasno, ograniczyłbym na twoim miejscu majtanie rękami w okół głowy w ramach leczenia.

@Koriolan:
Tak,tak powtarzaj że jestem martwy i lepiej też na szybko konstruuj jakąś osobowość, a tym czasem borem lasem, dalej możesz wspierać prawdopodobny rosyjski trolling, nie chodzi o Irminę, zaznaczę ci, bo tobie potrzebna jest mapa nawet do kibla.

@Serpico: nie przejmuj się ...
I tak Cię kocham :-)))

@Koriolan:
Ja nie mam czym, Krzywy jak zwykłe próbuje coś z tymi kalekami, w wieku 30 lat już grałem w kosza, do was słabo dociera cokolwiek.
A rosyjski trolling, trzeba pozamiatać jak najbardziej, ciebie także, nie przepadam za ludźmi którzy nie dość że plują na Polskę, to jeszcze z niech ciągną.
Żyjecie w swoich urojeniach, co mnie nie interesuje.

- Nie, no debilom nie odpowiadam ...
- Maniuś no uspokój się ...
- Nie, no mówię ci debil nic z tego nie zrozumi
- Ależ Maniuś, o co ci chodzi ...?
- Tym wszyckim dowciapnym co byli poważni, a tera udają poważnych bo byli dowciapni ...
- Och Maniuś ... spokoisz się?
- Nie, mówię NIE!

@podobny: nie mów, nie narobisz plotek.

Wyjaśnienie mądrego człowieka ... Czym jest ŚWIADOMOŚĆ.
.
https://youtu.be/wPIlp__kOmI
.

Dla tych co lubią naukowe wyjaśnienia ...
Nie obejrzałem i nie wiem jakiej są jakości ...
.
https://youtu.be/7xlgkf1HpXk
.

@Koriolan:
Ta ta, dalej pal głupa, a potem napisz że fizyka to iluzja, bo jej nie miałeś w łóżku.
Policja, sąd, komisja, to cię czeka, będziesz do końca życia wyjaśniał.

@Koriolan: he, he … paru profesorów próbowało podyskutować o świadomości i utknęło w świcie fizyki kwantowej.

Fizyka kwantowa na użytek świadomości? Po co, skoro, świadomość jaką mam teraz nie potrzebuje przeskoków kwantowych w atomach. Chyba, że świadomość to takie zjawisko emergentne, wynikające z miliarda miliardów przeskoków, dziejących się w tym momencie - coś na podobieństwo temperat

...  wyświetl więcej

@podobny: … świecie zamiast świcie, moda - a nie mogą … ha, ha, jak na 9 piwo, to i tak nieźle piszę ...

@podobny:
Kolejny fenomen, 2 godzinny film oglądnąłeś w 20 minut od wstawienia komentarza i już wiesz o czym jest, twój panie fizyk jak to Koriolan cię określił, jest krótszy :
https://www.youtube.com/watch?(...)E&t=43s
Może nie oglądają porno japońskiego i nie są pijani 7 dni w tygodniu i dlatego utknęli.

  Serpico,  13/02/2019

@podobny:
No proszę jak trafiłem, patol.Wyśmienicie, bo ci jeszcze dzięki alkoholowi mózg funkcjonuje, bez, jesteś PAPKĄ.

  Serpico,  13/02/2019

@podobny:
Bynajmniej zadbani panowie i nie stękają yy yyy na zadyszce od chlania.To jest w was dość dobre, skłonność do krytyki, parę luji zaniedbanych, ale krytykują, a jakże, yyyy .. yyy..... yyyyyy.....

Poza tym co ty w ogóle pijaczyno pieprzysz ? On mówi o innych rzeczach, strukturze mózgu , neuronach i się nie jąka stękając jak ty.

@podobny:
- Co napiszę, to mnie jakieś muchy obłażą … delirium tremens czy co?
- Dla jaśniejszego obrazu, pacnij Maniuś i mucha przestanie bzykać.
- Się zrobi! … ale patrz, tu znowu jakaś plwocina …!
- Maniuś nie bzykaj … ona nie zasługuje nawet na spluwaczkę ...

@podobny:
Spieprzaj menelu, się wziąłeś za krytykę, czegoś co nawet nie obejrzałeś, nie wspominając o sensowym wniosku.

@podobny: po wypiciu 12 głosujesz czy odrzucasz? A walkę z hejterami podejmujesz po przekroczeniu promila czy dwóch?

@podobny:
Oprócz wiru , tym jest świadomość:
https://www.youtube.com/watch?(...)z8EhOgY

dę ...... bdę.... i te przechlane oczy.

" he, he … paru profesorów próbowało podyskutować o świadomości i utknęło w świcie fizyki kwantowej."

To mają pecha he he no, hi hi, ha ha.

Ty to masz "life" i świadomo

...  wyświetl więcej

  Koriolan,  13/02/2019

@podobny: Są dwa pojęcia świadomości ...
1) to że nie śpimy
2) świadomość znajdująca się POD poziomem ego.
W tym artykule jest mowa o tym 2) pojęciu.
To, że nie śpisz i nie straciłeś świadomości to nie znaczy, że masz świadomość duchowa :-)))
To znaczy Ty masz obie świadomości :-)))
Ale np heiterzy - NIE.
No i ta druga świadomość MOŻE faktycznie składać się z miliarda, miliardów cząstek świadomości :-)))

@Koriolan: Te naukowe wywody sprowadzają się do eksperymentu myślowego https://pl.wikipedia.org/wiki/(...)dingera ... :)
Test lustra jedynie daje odpowiedź czy dana istota potrafi odkryć swoja od tego co widzi w lustrze, ale czy to jest test na świadomość, ten test lustra utożsamia świadomość z ciałem ? ..., a co z świadomośc ...  wyświetl więcej

@Koriolan: chyba już stracił świadomość, ale jutro odzyska tę pierwszą, a ty? Będziesz dalej beblał w koło o tym samym.

@Koriolan: Świadomość znajdująca się pod poziomem ego … ta duchowa? … próbuję to zrozumieć.

Ego znaczy tyle, że zawsze, niezależnie od okoliczności życia, dbamy - musimy dbać - o siebie. Nawet w najbardziej przewrotnej sytuacji życiowej, ego chroni nas przed utratą życia. I świadomość potrzebna jest nam, by ego trwało. Czy tzw. duchowa świadomość jest inna? Czy pod płaszczykiem idei dobra

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: nie słyszałeś co mówił guru Kori? Fizyka nie istnieje, jest iluzją.
- miałeś fizykę w łóżku? A kota w łóżku? No, no to się uspokój.
- a taki Koriolan istnieje? Nie istnieje, bo ja go nie miałem w łóżku, a ty?
Jak go miałeś to sobie pijcie z dzióbków pozamaterialnej świadomości . , co mi do tego, a jak nie, to też gadasz z obrazem albo lustrem. O mój Boże i tak możecie całymi dniami i ozory wam nie puchną.

@pokrzywiony: he he he ...
Dobrze to określiłeś ...
Ja nie mogłem wysłuchać tego dłużej niż pięć minut ...
Pieprzenie :-))))

@podobny: Mirek ...
Posłuchaj sobie SWÓJ WLASNY klip "Wir" ...
Dać Ci link ?
.
Tam SWIETNIE wyjasniasz co to jest świadomość. Nazywasz to SPOKOJEM lub 4-tym wymiarem ...
JUZ to rozumiesz ... Tylko przypomnij sobie :-)))

  Koriolan,  13/02/2019

@podobny: "to samo świadome ego - tylko w innym przybraniu ... tak myślę."
.
Ja myślę tak jak Ty w klipie "Wir".
Jedni - żyją w/g ego. Ci czepiają się życia jak tylko mogą.
Inni PUŚCILI walkę z wirem. Mają spokój. O nic nie muszą walczyć. Mogą oddać SIEBIE za życie drugiego. Zasłonić kobietę przed strzałem lub do łódki wpuszczać tylko kobiety i dzieci gdy okręt tonie ...
To prawdziwe zdarzenia :-)))

@podobny: krótko ...
TAK ...
Ego i świadomość duchowa to dwie przeciwstawne rzeczy ...
Jak ...
Miłość i lęk
Dobro i zło
Życie i śmierć
Wyrażanie siebie i hejt
I mnóstwo innych rzeczy :-)))

@Koriolan: ci najbardziej biegli i przebiegli w tej świadomości swoje kobiety wysyłają do Niemiec do pracy i szukają zatrudnienia. Dla tych swoich kobiet na drugą połowę dnia by troskliwie zasłonić te kobiety przed nudą, sami zaś harują na eioba pierdoląc po 16 godzin na dobę pierdolety o świadomości i swej trudnej walce z hejterami. To najprawdziwsze zdarzenia :-))) Znasz takiego, hahahahahahaha

hahahahaha - reasumujc krótko : - przypominanie ci tego jest mową nienawiści, z którą musisz tak dzielnie walczyć za pieniądze z budżetu, które płacą w postaci podatków ci hejterzy byś mógł walczyć z nimi syty na eioba całymi dniami..

@Koriolan:
No tak, jak ktoś mówi sensownie i na dodatek jest umyty , to znaczy że pieprzy, Podobny guru, fizyk, daj mu daj, pewnie nie pamięta, pamięta tylko ceny alkoholu w Anglii, ale to będzie menel u la la.
Ale na to czekasz co ? Aż dobije do was, nic się nie martw dobije.
cytuję Koriolan:
"Zasłonić kobietę przed strzałem lub do łódki wpuszczać tylko kobiety i dziec ...  wyświetl więcej

@Koriolan: "Inni PUŚCILI walkę z wirem. Mają spokój. O nic nie muszą walczyć. Mogą oddać SIEBIE za życie drugiego. Zasłonić kobietę przed strzałem lub do łódki wpuszczać tylko kobiety i dzieci gdy okręt tonie ... 
To prawdziwe zdarzenia :-))) "-Oj Korciu, Korciu.Nawet nie zdajesz sobie sprawy ile ukrytego ego kryje się za tak chwalebnymi czynami.

@Koriolan:
Ale wy jesteście tandetni, jeden zachlany browarami , 9 sztuk w środę, żeby choć to weekend był, dlatego że jakiś makler uśmierca ludzi, takie typowe myślenie alkoholika, aaaaa ten świat taki zły .... ludzie źli .. to się nachleję i pójdę spać.Ty, typowy poświęcający się i powtarzający 3 lata że nie urodziłeś się by spełniać czyjeś oczekiwania, a teraz raptem bohater, bohater ran ...  wyświetl więcej

@szubrawiec: a ile musiał się nawalczyć nasz Korciu ze swoim EGO by móc teraz pisać o sobie z wyższością. Hahahahahaha. O kuźwa, co za pusty dzban.

@szubrawiec:
Jego "tate" był oficerem PRL, zaraz się okaże że ZOMO i że on strzelał i będzie to owszem chwalebne, tylko nie dla niego, od RD mu się pomyliło.

Albo na sympatii, choć nie, za sympatię trzeba płacić, to raczej nie, gdzieś na którymś portalu, poznał żonę policjanta, może tak być.

Nie ... czekaj wiem ... specjalnie te kobiety na łódkę, żeby nie siedzieć tyle na tych randkach, dlatego bez facetów , tylko gdzie to tak ? Syria ?

@Serpico: Witaj Pincerku:-)Co tam u Sowizdrzała? Gdzieś tu wspominałeś, że gadasz z nim prywatnie.Pozdrów go ode mnie.

@Serpico: cena zboża jest chyba relatywnie najniższa w historii, ale jakiś makler pstryk, cena skacze 5 krotnie i miliony ludzi umiera. Bo wpierw zboże do browarów i gorzelni, a potem kobiety i dzieci. Hahahahaha - co gorzoła robi z idotopodobnymi.

@szubrawiec: chyba ma się dobrze. Sam możesz go pozdrowić
http://www.eioba.pl/gwizdun
a to co miał do przekazania to już powiedział:
http://eiba.pl/375tl

@szubrawiec:
Cześć :), wszystko ok myślę :), niezmienny, raz na jakiś czas wpada, jak będzie to pozdrowię, on czasem zagląda, ale na offline, może sam zobaczy też.

@Hamilton:
Nie mógł się zalogować tam, nie pamiętam czemu, dlatego jak zagląda to offline.
Zboże to podobny rzucił tak o, nie ma znaczenia co, ważne że świat jest negatywny, a skoro jest negatywny, to on się napije, typowe myślenie alkoholika.

@Serpico: ma gdzie wyladować swoje frustracje. Hahahaha - przynajmniej ma doborowe i świadome swej wyższości towarzystwo.

  Koriolan,  13/02/2019

@szubrawiec: "... za tak chwalebnymi czynami."
Hmm ...
Skoro tak mówisz ... Pewnie wiesz co mówisz ...
To fajnie :-)))

@Koriolan: "Zasłonić kobietę przed strzałem lub do łódki wpuszczać tylko kobiety i dzieci gdy okręt tonie ... ".
Założę się, że ty byś kobietę puścił przodem nawet na polu minowym. Reasumując - widać w tobie odwagę, rycerskość, determinację i ......... pracowitość.

@Koriolan: Ja mundry Korciu:-)A słyszałeś o świadomym psie?
-Masz mądrego psa-powiedział pewien człowiek, widząc swego przyjaciela grającego w karty z psem.
-Nie jest tak mądry, na jakiego wygląda-odpowiedział właściciel.-Za każdym razem, gdy dostaje dobrą kartę, macha ogonem.

  Koriolan,  14/02/2019

@szubrawiec: tak
Słyszałem ten kawał :-)))

@Koriolan: … jest taki stan, który uwalnia od wszystkiego … szczególnie od samego siebie. Sama konstrukcja wiru jest dynamiczna i prowadzi do takiej refleksji. Jak w utworze muzycznym, gdzie jest kulminacja kakofonii dźwięków i … zatrzymanie, zawieszenie w ciszy, wszechogarniającej ciszy i uspokojeniu ...

Jeszcze inne wyjaśnienie Świadomości ...
.
https://youtu.be/qNwXw43up8E
.

@Koriolan: jeszcze inne wyjaśnienie Kori:
http://eiba.pl/375tl
mnie się już nie chce kopać z mułem.

@Koriolan:
https://fightthenewdrug.org/5-(...)-worse/
Napisz do niego mail co sądzi na ten temat, dodaj picie w samotności i zacznij pisać do Podobnego, te twoje pierdoły, jak człowiek buduje "siebie" jako "dobrego", sobie też przeczytaj, tylko najpierw sobie przypomnij co w życiu robiłeś ...  wyświetl więcej



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska