JustPaste.it

Do promowania jakich usług i produktów najlepiej wykorzystać banery reklamowe?

Reklamy zewnętrzne jak banery reklamowe, billboardy czy nośniki są bardzo popularne w dzisiejszych czasach - zdecydowanie bardzo popularne.

Reklamy zewnętrzne jak banery reklamowe, billboardy czy nośniki są bardzo popularne w dzisiejszych czasach - zdecydowanie bardzo popularne.

 

Można nawet powiedzieć, że są już nieodzownym elementem kreacji przestrzeni miejskiej i wokół druk. Pytanie jednak jest bardzo podstawowe - czy na pewno każdej firmie przysłużą się takie banery reklamowe?

Charakterystyka banerów reklamowych

Na początek zastanówmy się, czym w ogóle są takie banery reklamowe i jaka jest ich funkcja. Otóż banery reklamowe mogą przyjąć formę płacht, zawieszonych na płotach, ścianach itd. To klasyczne i najbardziej popularne banery. Dzisiaj jednak druk banerów reklamowych, druk wielkoformatowy oferuje nam także wiele innych możliwości. Przede wszystkim zatem formą banerów reklamowych są także banery wyświetlane na skrzyżowaniach, budynkach galerii handlowych czy nawet czasami mówi się, że podłużne reklamy na środkach komunikacji miejskiej też są jakąś formą baneru reklamowego.

Banery jako doskonała forma reklamy

Wracając jednak do meritum artykułu - w jakich przypadkach baner naprawdę świetnie się sprawdzi?

1)  Banery reklamowe nakierowujące

Przede wszystkim doskonałe są banery, które pomagają kierowcom czy przechodniom skierować się w stronę danej usługi. Do takich banerów zaliczy się np. baner z napisem "Restauracja Kaczy Śpiew wita. Już za 200 m skręć w prawo". Taki baner powieszony obok drogi, pomoże nam zwabić głodnych kierowców, którzy bez tej formy reklamy nawet nie wiedzieliby, że tutaj jest jakaś restauracja.

2)  Banery reklamowe lokalizujące usługę

Warto także zwrócić uwagę na banery, które pomagają nam zlokalizować jakąś usługę. Tutaj doskonale sprawdzają się banery z samym logo czy nazwą firmy, które umieszczone są np. nad sklepem czy na galerii handlowej, w której ów sklep się znajduje. Dzięki temu klient szukając nawet tylko podobnego sklepu, zauważy nas i tu skieruje swoje kroki.

3)  Banery zwiększające świadomość marki

Banery to także reklama zewnętrzna, która doskonale zwiększa świadomość marki. W jaki sposób? Trzeba jednak nadmienić, że z tej funkcji powinny korzystać raczej większe firmy, które już odpowiednio się wypromowały i jedynie chcą podtrzymać swój wizerunek. Wtedy loga w postaci banerów, wyświetlające się na budynkach, tworzą specyficzny krajobraz wielkiego miasta i powodują, że przechodnie ciągle kojarzą nasze logo. Co więcej - jeśli umieścimy je umiejętnie np. w pobliżu znanego z filmów skrzyżowania, podświadomie nasi klienci połączą nasze logo z czymś ze świata gwiazd, czymś lepszym. Warto wykorzystać tę funkcję banerów.