JustPaste.it

Obsługa klienta w kursach internetowych

Obsługa klienta stanowi czynnik stosowany przez pracowników, aby przekonać klientów, poprawić wizerunek danej marki, zwiększyć ilość pozytywnych opinii o firmie.

Obsługa klienta stanowi czynnik stosowany przez pracowników, aby przekonać klientów, poprawić wizerunek danej marki, zwiększyć ilość pozytywnych opinii o firmie.

 

Sprzedaż produktów lub usług dla klientów, którzy są z nich zadowoleni, rodzi nowych klientów – zatacza się nieskończone koło, do którego dochodzą nowi i zwiększają twoje zyski.

Szkolenia mają za zadanie wpoić dwa podstawowe założenia - zadowolony klient to najlepsza reklama, a jeden zadowolony klient jest lepszym rozwiązaniem niż 10 niezadowolonych.

Głównym celem każdej firmy jest zdobycie i utrzymanie klientów, którzy chcą odczuć zadowolenie w kontekście ich obsługi przez pracowników danej firmy, oraz poczuć „zysk” tego, że wybrali właśnie twoją firmę.

Wysoka kultura obsługi klienta może zaowocować przemianą nowych klientów w lojalnych i stałych. Wzrośnie także ilość sprzedaży w kontekście dotychczasowych klientów. Gdy będą oni zadowoleni, to sami będą reklamować twoją firmę.

Udział w kursie spowoduje wzrost kompetencji i uzyskanie praktycznej wiedzy na temat obsługi klienta, m.in. jak dbać o jego zadowolenie oraz jak oddziaływać na jego emocje w interakcjach prezentacyjnych twojej marki, produktów lub usług, które posiadasz w swoim asortymencie sprzedażowym.

Podświadomość bombardowana pozytywnymi sugestiami na temat Twojej firmy oraz oferty, którą mu przedstawiasz zaowocuje jego zaufaniem. Natomiast odpowiednie wzorce lingwistyczne z pewnością ci w tym pomogą.

Profesjonalna obsługa klienta

Rynek obfituje w ogromną konkurencję. Wygrywają tylko te firmy, które w jakiś szczególny sposób się wyróżniają. Nie tylko swoją ofertą oraz jakością oferowanych usług, ale także sposobem podejścia do kontrahenta. Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj podstawa.

Wiele firm ma świadomość, jak ważna jest profesjonalna obsługa klientów, dlatego do tego aspektu przykłada ogromną wagę. Nie tylko szkoląc kadrę zarządzającą, ale przede wszystkim decydując się na szkolenie pracowników, osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i których zachowanie staje się wizytówką dla firmy.

Korzyści wynikające z e-szkolenia

Podstawę stanowi zrozumienie oraz ocena roli, jaką w procesie obsługi klienta odgrywa sprzedawca. Tuż za nią jest mobilizacja do podjęcia odpowiedzialności za swoją pracę oraz za to, co się mówi.

 

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie:https://lean-management.pl/uslugi/szkolenia/szkolenia-5s/szkolenie-z-organizacji-stanowiska-pracy-metoda-5s/