JustPaste.it

Wizytówka firmy co powinna zawierać?

Wizytówka firmy- darmowa promocja w internecie.

Wizytówka firmy- darmowa promocja w internecie.

 

Wizytówka firmy.

Nie ma już firmy, która nie ma własnej strony internetowej. Taką stronę mają nawet firmy małe, jednoosobowe.

Strona daje firmie darmową reklamę w internecie, kontakt z klientami, możliwość wystawienia aktualnej oferty, pokazanie własnej siedziby ze zdjęciami oraz mapę dojazdu do siedziby.

W celu założenia strony firmowej trzeba wykupić hosting i własną domenę. Hosting wybiera się w zależności od jej wielkości i przyszłej ilości odwiedzających.

Domena powinna być własnością danej firmy, zarejestrowana i posiadająca w nazwie słowo kluczowe z jej działalności. Na przykład, jeżeli zajmujemy się myciem okien, to wskazane byłoby, aby te słowa znalazły się w nazwie domeny. Łatwiej później jest ją pozycjonować.

Mniejsze firmy i te jednoosobowe mogą założyć stronę firmową za darmo. Jest dużo takich miejsc, a niektóre z nich są wymienione w tym artykule strona za free

wizytówka firmy

Świetnym pomysłem jest dodanie do strony firmowej firmowego bloga, jest to dobrze postrzegane przez Google i wzbudza zaufanie internautów.  Można na nim zareklamować własne produkty, przedstawić firmę z pozytywnej strony, ze zdjęciami i filmami, zaprezentować swoich pracowników....

Bardzo ważną rzeczą jest promocja strony firmowej. Im więcej znajduje się odnośników w internecie, tym nasza strona jest wyżej klasyfikowana w wyszukiwarkach. Warto dodać ją do wieloletnich katalogów firm, ponieważ dużo osób właśnie tutaj szuka wykonawcy lub producenta.

Dobrze jest również założyć za darmo stronę firmową na facebooku, która może posłużyć nam do kontaktu z klientami, prezentacji swoich wyrobów czy usług. Facebook jest obecnie największym portalem social media na świecie skupiających miliony użytkowników. Warto się postarać i umieścić nasze przedsiębiorstwo właśnie tutaj. Można tutaj wykupić kampanię reklamową, która jest uważana za najbardziej skuteczną i przynoszącą największe zyski ze sprzedaży.

Istnieje kilka zasad, które należy przestrzegać, aby ustrzec się błędów.

Wygląd estetyczny, ładne zdjęcia- powinien przyciągać osoby odwiedzające, wzbudzać zaufanie i zachęcać do zakupu.

Nasza strona powinna być responsywna- czyli dopasowana do telefonów i tabletów.

Dobrze, jeżeli będzie wykonana w technologii AMP html, czyli szybko ładujące się strony zapisywane na serwerach Google. Klient ucieka ze strony, która ładuje się długo, a wyszukiwarki obniżają jej pozycję w rankingach.

Internauta czyta właściwie tylko nagłówki i górną część strony. Jeżeli nie znajdzie tego czego szuka odchodzi. Należy postarać się o umieszczenie najważniejszych informacji i słów kluczowych, na których nam zależy właśnie w nagłówkach i wytłuszczeniach na samym początku.

Słowa kluczowe powinny się znaleźć również w meta descripion, wyszukiwarki właśnie według tych słów ustalają swoje rankingi.

Bardzo ważną rzeczą jest linkowanie wewnętrzne, czyli umieszczenie linków wewnątrz serwisu do innych artykułów lub podstron. Zachęca to użytkownika do odwiedzenia innych stron i zmusza roboty wyszukiwarek do indeksowania naszych zasobów.

Dobrze zrobiona strona firmowa potrafi generować duży ruch i sprzedaż naszych wyrobów czy usług. Warto nawet zapłacić fachowcowi, by potem móc cieszyć się dobrymi wynikami przez długie lata.