Login lub e-mail Hasło   

Nie ufam ci Jezu.

Kto lubi żyć jak niewolnik?
Wyświetlenia: 201 Zamieszczono 12/06/2020

Nigdy nie lubiłem idei bycia obserwowanym i rozliczanym ze swoich myśli, słów, uczynków czy też zachowania. 
Wystarczająco ciężko żyć w poddaństwie fizycznym np. użerać się z chorobą, długami pieniężnymi, trudną sytuacją rodzinną, nie satysfakcjonującą pracą czy też jej brakiem.... - problemów można wymieniać bez końca. Nie lubię czuć się źle, nie lubię czuć się przygnieciony sytuacją na którą nie mam zbyt wiele wpływu lub której rozwiązanie zajmie sporo czasu, zdrowia czy pieniędzy. 
Wydaje mi się że nikt poza gronem masochistów, tego nie lubi. 
Lubię gdy mój wysiłek, moje działania, słowa czy też myśli poprawiają moją ogólną sytuację życiową - gdy widzę pozytywne wyniki swojej pracy, gdy mogę z zadowoleniem przyznać że mam siłę do zmian, że ja to uczyniłem za pomocą własnych rąk. 
Każde takie udane działanie buduje zdrowe poczucie wartości, własnej mocy sprawczej, perspektywy coraz większej wolności i szczęścia. 
Nie potrzebuję Jezusa by żyć. 
Nie potrzebuję jego troski i pozwolenia do działania. Nie chcę i odrzucam nadzór nad sobą, spowiadanie się, strach przed nieznanym, jeszcze nie odkrytym. 
Pamiętam słowa katechetki, gdy w szkole podstawowej tłumaczyła nam by nie "grzeszyć" bo każdy grzech, zły uczynek to jak gwóźdź wbijany w ciało Pana Jezusa. 
A chyba nie chcesz by przez ciebie cierpiał Bóg? 
 
 
Pamiętam jak tłukli mi do głowy by spowiadać się ze swoich "grzechów", jak nieładnie jest robić "to i tamto" i jak to cudownie lekko czuć się po wyznaniu swoich przewinień. 
Pamiętam jak nienawidziłem chodzić do konfesjonału, klękać przed jakimś obcym kolesiem i mówić co też złego nawyrabiałem. Było to absolutnie poniżające ale myślałem że tak trzeba. 
Dziecięca świadomość nie potrafiła wtedy jeszcze pojąć i rozróżnić pomiędzy odmiennymi konceptami Boga - nie potrafiła powiedzieć czym on właściwie jest i czemu miałby się na mnie gniewać. 
Czemu z jednej strony mówiono że Bóg jest ogromnie kochający i wybaczający a z drugiej, straszono piekłem gdy przeciwstawisz się "jego" woli....?
Jak powiedział John Watson : "Dajcie mi dziecko spłodzone przez dowolną parę rodziców i dajcie mi pełną kontrolę nad środowiskiem, w jakim będzie ono wzrastać – a sprawię, że wyrośnie na wybitnego uczonego, artystę, politycznego przywódcę, czy też, jeśli tylko będę tego chciał, zostanie pospolitym przestępcą." 
 
 
Zamiast zachęcać dziecko do odkrywania siebie - uczono go strachu przed sobą, posłuszeństwa wobec autorytetów, niechęci do siebie, poczucia winy, grzeszności... 
Uczono mnie modlić się, prosić by coś otrzymać i wytrwale oczekiwać, będąc karnym i grzesznym - zamiast aktywnie działać by coś mieć, korzystać ze swojej siły. 
 
Byłem jednym z niezliczonej ilości dzieci poddawanych kościelnej indoktrynacji, dzieci, których psychikę urabiano by w przyszłości nie potrafiły myśleć same za siebie. 
Na szczęście podrosłem i dzięki nowym doświadczeniom, zupełnie nie pasującym do teorii świata według księżulków - udało mi się wyzwolić swój umysł spod władzy tej czarnej mafii. 
Wiem jednak że nie każdy miał tyle szczęścia co ja. 
Więc jeśli nie pasuje ci kościół, nie pasuje ci to co robią i co mówią, twierdzą że musisz robić czy czuć - rzuć to gówno w cholerę. Nie musisz nosić na swoich barkach żadnego krzyża, nie musisz poniżać się przed facetem w sukience (który prawdopodobnie ma na sumieniu znacznie więcej niż ty...) - wystarczy że sam zastanowisz się czy to co robisz jest dobre czy też złe. 
Czy będziesz to kontynuował czy też nie. Bo to ty odpowiadasz za siebie i za swoje czyny, jako osoba dorosła - nie "Jezus". 
Jezus nie istnieje. 
Jezus to wyobrażenie, które zaczęło żyć własnym życiem w twojej głowie, które przyjęło się na żyznym gruncie dziecięcej wyobraźni i niewinności, które rosło pasożytując na twojej energii. Jeśli porównać umysł do systemu komputerowego, "Jezus" jest wirusem, szkodliwym programem rozpowszechniającym się kosztem niezależności umysłowej swojego nosiciela. (Jeśli jesteś zainfekowany, prawdopodobnie już szykujesz się by agresywnie odrzucić ten tekst)
Nie głoś więc "dobrej nowiny", najlepiej stań przed lustrem i zastanów się co ci się w sobie nie podoba. 
I zmień to. Nie potrzebujesz do tego ani kościoła, ani Jezusa czy też innej myszki miki.
 
-A co jeśli Jezus, jednak istnieje?
Wtedy należałoby sprawić by przestał. Wolny człowiek nie żyje w poddaństwie. 
 
 
..............................................................................
 

Podobne artykuły


12
komentarze: 4 | wyświetlenia: 1330
11
komentarze: 278 | wyświetlenia: 1185
10
komentarze: 75 | wyświetlenia: 735
10
komentarze: 195 | wyświetlenia: 616
9
komentarze: 31 | wyświetlenia: 778
8
komentarze: 1 | wyświetlenia: 444
8
komentarze: 110 | wyświetlenia: 841
8
komentarze: 6 | wyświetlenia: 747
 
Autor
Artykuł



  Hamilton,  12/06/2020

Największym kretynizmem jest to, że w tym akcie skruchy musi być obecny ksiądz. Inaczej możesz się zajęczeć z żalu na śmierć i wszystko na nic. Hahaha - a on da ci na pokutę wyklepać 3 zdrowaśki i pozamiatane. Droga do nieba wolna. To jest oszustwo dwóch tysiącleci.

Masz pewność że poznałeś prawdziwe nauki Pana Jezusa, czy tylko ich religijną karykaturę wygenerowaną na potrzeby rodziców i dorosłych, by dzieci nie sprawiały problemów ?

Pojmowanie Boga kategoriami surowego sędziego jest kłamstwem, z jednej strony straszą, a drugiej obiecują gruszki na wierzbie, a ty se kombinuj dzieciaku co w tym wszystkim jest grane. Tak na prosty logiczny rozum jeśli

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
To jednak ma wady ? Ostatnio wady były efektem działania ludzi wbrew Bogu.Jesteś pewny że wiesz co piszesz ?
Generalnie znów nuda, większość "grzechów" to prawo świeckie tak czy inaczej.
A żreć i chlać ponad miarę nie należy i są haahahhhaa przykłady hahahahahh
Obu rzeczy, na marginesie ten pan który stworzył behawioryzm, nie znał ciebie hahahhaha .... ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Tak, tylko które "nauki Pana Jezusa" są tym prawdziwymi?
Bo różnych tłumaczeń, wersji było cale mnóstwo, minęło też 2 tysiące lat od domniemanego życia Jezusa i jego cudów.
Ponadto istnieją inne powiedzmy "kodeksy moralne" odmiennych ludów, znacznie lepiej spełniające potrzeby trzymania populacji w ryzach - bo ciężko mówić o jakimś zbawieniu.
Jedyne zbawienie jak ...  wyświetl więcej

@Henear:
Co dla Ciebie znaczy rozwój człowieka ? Była dziewczyna skończyła fizykę optyczną, w niczym jej katolicyzm nie przeszkadzał, kuzynka jest doktorantką ekonomii, widomą, prawdziwą i pracującą.
Mogę jeszcze parę podać, jako ateista. Biorąc pod uwagę "rozwój" części eiobowych wielbicieli Jezusa, to faktycznie może wyjść że rozwój jest zahamowany, ale to nie jest ogół, ortodoksja ...  wyświetl więcej

@Henear: "Tak, tylko które "nauki Pana Jezusa" są tym prawdziwymi?"
Te nauki trzeba poszukać w sobie, jesteśmy w samym środku wojen ideologicznych o tron o mamy do czynienia z porozrzucanymi chaotycznie kawałkami prawdy pomieszanej z chaotycznymi kłamstwami. Nasza sytuacja wygląda jakbyśmy chcieli ułożyć jeden prawdziwy obraz z milionów puzzli wymieszanymi z miliardami puzzli pochodzących f ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: no ty jadasz z Panem Bogiem na tej samej stołówce z samej miski to wiesz. Łyżki na łańcuch zapnij, by ci wszystkiego nie tego. A u Pana Boga jak sw. Piotr w dom to Mariol do szafy. Taki masz altoritet. Cała nadzieja w tobie, że wykopiesz z nosa te miliardy brakujących puzzli.

@Serpico: Absolutnie mi twoja kuzynka w niczym nie wadzi :). Fajnie że jej się udało i wiedzie.
Generalnie ile ludzi, tyle różnych celów - jednak gdy przyjmie się jakiś system wierzeń jako niepodważalną prawdę, zostaje się do niego ograniczonym. Jest to subtelne ograniczenie, jednak realnie wpływające na osobę, która ten system przyjęła. Można to uznać za taki paradygmat, cały czas działają ...  wyświetl więcej

@Henear: "Uważam że by dalej rozwijać się jako człowiek, koniecznym jest odrzucenie go."
Problem w ty że błędem by było wywalenie wszystkiego jak leci do kosza, bo w tych religiach są też dobra kawałki których potem będzie brakować. Na chwilę obecną nie wiemy które są dobre, a które złe do odrzucenia dopóki nie wróci do nas Boża intuicja jesteśmy ślepi. A wybranie wszystkiego od początku oz ...  wyświetl więcej

  Serpico,  12/06/2020

@Henear:
Hm .. 10 przykazań, oprócz musu wyboru tego Boga, jakoś specjalnie człowieka nie ogranicza, wiem że Ci nie przeszkadza, ja mam wrażenie, że Ty spotkałeś samych oszołomów.
Zmiana.... uwierz w obu zawodach się nie da stać w miejscu, musisz się rozwijać, inaczej spadasz w dół, musisz nadążyć.

Jest różnica, między nasiąkniętymi Biblią, a takimi zwykłymi wierzącymi. Na ja

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Dla rozrywki modduję sobie gry.
Ściągam z internetu różne modyfikacje stworzone przez różnych twórców - czy to grafiki czy przedmiotów, czy treści.
Mieszam je ze sobą, miksuję - wszystko to na oryginalnym silniku. Jeśli wszystko działa to super, udało mi się wzbogacić swoją rozgrywkę o nowe treści i mogę w nowy sposób cieszyć się grą.
Jednak nieraz zmiksuję rzecz ...  wyświetl więcej

@Henear: "Ponadto istnieją inne powiedzmy "kodeksy moralne" odmiennych ludów, znacznie lepiej spełniające potrzeby trzymania populacji w ryzach - bo ciężko mówić o jakimś zbawieniu."

By kodeksy moralne działały, potrzebna jest wola ich przestrzegania ... Więc co byś proponował po za "łamanie kołem", by chciano przestrzegać kodeksu moralnego wbrew osobistym korzyściom ?

Jakkolwiek n

...  wyświetl więcej

  Henear,  12/06/2020

@Serpico: Są różne rzeczy dla różnych ludzi.
Jeśli ktoś czuje że potrzebuje wiary w Jezusa i zapoznał się ze wszystkim co się z tym wiąże, podjął własną, samodzielną decyzję o tym by przynależeć do tej wiary i kierować się w życiu jej zasadami - to super, nic mi do tego.
Jeśli tylko innym pozostawia ten sam wybór by nie wierzyć, by móc żyć według innych wartości - oczywiście społecznie akceptowalnych.

  Hamilton,  12/06/2020

@pokrzywiony: od ciebie oczekujemy odpowiedzi a nie pytań. To ty tu brylujesz gigantyczną wiedzą i doświadczeniem czerpanym z równań samego Boga i algorytmów zaszyfrowanych w Biblii. Ty się nie wstydź. Wyginaj śmiało ciało.

@pokrzywiony: W obecnej chwili jest taki burdel na kółkach że żadne rozwiązanie nie wydaje się dobre.
Nie uważam żeby istniały jakieś cudowne rozwiązania, niech ludzie nauczą się myśleć i odpowiadać za siebie to już będzie bardzo dużo i da jakąś podstawę do teoretycznych globalnych zmian na lepsze.

@Henear:
"Ściągam z internetu różne modyfikacje stworzone przez różnych twórców - czy to grafiki czy przedmiotów, czy treści.
Mieszam je ze sobą, miksuję - wszystko to na oryginalnym silniku. Jeśli wszystko działa to super, udało mi się wzbogacić swoją rozgrywkę o nowe treści i mogę w nowy sposób cieszyć się grą.
Jednak nieraz zmiksuję rzeczy, które są ze sobą sprzeczne lub wy ...  wyświetl więcej

@Henear:
Aaa widzisz, to ważne pewnie, owszem to się tyczy obu, a na kształt obecny tematu religia w Polsce, to raczej wpływu nie mają, bo jaki ?
Nikt ze znanych mi w real, katolików, nic mi nigdy nie narzucał, a wiedzą że jestem ateistą, tylko eioboszmarki koszmarki, są typami narzucającymi, znanymi mi.

@Henear: "odpowiadać za siebie" Do tego trzeba dojrzeć, to nie jest tak siup ..., przecież gostki po 40 wykazują cechy 4 latków, tak że nie tylko metryka czy matura jest dowodem dojrzałości.

@pokrzywiony: u ciebie typowa postawa safanduły czekającego aż inni coś zrobią, rozpiszą na dekady, będą realizować, wdrażać, mnożyć i dzielić. A Mariole będą czekać z rozdziawionymi buziami, bo im się należy. Czego ty kuźwa oczekujesz.? Masz łeb i dwie ręce. ? Zrób wreszcie coś z tym zamiast biadolić i ględzić. Każda ciula umie chodzić koło ula i beczeć, że miodu brak.

@Henear:
On nie wie co to są mody, saper, to najwyżej hahahahah ........
Przegrał w pasjansa z Windows 98 :P

  Serpico,  12/06/2020

@pokrzywiony:
Gdzieś tu widziałem typa, który ma 60 lat i się zastanawia kim jest, kolegę ma, kolega jest naukowcem, stawia kota przed lustrem i bada reakcje.
Serio coś takiego widziałem.Jest to powiedzmy na poziomie 10 latka, także rozwinięte chłopaczyska haaahahahhah

Aaa obaj mają zarobki kieszonkowego 18 latka, także ciężko określić w sumie poziom.

@Serpico: No, mi głównie nie pasuje polityka kościoła automatycznie włączającego wszystkich do siebie jako wierzących, finansowanie państwowe poprzez fundusz kościelny, to że nie płacą żadnych podatków, to że robią z tej wiary dochodowy biznes via radio czy kupno spółek. Afery pedofilskie, nauczanie szkolne jako przedmiot, agitacja polityczna.... można by wymieniać.
Wolność Tomku w swoim domku, ale niech kuźwa nie robią z Polski swojego poletka uprawnego bo to nie ich domek.

  Serpico,  12/06/2020

@Henear:
Ale mi to też nie odpowiada, co nie zmienia że kościół ma ileś instytucji które odciążają państwo, poza tym, jest sprawa mienia kościelnego, zwróconego po PRL, dlatego to nie jest proste, nie rozwiąże się to za mojego życia, być może nawet za Twojego także nie.
Nie odpowiada mi w drugą stronę robienie z tego głównego problemu Polski jako kraju.

Afery pedofilskie są d

...  wyświetl więcej

  Henear,  12/06/2020

@Serpico: No cóż, głównym problemem na pewno nie jest.
Jednak jest jednym z wielu, które jeśli pozostawione w obecnej formie - z czasem tylko pogorszą sytuację.

@Henear:
Jaką dokładnie ? Zobacz przykład Szwecji, tak naprawdę sekularyzacja tam wniosła dokładnie nic.Czechy tez się dużo nie zmieniły.
Ja jestem ateistą, także dla mnie by byłoby lepiej przecież, tylko to jest nie do wykonania, samo przeniesienie z kościelnych instytucji na państwowe, by nie dość że zajęło czas, to także by kosztowało.

Majątek po PRL, nie ma opcji żeby zos

...  wyświetl więcej

@Serpico: W artykule raczej zwracam się do osób, które mają problem z wiarą, nie pasuje i uwiera ich w światopoglądzie. Wszystkich takich zachęcam by zrzucili ten "krzyż".
Można być dobrym człowiekiem i nie wierzyć lub wierzyć w coś innego, bardziej sprzyjającego życiu i radości z niego.
Dyskusja o teoretycznej sekularyzacji społeczeństwa i jak miało by to wyglądać jest ciekawa, jednak myślę że zmiana powinna najpierw odbyć się na poziomie jednostki.

@Henear:
Inaczej, kiedyś przy dyskusji z Sicińskm, napisałem że jest konkordat, ustawa o związkach wyznaniowych, a dalej są przywileje, KRK ma wszystkie, reszta związków, dużą część.Napisał mi że Adwentyści nie mają związku z konkordatem, owszem nie mają bezpośrednio, ale gdyby konkordat zniknął, następnie ustawa została tak sformułowana, że nie byłoby dokładnie żadnych przywilejów, znika r ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/06/2020

@Serpico: to pewien proces. Kiedyś prawo kanoniczne pozwało na małżeństwa z 12 letnimi dziewczynkami. (Królowa Jadwiga i Jagiełło). Więc i w mentalności wczesna inicjacja seksualną nie była aż tak wielkim grzechem. Zresztą za gwałt z reguły kobieta była winna. To je stygmatyzowano. Przemoc w rodzinie była normą a nie patologią. To niczyja wina. Po prostu tak to się zmienia. Przestępców wieszano cz ...  wyświetl więcej

  Serpico,  12/06/2020

@Hamilton:
Homoseksualiści ? No tak, tylko kim są, tu był ten radosny "psycholog', Henryk Lipski, a to nie katolik, z jakiego kościoła był nie chciał się już przyznać, Budzyński formalnie był byłym księdzem.
To znaczy on twierdził że jest psychologiem, czy też psychoterapeutą.

Pewnie masz rację, co jakby nie zmienia że porno z dziećmi, dokładnie z dziećmi, było do nie dawna l

...  wyświetl więcej

@Serpico: ja mówię, że społeczna ocena homoseksualizmu się zmienia. Mój stosunek do tego też jest inny niż kiedyś. Jeszcze 20 lat temu polityk homoseksualny zostałby zlinczowany. A kretyni zawsze byli, są i będą.

@pokrzywiony: a ty zaliczasz się do tych dojrzałych czy do tych hop siup.?

@Henear:
" - jednak gdy przyjmie się jakiś system wierzeń jako niepodważalną prawdę, zostaje się do niego ograniczonym. "

I tak i nie, zależy jaki ten system jest. Pisałem Ci już o tworach emergentnych które powstają spontanicznie pod wpływem potrzeb przeważnie chwilowych, takie twory same z siebie są skazane na zapadanie się pod własnym ciężarem i ulegają entropii do poziomów optym

...  wyświetl więcej

... :)

@pokrzywiony: Ciekawe. Myślę że świadomość powstaje w sposób emergentny.
Jako kontakt, oddziaływanie ze sobą neuronów, które wspólnie generują pole postrzegania.

@Henear: Nie tak do końca, jeśli by przyjąć że świadomość powstaje w sposób podobny do programów i systemów komputerowych. To tylko w pewnej części powstaje w sposób emergentny ( spontanicznie na podstawie potrzeb ), jednak co pewien czas by świadomość mogła się rozwijać dalej konieczna jest jakaś normalizacja/optymalizacja niezbędna do dalszego rozwoju inaczej była by uwięziona tylko na poziomie ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: ócuny kolego, całkowicie się zgadzam. Emergentność polaryzacji składowych entropii w funkcji czasu ponad czasem dowodzi niezbicie, że entropia emergentności wygasa na poziomie czasu w przestrzeni stałych Placka zgodnie ze wskazówkami zegara czasu przestrzeni w czasie gdy entropia przekształca się emergenicznie w energię różniczki jako wyniczku odejmowanka. Ale mogę się mylić, bo nie jestem aż tak długo ócuny.

@pokrzywiony: Uff, nie wiem.
Wiem że ten kto nie chce całe życie nosić jarzma wyznaczonego rozwoju, powinien mieć odwagę rozglądać się w różnych kierunkach. To że jest to niebezpieczne to fakt na który się nic nie poradzi. Ktoś musi przecierać nowe szlaki.
Chrześcijaństwo miało 2000 lat by zrobić pozytywną różnicę, jak widać nie udało mu się. Powiedziałbym że zdegenerowało ludzi, ucz ...  wyświetl więcej

@Henear:
"Chrześcijaństwo miało 2000 lat by zrobić pozytywną różnicę, jak widać nie udało mu się. Powiedziałbym że zdegenerowało ludzi, uczyniło ich bardziej bojaźliwymi, ..."

Masz prawo do swojej oceny, tylko skąd wiesz że cywilizacja lepiej by się rozwinęła bez chrześcijaństwa ?
Myślę że oceniasz na podstawie odczuwanego w sobie wkurwienia, a nie na podstawie racjonalnych p

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Świadomość może obejść się bez swojej biologicznej formy..?
Wytłumacz mi w jaki sposób, bo nijak tego nie widzę.
Uważasz że "świadomość oznacza utrwaloną strukturę logiczną, która może się przejawiać w bardzo różnych postaciach." - czyli co właściwie?
Powiedzmy że ktoś napisał książkę w której treści odbita została jego ówczesna świadomość - jedno to przelać swoj ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: ty Mariol kierując się racjonalnymi przesłankami srasz w gacie ze strachu przy byle okazji i czujesz się zniewolony dłubiąc całymi dniami w nosie, pierdząc w szyslong i za to płacą ci co miesiąc rentę. To kuźwa zniewolenie wołające o pomstę do nieba. Takich niewolników reprezentacja Polski w piłce nożnej powinna jeden dzień w roku w dupę kopać, by im wynagrodzić te traumę.

@Henear: "Np. "Umyj samochód" - robot musi wiedzieć co to znaczy umyć, jak umyć, co składa się na czynność mycia, jakich przedmiotów użyć, co to jest samochód, który to samochód, czy samochód widziany z prawej strony to nadal jest samochód czy już nie i tak dalej...."
No już jesteś blisko, część ludzkiej świadomości została wpisana do systemu sterowania robota. Świadomość może też być wyraż ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: no widzisz Mariol nawet tępe roboty już tyle wiedzą a ty ? Ty się rozwijasz z pxcuśtam i jak bełkotałeś tak bełkoczesz. Gdybyś załapał co znaczy 'myć' miałbyś robotę na myjni. Robota nauczą w 5 minut a ty byś musiał skończyc politechnikę i studia podyplomowe obsługi węża z wodą.

  Henear,  13/06/2020

@pokrzywiony: https://youtu.be/b7C69HqnV8s?t=1
Polecam film, tak w ogóle.

@Henear: nie puszczaj mu takich filmów. Mariol nie tańczy. Mariol jest damski bokser, co to wali od razu z liścia i ucieka schować się 'bochatersko' do kolegów meneli. Ostatnio zdobył 3 miejsce w turnieju bokserskim emerytowanych pracownic kopalni i wyróżnienie w konkursie skoku wzwyż koników polnych.

@Henear: Dobry film, dość często się zastanawiam dokąd my zmierzamy jako twórcy ?
Odczuwasz w sobie imperatyw tworzenia ?

@pokrzywiony: Czuję w sobie taką potrzebę, tak.
Bycie tylko konsumentem jest bardzo smutne.

@pokrzywiony: O kurde zaraz pojawi się imperatyw óconego Mańka. Czapki z głów a czopki do dupy.

@Henear: ... pewnie jesteśmy z tej samej "bajki", pomimo różnic. :)

  Serpico,  30 dni temu

@pokrzywiony:
Chcesz wywołać u niego atak paniki ? Jezu .. Jezu ... muszę szybko coś stworzyć, żeby nie skończyć jak pokrzywiony .. Jezus Maria, zacznę ci nawet ufać, byle pomóż, help.. hilfe ... no nie zostawiaj mnie przez jeden artykuł ....
Jako twórca, stworzyłeś sobie idealne warunki bytowe, na dodatek niezależne.

@pokrzywiony:
Zgadza się, część ludzkiej świadomości, która ma związek z działaniem mózgu i układu nerwowego, raczej bez tego nie zatańczysz, ani nie zatańczy robot.
Błędny, to ty jesteś, obłędny, tancerz zapamiętuje kroki, pamięć to hipokamp.
Nikomu nie przeszkadzają, te steki bzdetów które wypisujesz, trochę szkoda że nie można tego usmażyć, ciężkostrawne takie coś jest, ale ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: o tak Maniek. Będziesz punktem odniesienia dla wszystkich eiobowych przygłupów.

@pokrzywiony:
Maniek, jest pytanio temat, co w sytuacji gdy twórcza świadomość, zamiast coś stworzyć sensownego, siedzi i pierdzi, ponieważ parcie na pierdzenie jest silniejsze od parcia do stworzenia ? W międzyczasie pisząc pierdoły. To jest jakiś imperatywny paradoks ? Może kreacja polega na tym że po procesie pierdzenia, z gazu z tych bąków, dopiero się tworzy coś sensownego ? Tylko co ? Jak to się ma do nauk Jezusa, oczywiście tych prawdziwych.Jestem blisko ?

@Serpico: jak sąsiedzi Mańka czują przez drzwi jego imperatyw tworzenia biegną po maski p.gaz i uszczelniają co się tylko da. Z jego szeslonga będą kiedyś wydobywać gaz łupkowy przez 100 lat.

@Henear: Jako praktykujący katolicy, nie możemy głosować na ten artykuł!

  Hamilton,  29 dni temu

@Andrzej Maria Sadowski: hahahaha - wiadomo też nie od dziś, że jesteście uczciwi do bólu jako praktykujący oszuści w głosowaniach na własne artykuły.

@Hamilton: Widzę, że nim dobrze pomyślisz, już piszesz. Zastanów się czym byśmy byli (jak można by było nas nazwać), gdybyśmy nie głosowali na artykuły członków rodziny: Czarnymi owcami, czy wyrzutkami rodziny. Opamiętaj się chłopie.

  Hamilton,  29 dni temu

@Andrzej Maria Sadowski: jakbyś tego nie nazwał Marysiu to jest to zwykle OSZUSTWO, bo każde wasze pierdnięcie już na wstępie ma 5 punktów w stosunku do innego użytkownika. Jesteście śmieszną bandą małych oszustów. Kostka niech ogłosi kolejny sukces stulecia, że bez wzajemnej pomocy jesteście zerami. I żaden z was gwiazdorków nie ma odwagi by napisać jeden jedyny art bez wsparcia innych ZER tzw. "rodziny".

@Andrzej Maria Sadowski: paczaj Marysia, gdyby nie wsparcie 5 rodzinnych ZER fon Zdziś miałyby aż 3 punkty. I tak jest z wami zawsze tekturowe gwiazdorki.:
http://eiba.pl/5
Tylko tak możecie być silni. W gębie. Za to rwetest jak w stadzie indyków.

  Henear,  29 dni temu

@Andrzej Maria Sadowski: Rozumiem, szanuję, nie wymagam.

  Hamilton,  29 dni temu

@Andrzej Maria Sadowski: o kuźwa Marysia napisze wierszyk pochwalny, bo tatuś fon Zdzich dostał 3 , a wujcio zde Kostka aż 4 punkty.;

http://eiba.pl/5

http://eiba.pl/1n
Pierdniesz wierszem i to wystarczy by mieć 5 punktów i gwiazdorzyć jak tatuś fon z wujciem zde.

@Henear: Zapomniałeś, że wolny człowiek zawsze ma nad sobą jakiegoś szefa, a szef też ma nad sobą szefa i ta wspaniała wolność jest po prostu iluzoryczna. Lepiej jest więc mieć nad sobą dobrego szefa, niż złego (w domyśle diabła).

@Zdzisław Sadowski:
Motto: Jeżeli zdarzy się wielkie nieszczęście np. wojna, to człowiek zniewolony wini wszystkich naokoło, a człowiek wolny wini sam siebie.

Więcej: >>> http://eiba.pl/4

  Henear,  28 dni temu

@Zdzisław Sadowski: Nie wierzę w diabły i anioły. Wierzę w wybory człowieka, których konsekwencje kształtują jego świadomość.
Lepiej w ogóle nie mieć szefa i odpowiadać samemu przed sobą. Dobrze mieć wspólnika lub też zgraną ekipę, którą łączy wspólny cel.

@Henear: fon Zdzisio uwierzył w 'rodzine' i co pierdnięcie mają wszyscy po 5 punktów. Hahaha - tylko żarliwa wiara uczyni z miernoty gwiazdora.

@Zdzisław Sadowski: "Lepiej jest więc mieć nad sobą dobrego szefa, niż złego (w domyśle diabła)."
Ciągle pozostaje problem z wyborem "szefa", ten problem jest opisywany w starym testamencie. Kiedy to naród "wybrany" postanowił zrezygnować z przywódczej roli kapłanów i proroków ze względu na nadużycia jakich się dopuszczali, a zażądał wyboru Króla. Warto się pochylić nad historiami Królów op ...  wyświetl więcej

@Serpico: "Zastanawiająca jest ta wasza negacja mózgu, z drugiej strony, jak ktoś ma mózg skaszaniony, to neguje."

Gdzie ty wyczytałeś negacje Mózgu ? Czy komputer na którym piszesz te swoje wypociny jest świadomością ?

Według mnie , jest produktem świadomie utworzonym w celu manifestowania świadomości. Tak samo jest z mózgiem. Co by dziś robili wybitni programiści gdyby nie dyspon

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: Mariol brawo. Jesteś 'miszczem' w tworzeniu bardzo długich truizmów, które są powszechnie znane. Ty wydaj wielotomowe dzieła wybrane. Będziesz rozchwitywany jak Lenin albo nawet Lajla.

@Hamilton: I co z tego że są powszechnie znane, skoro ciągle siedzimy w czarnej dupie ? Bo jacyś tobie podobni stwierdzili że w dupie jest fajnie i wszyscy mają obowiązek w niej siedzieć.

@pokrzywiony: Maniuś wybitni informatycy nie używają komputerów. Do stworzenia algorytmu komputer jest zbędny. Potrzebna jest głowa, głowa, głowa i ewentualnie ołówek i kartka papieru. Ołówek i kartki znajdziesz w kuble, gorzej u ciebie z dekielkiem.

@pokrzywiony: Mariolek kto siedzi w czarnej dupie i stęka to widać. Nie wszyscy są pokrzywdzonymi przez los Mariolkami. A tyle razy ci mówiłem - wyjdź z dupy, umyj się, wypierz się i wyglądaj jak człowiek. No dobra - bez przesady. Jak coś czlekopodobnego.

@Hamilton: "Maniuś wybitni informatycy nie używają komputerów. Do stworzenia algorytmu komputer jest zbędny. "
Jasne, a tą głowę wypełnioną mózgiem sobie kupili w sklepie lub znaleźli na śmietniku.

Jak nie masz pojęcia o czym gadamy to lepiej zamilcz i nie przeszkadzaj !

@pokrzywiony: jasne Mariol. Jak nie było komputerów głowy kupowali w Rybnickowie na straganach. Takie ładne jak twoja kwadratowa, duża, nieforemna i z plastikowym mózgiem. Mariol jakbym miał taki dekiel jak ty to bym nim puszczał bąki dzieciom na odpustach.

@pokrzywiony: Mariol od razu widać, że jak nie było komputerów nosiłeś na szyi krwawe hemoroidy. A tam mieściło się całe centrum twojego malutkiego rozumku. Potem nastąpił rozkwit i pozżerałeś inne rozumki z YT. Hahaha - i tym sposobem komputer wypełnił ci mózg.

@Hamilton: "Według mnie , jest produktem świadomie utworzonym w celu manifestowania świadomości. Tak samo jest z mózgiem."

Przeczytaj sobie te proste zdania ze zrozumieniem, wiem nie jesteś wstanie tego zrobić.
I jak tam ci idzie z tymi kwadratowymi czopkami ? ... :)))))))))))))

@pokrzywiony: do tego by mieć mózg i myśleć potrzebny ci jest komputer. Mariol jak będą czopki na głupotę to ci wyślę podwójne opakowanie. Czym tu nie chlapniesz to robisz z siebie kretyna. Zabiorą ci kompa i zostaniesz znów bezmózgowcem. Łał w twoim szczególnym przypadku to by się nawet zgadzało.

@Hamilton: "do tego by mieć mózg i myśleć potrzebny ci jest komputer. "
Mnie jest potrzebny do myślenia komputer, a tobie kwadratowe czopki. :)))))))))))))))))))
Ps. Dziadziu nie masz pojęcia na jakim świecie żyjesz. :)

@pokrzywiony: no właśnie Mariol mnie do myślenia komputer nie jest potrzebny. Nawet tego nie jesteś w stanie zrozumieć ani zapamiętać. . Łał widoczny już przeciąg między uszami. Zaraz ci się zacznie tornado inteligencji. Mariol złap się końputra, bo cię ten yntelekt z gumofilców wyrwie.

@pokrzywiony:
Co tam pandemoniczny Mańku ? Po ci te gadanie o komputerach ? Szklaną kulę spraw, kota masz, "demoniczny" Maniek kanał na tubie, ci powiem chyba byś miał oglądalność.
Operacje które wykonuje mózg, są częścią świadomości, bez nich, to tylko 4 latek, który siedzi i mu cieknie ślina na brodę, skoro już o 4 latkach, roślina po prostu.
Nie wiem po co to wałkujesz. ...  wyświetl więcej

@Serpico: u Mariolka budzi się demon Yntelygencji i Yntelekta. Będzie się działo. Z pxcuśtamem zaczną napadać na staruszki i wyrywać im czipy z nosa i złote zęby.

@pokrzywiony: Mariol ty wiesz na jakim świecie żyjesz, bo czym byś tu nie chlapnął to jakby się chore ciele zesrało. I tak już od kilku lat.

@Hamilton:
Czego zawiszczysz Marianowi?

@Adam Jezierski: Ciekawe gdzie bylibyśmy dzisiaj, gdyby nasi przodkowie stwierdzili że do myślenia nie potrzebują kartki papieru ani suwaka logarytmicznego i polegali wyłącznie na swoich mózgach ?

@Adam Jezierski: Hahaha - ja to najbardziej w życiu 'zawiszczam' ci tych kabaretów :
http://eiba.pl/1i
http://eiba.pl/e6
http://eiba.pl/1h
...  wyświetl więcej

@Serpico: "Operacje które wykonuje mózg, są częścią świadomości, bez nich, to tylko 4 latek, który siedzi i mu cieknie ślina na brodę, skoro już o 4 latkach, roślina po prostu.
Nie wiem po co to wałkujesz."

> Bez przesady mózg można tak jak mięśnie wytrenować, ale też tak samo jak mięśnie się starzeje. Wtedy trzeba pokornie sięgnąć po laskę w przypadku mięśni, jak i po kartkę pap

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: nie rób Mariol z siebie jeszcze większego idioty. Chodziło o komputer bez którego ponoć nie można myśleć.

  Serpico,  28 dni temu

@pokrzywiony:
Pewnie ktoś wie o czym teraz piszesz, nie jesteś to ty, ani nie jestem to ja, ale pewnie ktoś taki istnieje.
Co z tego że się starzeje ? Owszem, tylko co z tego wynika, oprócz tego, że w zależności od stanu, świadomość ulega zmianom.Tyle z tego co napisałeś wynika.

@Hamilton:
Ten rzeczywiście bardzo mi się udał: >>> http://eiba.pl/gm

@Serpico: Starzeć jak i znosić następstwa choroby można w różny sposób. Można udawać że się jest zdrowym i ma wybitnie sprawny mózg, jak i można korzystać z pewnych możliwości jakie powstały drogą ewolucji technologicznej i cieszyć się jeszcze czasem jaki pozostał w tej cielesnej formie.

  Serpico,  28 dni temu

@pokrzywiony:
No i ? Można też mieć schizofrenię i jakoś funkcjonować, poniekąd nawet ludzie pracują, jeśli biorą leki, można też negować Kopernika.
Nie wygląda na znoszenie, pomysły że Putin to pokojowy "aspik" też nie.

I co z takimi robić mistrzu rozwiązań społecznych ?

@Serpico: Właśnie i większość ludzi mogła by pracować, kiedyś były spółdzielnie inwalidów, wtedy nawet całkowicie niewidomi pracowali biorąc do domu pracę chałupniczą. Obecnie to wszystko zostało rozpierdolone, utworzono jedynie jakąś fikcje, a środki z PEFRON'u idą na tworzenie fikcji w celach unikania płacenia zbyt wysokich haraczy. Ludzie lepiej funkcjonują mogąc pracować niż być przymuszonym d ...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Nie ma pracy zdalnej, heh .. dobra starczy, bo zaczynasz znów mi działać na nerwy, niestety państwo, ble ble, wszystko pod nos.
Co wam jeszcze zorganizować ? Dziweczki ? Czy prywatnych Jezusów ?
Koleś na twoich oczach siedzi i bełkocze, nikt z nim nie będzie gadał jeśli chodzi o zatrudnienie, SENSOWNE i to jest k.. wina państwa ?

Te spółdzielnie inwalidów

...  wyświetl więcej

@Serpico: Tak to jest wina państwa, bo poszło w kierunku populistki zamiast w kierunku realnych rozwiązań różnych problemów społecznych.

" ... to dopiero był syf."
Nie masz o tym pojęcia, zresztą niewiele masz pojęcia o realiach i rzeczywistości.
Wychowałeś się w jakimś inkubatorze i ci się wydaje że wszystko rozumiesz i wiesz.

@pokrzywiony:
NIE to wina waszej dysfunkcyjności, zajmowania się bzdurami, oraz małych predyspozycji i to jest koniec.
Są nawet wybory mr Polski na wózkach, nie tylko miss, ci ludzie pracują, zamiast zapierdalać bzdety.

@Serpico: Weź NIE PIERDOL ...
https://www.youtube.com/watch?(...)nouGZFQ

Potrafisz jedynie pierdolić głupoty, zamiast wziąć się do roboty.
https://www.youtube.com/watch?(...)9Q8I0RQ

  Serpico,  28 dni temu

@pokrzywiony:
Co ty nie powiesz ? Tylko ja się utrzymuję sam, bez grupy inwalidzkiej, co ty na to ?
Ty mi będziesz pierdolił że ja mam się wziąć do roboty ? Może w dupę dęty schizol od płaskich Ziem, albo zajechany alk grubas z urojeniami ?

@Serpico: Z siania zamętu na portalach internetowych, kiedy ty masz czas na jakąś pożyteczną robotę skoro na okrągło tu wysiadujesz i pyskujesz ?
Ty myślisz że czytelnicy eioby są ślepi ?
Przecież widać ile czasu tu siedzisz i co tu robisz, chcesz zaklinać rzeczywistość ?

  Serpico,  28 dni temu

@pokrzywiony:
Jakiego zamętu pajacu ? Nie ja siedzę i pierdolę bez sensu od lat, ty.
Jacy czytelnicy ? Którzy zajechany wódką batonie ? Jak chlałeś to nie zauważyłeś że wpływa na mózg ?
Często mnie nie ma po cały dzień, co jakby gówno cię szmaciarzu interesuje.

Co mam zaklinać pajacu wpół zdechły, nie mam czego, a to że twój stan jest taki jaki jest, to twoje zajebana wina, a nie państwa.

  Serpico,  28 dni temu

@pokrzywiony:
Pierwsza grupa, chuj wie na co, zawodówka i co ty chciałeś i jakie warunki ? Pieprznięty jesteś, a za kolegów masz schizofreników.
Kiedyś pisałem tempy wieśniaku, że ze szpitala znam kolesia na wózku z niedowładem jeszcze rąk, 15 lat skok do wody, skończył kretynie prawo, już będąc na wózku.
Także skończ pierdolić o zaklinaniu.

Na wózku, ty pieprzony bato

...  wyświetl więcej

  Hamilton,  28 dni temu

@Adam Jezierski: e tam. Mariol pokłada się ze śmichu na każdym twoim kabarecie.

  Hamilton,  28 dni temu

@pokrzywiony: masz rację Mariol. Ty tupaj krzywymi nóżkami i domagaj się by wreszcie inni wzięli się do roboty, opracowali plany na całe dziesięciolecia i wdrażali. Ty z Korciem będziecie całymi dniami pierdolić pseudonaókowo i brać kasę od państwa boś sobie wypracował wkładając dwie lewe łapy w radia, fedrując w nosie i zjadając urobek w tym pół swojego mózgu. A jak cię nie posłuchają to ty Mariol jedź do niemcuf i zostań Helmutem na złość.

  Hamilton,  28 dni temu

@pokrzywiony: Mariol ty się nerwowy robisz z tego wolnego myślenia chyba. Ty kochasz z Korciem ciężką pracę. Oglądać w telewizorze.

@Hamilton:
Widziałeś jak się pokładał?

  Hamilton,  28 dni temu

@Adam Jezierski: widzę jak wylizuje ci pupcie.

Ciężko w obecnej rzeczywistości wyzwolić się z poddaństwa. Tego wymaga od obywateli rząd, tego wymaga w pracy szef, czasem w domu współmałżonek, czy inne ,,krzyże''. Człowiekowi łatwiej jest żyć poza nakazami jeśli jest w miarę ogarnięty życiowo i jeśli nie jest sam to ma bliskich podobnie myślących. Ludzi na całym świecie coraz bardziej paraliżuje strach i zidiocenie. Nie koniecznie związane jest ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  12/06/2020

@Darknessss: no tak. W przeszłości było łatwiej. Ok. 90 % stanowili chłopi pańszczyźniani. To się zmieniło w 1864 r i teraz nas tak gnębią, że ledwo piszczymy.

@Darknessss: Żeby tak całkiem wyzwolić się z poddaństwa, to musielibyśmy się na nowo urodzić jako całkowicie zdrowi i wychować jako wolni ludzie. Nie pozostaje nic innego jak cieszyć się tym zakresem wolności jakim jeszcze dysponujemy i na ile to możliwe go chronić.

  Serpico,  12/06/2020

@Darknessss:
Od rezygnacji z despotycznych małżonków, lub partnerów, są rozwody, to ile tam na liczniku ? Kto ci ich wybrał ? Szef ? Rząd ?
Wiem ! Kazik !
Ty masz licznik partnerów i to tych stałych, jak taksometr na najwyższej taryfie, faktycznie można od tego zwariować, dlatego unikałem tego typu "mądrości".

@pokrzywiony:
Jeszcze byście musieli doprecyzować, na czym ta wasza wolność miałaby polegać, Darkness by się podłączyła do wina, ażby jej białka gałek ocznych się czarne zrobiły, a ty ? Ptaszki i fistaszki ?
Kto ci odbiera Maniek wolność ?

@pokrzywiony: a kto cię Mariol tak okrutnie zniewolił ? Powiedz nam a zrobimy mu ty, ty - ciuś, ciuś. To jesteś pierwszym niewolnikiem w historii który za nieuctwo, nieróbstwo i całodobowe pierdzenie w szeslong dostaje rentę.

@Darknessss:
Merkel grzmi inaczej, niekoniecznie i do niczego nieprowadzące, są te twoje komentarze, poza tym składnia znów ci zdechła.

"ale podobnej temu nakazowi robienia tego totalnie nielogiczne i do niczego nie prowadzące."

Faktycznie powariowaliście.Trzy sensowne w miarę zdania na krzyż, wam ciężko napisać, z motyką na słońce, weźcie się coś może we własnym zakresie za

...  wyświetl więcej

@Darknessss:
Być może nie powinienem występować w imieniu prezydenta, ale jednak chciałem cię serdecznie przeprosić, że nie gada o żonie, psie, nie wstawia selfie z nogami po 1000 razy i nie mówi co zacnego pije.
Bardzo przepraszam.

Oj nie, nie będę się blokował, jak można być takim kmiotem jak ty, prezentować non stop bycie kmiotem, a mieć wiecznie wymagania jakieś od dokład

...  wyświetl więcej

@Darknessss:
Wiesz co się okazało ? Okazało się że wolę zdecydowanie Dudę grzmiącego o rodzinie i zasadach niż ciebie, tym bardziej, że nie robi tego po parę miesięcy, a nawet lat, będąc zwykłym łazikiem.

@pokrzywiony:
Okay, rodzicie się jako zdrowi i nowi ludzie, co dalej ? Z waszym pojęciem wolności, ona dostała by marskości wątroby i odcisków od trawy, a ty byś się za chwilę rozchorował na obojętnie co.
I co dalej ? Tacy jesteście do kurwy nędzy niezależni, to dlaczego cały czas narzekacie na coś ? Trzeba było samemu się wyleczyć, a nie jęczeć że ci zgubili dokumentację medyczną, t ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  13/06/2020

@Darknessss: kjujowo strasznie ciężko się podnieś z tego niewolnictwa latając całymi dniami z koleżankami po galeriach jak tępe podstarzałe dzidy a w dodatku oscar i mężowe tych koleżanek zapierdalają w pracy i w kuchni by było co zreć na kolację. Tak ci współczuję kjujowo.

  px2195,  29 dni temu

Takie życie szybko ci się znudzi bez Boga. Poza tym Pismo mówi że Jezus Jest funkcyjnie znakiem i Odkupieniem (co znaczy odkupienie to sprawa za bulwersująca publicznie żebym to w kilku słowach ujął...) a Duch Św. dopiero wykonaniem. Słowo "dopiero" nie dotyczy czasu ale po prostu porządku myślowego, który musi wyzbyć się narzekania poprzez niezbędne upokorzenie, niepragnienie posiadania władzy (s ...  wyświetl więcej

  Hamilton,  29 dni temu

@px2195: a jakbyś się tak po prostu
wyzbył narzekania z głupkowatym pierdoleniem i upokarzał się indywidualnie, mniej upierdliwie i nachalnie ? Czyżby ktoś ci tego zabraniał ? Daj się ludziom ponudzić bez siebie i Natanka. Tyś już odkupiony, wykupiony przez wszystkie możliwe duszki stoisz na półce do odstrzelenia w wypukłych bamboszach do wklęsłego raju.

  Henear,  29 dni temu

@px2195: https://www.youtube.com/watch?(...)aVzPgHs
Dość tego upokarzania. Przez sztucznie pompowane poczucie winy człowiek żyje grubo poniżej swoich możliwości.
Zamiast zastanowić się co tu może poprawić, to zastanawia się co tu też znowu przeskrobał i chodzi jak struty a to udziela się innym.

Człowiek może być moralny i dobry bez klękania i bicia się w pierś.
Tego wszystkim życzę.

@Henear: Przy okazji tego artykułu zostawię tu jedno pytanie do rozwagi.
Gdzie w naukach Pana Jezusa są przekazy do uczniów typu, "Weźcie moje Nauki i zróbcie z nich oręż polityczny i maszynkę do zarabiania pieniędzy ?"

Ps. Ten drugi wizerunek Pana Jezusa w Twoim artykule, wzbudza złowieszcze odczucia. Taki był Twój cel ?

Tak na marginesie, faktem jest że wzięli nauki Pana J

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: na szczęście pojawiły się na horyzoncie eioby ócune Mańki, pxcustamy i łuśficune siekierą w nos łosie i wszystko naprawią.

@Hamilton: " ... i wszystko naprawią."
Śnij dalej bydlaczku.

  Henear,  29 dni temu

@pokrzywiony: Tzw. "Obraza uczuć religijnych" - cały ten koncept jest żywcem wyjęty ze średniowiecza.
By wiedzieć co tak naprawdę mówił Jezus, może powinieneś się go zapytać?
Nie byłbyś jedyny, do którego przemawia. Tylko pytanie czy twój Jezus jest tym prawdziwym, czy też osobistą wersją stworzoną ze wszystkich informacji jakie wchłonąłeś o tej postaci przez wszystkie lata swojego ż ...  wyświetl więcej

@Henear: "Obraza uczuć religijnych" Nie przesadzajmy, raczej pewien niesmak. :)

"Tylko pytanie czy twój Jezus jest tym prawdziwym, ..."
Wierzę że tak ..., z tym że nie jest osobowy jest raczej emanacją Miłości ( cierpliwości, wyrozumiałości, współczucia, nadziei i wiary ) :)
Jest sporym zaprzeczeniem mojej cholerycznej i wybuchowej natury, takiej wręcz demonicznej. ;)

@pokrzywiony: ty Mariol musisz koniecznie wsadzić głęboko palec do nosa i kolejny raz kategorycznie zażądać by wreszcie ktoś rozpisał plan na całe dekady i zaczął realizować. W tobie aniołku cała nadzieja ludzkości. Bóg już siedzi drżąc u twych stóp i cię słucha jak gajowy Marucha.

  Henear,  29 dni temu

@pokrzywiony: To się zastanów czy wierzysz w Jezusa, czy też w idee miłości, wyrozumiałości i tak dalej.
One istniały długo przed Jezusem i będą istnieć tak długo jak będzie istniał człowiek - źle się dzieje gdy religia zawłaszcza te uniwersalne idee i twierdzi że są z nią tożsame.
U nas to dobrze widać: "Prawdziwy Polak katolik, atak na kościół to atak na Polskę..." itp.
Nie ...  wyświetl więcej

  Serpico,  29 dni temu

@pokrzywiony:
Parę lat napierdalałeś, że ci społeczeństwo zaburza naturalną wrażliwość dziecka, teraz na koniec, z natury jesteś demoniczny i i wybuchowy, no chyba jak to radio w które włożyłeś ręce, wypierdoliło, a nie, na nieszczęście tak się nie stało.
Pamiętaj, twój, nie twój, ogólny, widzi co znów pierdolisz bez sensu i mam nadzieję że cię w końcu dojedzie.

@Henear:
Trochę już przesadzasz Ci powiem, zaraz etatowy walczący z Ameryki z klerem, oraz zabobonami Contra, zapomni że King, był pastorem, Martin.Przecież ci co klęczą przed tymi czarnymi, to prawie na bank któryś z protestantów.
Dobrze to widać w Izraelu, tam prawo i funkcjonowanie państwa jest ściśle związane z religią i nie ma jęków, nie pasuje, wypad.

Jahve jest strasza

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: hahaha - demoniczny Mariol. Każdy nieuk, nierób i darmozjad ma ogromne ambicje pierdolić z palcem w nochalu i pierdząc w szyslong jakimi złodziejami, mordercami i śmierdzielami są ci którzy mu dają żreć. Nawet ten pies co to dupc*** nie che ma więcej przyzwoitości niż takie małe i podłe pokraki.

  Henear,  29 dni temu

@Serpico: https://youtu.be/rNww5vbDUho?t=10
Nie wiem o co ci chodzi. Słyszałem też że był czarny.

@Henear:
Bardziej to było odnośnie eioby, niż do Ciebie, co nie zmienia, że katolików w stosunku do protestantów jest w USA, dwa razy mniej, ludzi bezwyznaniowych jest jakaś 1/10.
God Bless USA i nikogo nie interesuje z którego kościoła heh.

Kiedyś jak Madonna zrobiła kolczyki z krzyżami i teledysk z pastorem, jako potencjalnym kochankiem, z odniesieniami do Jezusa, to było k

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony: demoniczny Maniek to brzmi obiecująco. Może znajdziesz robotę przy gichtowaniu rur kanalizacyjnych. Z takim imperatywem twórczym możesz być nawet własnym brygadzistą. Maniek nie bądź pan rura nie pękaj pan.

@Henear:
Krytykujesz głównie katolików, w wręcz tylko, jak się nie zatrzymasz, to zaraz skończysz jak Zakrawarski, wstawiający krytykę KRK, na bazie wycinków z protestanckiej Biblii, które skopiował, z ultra protestanckiej strony.
Ci co klęczą, to prawie na pewno baptyści, a ci co stoją, to biedni jak u nas, po 40 kg nadwagi hahahahaa ....

Czarne wersje Koriolana hahaaha, wreszcie " jesteś innym mną" nabrało "kolorów" haahaha .....

  Henear,  29 dni temu

@Serpico: Zdaję sobie z tego sprawę. Na szczęście nie żyję w Izraelu, tylko w Polsce :)
Najprościej wywołać kontrowersję biorąc jakiś znany, sławny koncept i wywrócić go na drugą stronę czy zmienić - zwykłe robienie rozgłosu.
Dobrym przykładem jest to jak skrajne reakcje rozbudziły nowe "Star Wars'y"
https://youtu.be/0ug2DOoxJ1g?t=1 ...  wyświetl więcej

  Serpico,  29 dni temu

@Henear:
https://www.youtube.com/watch?(...)t=1m40s

Dobrze że nie "prawdziwy", by sobie głowę obcięła.

  Henear,  29 dni temu

@Serpico: Fajna jest, ale Portman w jej wieku była wizualnie lepsza.

@Henear:
https://www.youtube.com/watch?(...)VzZXOaY

Heh .. dobre :)

Nie widziałem tych nowych Star Wars, chyba ostanie Zemsta Sithów.

To uwielbiam:
https://www.youtube.com/watch?(...)Sg&t=1s

@Henear: "To się zastanów czy wierzysz w Jezusa, czy też w idee miłości, wyrozumiałości i tak dalej."

Przecież Pan Jezus pokazywał jak te idee działają w praktyce, bo był przekonany że to jedyna droga do wyjścia z szaleństw nieporozumień. Być Może Pan Jezus spoglądał nieco głębiej w ludzką naturę i widział co jest pod płaszczem uporu i złych przekonań. Spójrz ile czasu potrafią się ciągnąć

...  wyświetl więcej

@pokrzywiony:
Męczysz się i męczysz, a Biblii nie czytałeś nigdy całej, nawet Nowego Testamentu, dlatego nap.. jak zwykle ogólnikami.
Ile czasu ? Ile czasu wstawiałeś z tymi plewami, jedną wstawkę, na dodatek z katolickich stron hahahahah
Przeczytaj w końcu całość, do k... nędzy heh ....

@Henear: "Dobrym przykładem jest to jak skrajne reakcje rozbudziły nowe "Star Wars'y" ..."
Koledze który nakręcił film według własnego pomysłu i reżyserii, zaproponowałem, by zamiast na widowni usiadł na scenie i obserwował reakcje widzów. Po premierze od ludzi rzadko się słyszy prawdę, a emocjonalne reakcje są jakby cieniem prawdy o odczuciach jakie wzbudza film.
https://www.youtube.com/watch?(...)Qrbm9GA

@pokrzywiony: Mariol ciekawe czy twój jeziusiek wierzy w tego psa co dupc*** nie che, drże te pierd*** szmaty i co on na te śmierdziele, faszysty, mordercy, gnoje, debile, kabotyny, złodzieje i bandyty ? Leć do niego niech ci pobłogoslawi i postawi cię na ołtarzu wśród świetojebliwych aniołków matołków.

@pokrzywiony: hahaha - Mariol ty temu koledze reżyserowi opowiedz jakiego idiotę z siebie zrobiłeś po przeczytaniu anegdoty Dziewońskiego. To mu osłodzi niepowodzenia twórcze.

  Serpico,  29 dni temu

@pokrzywiony:
Rzadko, to ty myślisz, są pokazy przed premierą. są pokazy dla jakieś grupy także, potem pytają czy się podobało, co się podobało, a co nie. Co ty myślisz że ktoś zrobi film z budżetem parę mln dolarów, żeby nikt go nie oglądał ? To samo masz w grach, beta wersja, k... mać, wiesz który rok jest cepie ?

Całymi dniami, nap.. bzdurę za bzdurą i jesteś z tego wybitnie zado

...  wyświetl więcej

@Serpico: podobno w Rybniku jak zbliża się u Mariolka imperatyw tworzenia i myślenia to ludzie zamykają okna i nie wychodzą na ulice przez tydzień a dzieci wysyłają nad morze.

@pokrzywiony:
To dlatego że odczucia powinny być pozbawione emocji, a emocje uczuć, stąd takie komplikacje.
Napisz sobie na kontakcie "rzeczywistość" i się podłącz, z prądem sobie radzisz jak ta lala, no .. z czymś sobie radzisz.

  Hamilton,  29 dni temu

@Serpico: ło matko oby tylko ócuny nie wsadził sobie języka między przewody. Zacznie sprawdzać rzeczywistość organoleptycznie i będzie jeszcze bardziej czerwony na buzi. Wargi będzie miał pionowe wklęsło-wypukłe i będzie obiektem zazdrości wszystkich blondynek.

@pokrzywiony: niezwykle fascynujący film. Dwa lata i 142 widzów. Jak u pxcuśtama. Chyba dostanie kilkaset milionów i nakręci Smoleńsk II. Ludzie będą się zabijać w kolejkach po bilety.

@pokrzywiony:
Maniek, wracaj , fafiko - aspik , ma atak maniakalny, znasz ten temat, wracaj pokaż mu Jezusa czy coś, to go uspokaja.
Ewentualnie pierdolnij komentarzyk w twoim stylu, czyli z tych przydługich, kompletnie bez sensu.

@Serpico: hahaha nasze oba jeziuśki chyba razem odlecą pić sobie z dzióbków i ćwierkać w jakimś wklęsło wypukłym hoteliku składając kosmiczne jaja z plastiku.

@pokrzywiony: w życiu bym cię nie nazwał bydlaczkiem. Te zwierzęta mogły by się obrazić za takie porównanie ich do ciebie i miałyby rację. Przed tobą długa i żmudna droga. Ewolucyjnie ok. 3 milionów lat ci brakuje. I dlatego brak noclegów dla ciebie w oborze.

@pokrzywiony: ty wierzysz w to w co wierzył Pan Jezus i dlatego inni są pierdol*** szmatami, złodziejami, bydlakami, mordercami niewinnych dzieci, faszystami, bandytami, śmierdzielami, gnojami, biją żony i dzieci, okradają pracowników i przywłaszczają cudze projekty, bo ty Mariol jesteś tak mocno wierzący w Pana Jezusa. Aha. Trza było od razu tak religijnie i po bożemu mała, podła i sprzedajna pokrako.

Do tych prawdziwych twierdzen warto dodac, ze "ten Jezus" nie ma nic wspolnego
z oceanem slow ktore apologeci jemu przypisuja !
Obecnie "ta wiara" to ogromny przemysl zerujacy na ludzkiej naiwnosci, i latwowiernosci
Ani w przeszlosci, i ani obecnie "jezusowanie" nie mialo nic wspolnego z rzeczywistoscia !

  Hamilton,  29 dni temu

@Darknessss: kjujowo przyklej sobie na czole. Jak będziesz leżeć na trawie jak niewolnica Izaura ktoś zdrapie i może coś wygra. Kilka godzin wolności w galerii handlowej.

@Darknessss: Fizia, dziecko, co Tobie się stało? Kto Cię tak urządził? Mówiłem, żeby nie ufać tym chirurgom plastycznym.

@jotko49: wśród hetero też znajdzie się kilkuset kretynów. Czy to znaczy, że heteroseksualni to nie ludzie z tego powodu. Wszystko można sprowadzić do takiego "wspólnego mianownika". Zwłaszcza dziś, gdy różnych fotomontaży można tworzyć miliony. Przecież te dzieci mają rodziców pewnie hetero to gdzie kuźwa są. Ich trzeba też kopać w puste baniaki. Nie łykaj tak bezkrytycznie wszystkiego co oczy widzą. Każdy ruch społeczny dla kogoś niewygodny ma też swoich prowokatorów z określonym zadaniem.

@Darknessss:
Chodziło o 8 letni związek, jedyne co jest zabawne w tym, to że dajesz to pod nos akurat Henearowi.

cytuję Henear :
"Jestem przeciw adopcji dzieci przez pary homoseksualne, nie zgadzam się także z przedwczesną edukacją seksualną - przedszkole to nie jest odpowiedni czas na takie "uświadamianie".
Starsze dzieci powinny być zaznajomione z tematem, jako część

...  wyświetl więcej

@Darknessss:
Miał jeszcze ostrzejszą wypowiedź, na temat ludzi z tych parad, może już nie ma tego,albo być może zmienił zdanie co do adopcji i reszty.
Jednak był przeciwny i temu o co walczą, ORGANIZACJE gejowskie, to nie wszyscy geje, co w twoich oczach, czyni z niego, hejtera rozumiem ?

Ja ? Ja nawet nie jestem przeciwny, po prostu uważam że nie ma badań, bo jeszcze nie ma

...  wyświetl więcej

@Hamilton: Dalekim jest od łykania i dziury w całym szukania. Nie szukam sensacji i dramatyzmu lecz i w tolerancji sporo wokół fanatyzmu. Dlatego korzystam z dostępnych mi zmysłów, by z wybielanych nie czerpać pomysłów. Daleko mi bowiem do Matrixa teorii, poszukujących złudnych fantasmagorii. Sugestia twa niczego nie zmienia, wszak szukać i decydować winniśmy wg. własnego sumienia.
To też i ...  wyświetl więcej

  Serpico,  27 dni temu

@Darknessss:
Napisz artykuł "Nie ufam ci Józiu" i tam jedziesz z darciem japy hahahhahah ........
Ci powiem jedną dość ciekawą rzecz, jak geje będą mieć wszystkich obrońców takich jak ty, to ich podepczą hahaahah ......

@jotko49: nie podnieca mnie to i dlatego nie chodzę oglądać takich spektakli. Łapanek na ulicach nie ma. Jak ktoś lubi taka 'erotykę' to w końcu jego sprawa. Skąd wiesz czy kobiet to nie rajcuje ?

@Hamilton: Łapanek na razie niema, choć i łunochod niedawno to była ściema. Lecz i spacer o północnej porze z pilotem w dłoni także nie pomoże.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen.

Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum. Adveniat regnum tuum. Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie. Et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris. Et ne nos inducas in tentationem, sed libera nos a malo. Amen.



Dodaj swoją opinię
W trosce o jakość komentarzy wymagamy od użytkowników, aby zalogowali się przed dodaniem komentarza. Jeżeli nie posiadasz jeszcze swojego konta, zarejestruj się. To tylko chwila, a uzyskasz dostęp do dodatkowych możliwości!
 

© 2005-2018 grupa EIOBA. Wrocław, Polska